Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn je shells in beslag genomen, ja? Dan komt de EOD zelfs langs vgm. Hoeveel inch als ik vragen mag?

Zelf ook wel redelijk fan, al wordt het met de jaren minder. Knalvuurwerk van nu is dan ook totaal niet meer te vergelijken toen ik nog 15/16 was en van 0930-0300 op straat stond te stoken, toen had je nog nitraten en BSC supervlinder of Zink901 als je wat beter zocht. Tegenwoordig met die Cobra's, supercobra's en andere poolse shit is het nauwelijks nog vuurwerk te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 13:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, plofkraken plegen of XTC maken kan ook mijn hobby zijn, betekent nog niet dat het legaal is en dat ik het lukraak maar ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tja, plofkraken plegen of XTC maken kan ook mijn hobby zijn, betekent nog niet dat het legaal is en dat ik het lukraak maar ga doen.

Niet iedereen blaast er bushokjes mee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Tja, plofkraken plegen of XTC maken kan ook mijn hobby zijn, betekent nog niet dat het legaal is en dat ik het lukraak maar ga doen.

Niet iedereen blaast er bushokjes mee op.


Heb het over dat vuurwerk afsteken buiten 31e en bepaalde tijden niet legaal is :P. Dat je het vanaf de eerste verkoopdag in NL doet snap ik nog wel. Maar een maand van te voren niet :P. Dan val je gewoon enorm op, zeker als je groot vuurwerk af gaat steken dus dan is het ook niet zo vreemd dat je gepakt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Alm1ghty. Vier stuks 4". Geen EOD gezien gelukkig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

EOD en de hele bende wel een keer gezien. Gingen nog net niet met zo'n robot naar binnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik vind vuurwerk gewoon geweldig. Iets waar ik het hele jaar door naar uitkijk. Door er vroeg mee te beginnen kan ik er langer van genieten, dus dat is voor mij de meerwaarde. In oktober/september het internet afspeuren naar vette nieuwe producten, November en December gebruiken voor de tripjes om je uitgezochte dingen te gaan halen. 2 weken terug bijvoorbeeld 3 daagjes Italië geweest om wat uitgekozen shells te gaan halen (die nu in beslag genomen zijn) en mini vakantie te vieren. Zo zijn de laatste paar maanden van het jaar voor mij een feest..


Heel tof! Kan me wel voorstellen dat je er verschrikkelijk van baalt ja. Is het slechts bij in beslag name gebleven of zijn er nog wel extra dingen bijkomen kijken? Mocht dat niet zo zijn heb je wel geluk gehad zeg. Hopelijk dat je je niet laat tegenhouden in ieder geval doordat je nu een keer gepakt bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vuurwerk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/st ... ~a44eac2a/

En dat allemaal om er bij te kunnen horen. Triest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel bizar eigenlijk dat zoiets kan gebeuren, beetje een naar wereldje daar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En dat moeten dan zogenaamd de mensen met hersens zijn die op een universiteit gaan studeren. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Sanda D. was ook ernstig onderkoeld omdat hij naakt in het bos moest zitten terwijl anderen emmers water over hem heen gooiden.

Citaat:
De leden scheiden het kaf van het koren met behulp van omstreden dooprituelen. Zo zouden schachten kuilen moeten graven in het bos in putje winter waarna actieve leden op hen plassen om hen warm te houden. In 1999 moest een lid al eens bloed braken, maar niemand belde een dokter. 

Wat een zieke shit zeg. Je zou maar zo wanhopig zijn om ergens bij te horen en aan dit soort praktijken meedoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 05:30 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso al die studentenverenigingen met Roderick, Robert-Jan en Frederick die denken dat ze het mannetje zijn omdat ze met hun 12cm pieliewielie een 'ontgroening' hebben meegemaakt :lol:

Het enige mooie aan dat omhoog getrokken volk is dat ze een inspiratie voor deze eindbaas zijn geweest.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso studentenverenigingen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Sowieso studentenverenigingen :thumbdown:


eensch, triest zooitje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere vooroordelen naar studentenverenigingen weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Sowieso studentenverenigingen :thumbdown:


Zitten wel een paar tussen die ok zijn.

De grootste hier in Groningen is best prima (nu het grootst nadat Vindicat is ingekakt), geen rare ontgroeningen en best gemoedelijke feesten (eens moeten filmen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 15:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is toch niet te filmen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 18:22 
 
Hardtraxxer

Terugkomen van een lange dag werken en er thuis achter komen dat je eerst boodschappen moet doen voor je kunt eten. :/

Edit: Thuisbezorgd.nl is voor nu de oplossing :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een nieuwe klas krijgen.... M1B. M staat voor mavo dacht ik, maar toen die leerlingen binnen kwamen dacht ik meer aaah Marokko1B.
Eerste les er gelijk 2 buiten kunnen schoppen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Een nieuwe klas krijgen.... M1B. M staat voor mavo dacht ik, maar toen die leerlingen binnen kwamen dacht ik meer aaah Marokko1B.
Eerste les er gelijk 2 buiten kunnen schoppen :lol:


Hoe ga je met dat soort pubers om? Lijkt me echt ontiegelijk moeilijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zamble schreef:
Sowieso studentenverenigingen :thumbdown:


Zitten wel een paar tussen die ok zijn.

De grootste hier in Groningen is best prima (nu het grootst nadat Vindicat is ingekakt), geen rare ontgroeningen en best gemoedelijke feesten (eens moeten filmen).

Albertus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hekzitter schreef:
Een nieuwe klas krijgen.... M1B. M staat voor mavo dacht ik, maar toen die leerlingen binnen kwamen dacht ik meer aaah Marokko1B.
Eerste les er gelijk 2 buiten kunnen schoppen :lol:


Hoe ga je met dat soort pubers om? Lijkt me echt ontiegelijk moeilijk :lol:


Is ook wel een stuk lastiger. Humor doet wonderen met zulke gasten. Grappen over 'anders krijg je slaag met slipper' doen het hier vaak goed. Zij werken vooral voor een docent die ze het in woorden 'gunnen'. En hou het tempo altijd hoog in zulke lessen, zodat ze geen tijd hebben om de boel te verstieren.
Overigens is bij zulke klassen wel zo dat ik na 1 les vrijwel alle namen ken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja is niet moeilijk als de helft mo heet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeders slipper en vaders broekriem doen wonderen bij dat soort kinderen
Vorige  1 ... 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic