Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 17:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vond Jan tbh wel een veel betere Mol, Merel deed het heel goed, dat zie je aan de pot, maar ik vond het verder gewoon een standaard mol met een paar slimme acties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 18:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb vorig seizoen toevallig niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme wat een eindeloos tyfusweer is het altijd in dit land, niet te geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Godverdomme wat een eindeloos tyfusweer is het altijd in dit land, niet te geloven.


Ter compensatie van een zachte februari waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2019 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pedaalemre schreef:
Godverdomme wat een eindeloos tyfusweer is het altijd in dit land, niet te geloven.


Ter compensatie van een zachte februari waarschijnlijk.


Fuck compensatie, laat het altijd mooi weer zijn drommels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wanneer je legaal films/series wil kijken, ben je steeds meer kwijt per maand. HBO content alleen bij Ziggo Films & Series, Netflix, Amazon Prime, Videoland, NPO Start. En dan komt er binnenkort nog Disney+ en de dienst van Apple (die volgens de geruchten dan wel weer gratis is). Waarom niet alles bij elkaar bundelen? :x

En dan klaagt Brein dat mensen nog steeds downloaden en content illegaal verspreiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Wanneer je legaal films/series wil kijken, ben je steeds meer kwijt per maand. HBO content alleen bij Ziggo Films & Series, Netflix, Amazon Prime, Videoland, NPO Start. En dan komt er binnenkort nog Disney+ en de dienst van Apple (die volgens de geruchten dan wel weer gratis is). Waarom niet alles bij elkaar bundelen? :x


Easy. €€€. Iedereen met een streaming service kan z'n eigen centjes vangen zonder te delen. Zonde, maar waar men het in de muziek industrie wel lijkt te snappen (Spotify is voor mij z'n geld meer dan waard), is het qua series & films gewoon niet te doen en val ik wel weer terug naar de meest toegankelijke methode.

Solis schreef:
En dan klaagt Brein dat mensen nog steeds downloaden en content illegaal verspreiden.


En toch merk ik dat dit tegenwoordig veel minder gebeurt dan vroeger. Terwijl de mogelijkheden en de hoeveelheid content groter is dan ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Solis schreef:
En dan klaagt Brein dat mensen nog steeds downloaden en content illegaal verspreiden.


En toch merk ik dat dit tegenwoordig veel minder gebeurt dan vroeger. Terwijl de mogelijkheden en de hoeveelheid content groter is dan ooit.

Heb vooral het idee dat dit een heel stuk minder is geworden, maar de laatste tijd (1/2 jaar) weer aantrekt door bovengenoemde redenen.
Paar jaar geleden kon je kiezen tussen Netflix en HBO en de rest was er niet of deed er niet toe. Ook het feit dat je in NL HBO alleen kan krijgen bij Ziggo is niet te geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Noiseshock... Zijn muziek altijd vet gevonden maar wat een halve zool joh! Wil hij een comeback maken begint ie gewoon weer opnieuw met dat achterlijke gedoe van hem :/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klap van de molen gehad ofwat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Klap van de molen gehad ofwat?


Zo deed ie altijd al op social media... Hier zit toch geen agency/label op te wachten joh als iemand zich zo profileert op de socials >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meent ie dat dan ook?
Zo'n opmerking kan toch niet serieus bedoeld zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Meent ie dat dan ook?
Zo'n opmerking kan toch niet serieus bedoeld zijn.


Meent hij ook niet maar dit is z'n vorm van "humor" ofzo..

En het bewijs dat meneer hier meeleest:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I dO wHaT i WaNt!!!

Geen aandacht aan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Noiseshock, je bent een kneus. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oké mooi. Ik volg hem dan ook niet. Iedereen blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Boeit me verder ook niet zoveel hoor, maar ik volg hem om z'n muziek, niet z'n houding! En als je er dan op een normale manier wat van wil vinden/zeggen dan verwijdert ie je bericht gewoon... :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik ken die hele Noiseshock niet... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 15:52 
 

wat een dwaas, heeft echt 3 goede tracks gemaakt ofzo en gaat nu zo doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we maar niet met z'n allen zeggen wat we van hem vinden, als we allemaal hetzelfde vinden. Zometeen komt ie nog over z'n scherm heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2019 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Noiseshock je ben een stakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noiseshock lijkt me echt zo'n typetje die de oorzaken van problemen altijd bij anderen legt ipv er zelf aan te veranderen. Zelf kritiek geven op alles en iedereen maar niet zeggen waar je zelf fout zit. Niemand is perfect(duh), maar dat geeft hem niet het recht om te zeggen dat de ''scene'' kut is zonder met concrete argumenten te komen. Hij duidt duidelijk op artiesten en labels, maar zegt niet over wie het gaat en zorgt hiervoor alleen maar tot haatzaaiing en hypocrisie . Lekkere comeback heeft die kerel... :whistle:
Tuurlijk mag je kritiek geven, dat is juist goed, maar ik vind hem hierdoor juíst een rotte appel in de scene...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2019 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker links laten liggen die gast.
Ik heb z'n naam wel eens voorbij zien komen. Maar om nou te zeggen dat ie echt wat toevoegt 'in de scene'. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2019 00:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben in shock
Vorige  1 ... 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic