Ik vond Jan tbh wel een veel betere Mol, deed het heel goed, dat zie je aan de pot, maar ik vond het verder gewoon een standaard mol met een paar slimme acties.
Spoiler
Merel
Ter compensatie van een zachte februari waarschijnlijk.wrote:Godverdomme wat een eindeloos tyfusweer is het altijd in dit land, niet te geloven.
Fuck compensatie, laat het altijd mooi weer zijn drommels.wrote:Ter compensatie van een zachte februari waarschijnlijk.wrote:Godverdomme wat een eindeloos tyfusweer is het altijd in dit land, niet te geloven.
Easy. €€€. Iedereen met een streaming service kan z'n eigen centjes vangen zonder te delen. Zonde, maar waar men het in de muziek industrie wel lijkt te snappen (Spotify is voor mij z'n geld meer dan waard), is het qua series & films gewoon niet te doen en val ik wel weer terug naar de meest toegankelijke methode.wrote:Wanneer je legaal films/series wil kijken, ben je steeds meer kwijt per maand. HBO content alleen bij Ziggo Films & Series, Netflix, Amazon Prime, Videoland, NPO Start. En dan komt er binnenkort nog Disney+ en de dienst van Apple (die volgens de geruchten dan wel weer gratis is). Waarom niet alles bij elkaar bundelen?![]()
En toch merk ik dat dit tegenwoordig veel minder gebeurt dan vroeger. Terwijl de mogelijkheden en de hoeveelheid content groter is dan ooit.wrote:En dan klaagt Brein dat mensen nog steeds downloaden en content illegaal verspreiden.
Heb vooral het idee dat dit een heel stuk minder is geworden, maar de laatste tijd (1/2 jaar) weer aantrekt door bovengenoemde redenen.wrote:En toch merk ik dat dit tegenwoordig veel minder gebeurt dan vroeger. Terwijl de mogelijkheden en de hoeveelheid content groter is dan ooit.wrote:En dan klaagt Brein dat mensen nog steeds downloaden en content illegaal verspreiden.

Zo deed ie altijd al op social media... Hier zit toch geen agency/label op te wachten joh als iemand zich zo profileert op de socialswrote:Klap van de molen gehad ofwat?
Meent hij ook niet maar dit is z'n vorm van "humor" ofzo..wrote:Meent ie dat dan ook?
Zo'n opmerking kan toch niet serieus bedoeld zijn.