Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 09:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
makrooy schreef:
Hekzitter schreef:
Een nieuwe klas krijgen.... M1B. M staat voor mavo dacht ik, maar toen die leerlingen binnen kwamen dacht ik meer aaah Marokko1B.
Eerste les er gelijk 2 buiten kunnen schoppen :lol:


Hoe ga je met dat soort pubers om? Lijkt me echt ontiegelijk moeilijk :lol:


Is ook wel een stuk lastiger. Humor doet wonderen met zulke gasten. Grappen over 'anders krijg je slaag met slipper' doen het hier vaak goed. Zij werken vooral voor een docent die ze het in woorden 'gunnen'. En hou het tempo altijd hoog in zulke lessen, zodat ze geen tijd hebben om de boel te verstieren.
Overigens is bij zulke klassen wel zo dat ik na 1 les vrijwel alle namen ken :lol:


Wel respect dat je dit kan handelen.

Ongeacht afkomst zou ik echt geen op hol geslagen klas rebelse pubers kunnen lesgeven. Mijn zwager wil ook altijd juist de moeilijkste klassen lesgeven omdat hij daar de meeste uitdaging in ziet (helpt dat het een beer van een gast is met tattoo's e.d.).

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
Zamble schreef:
Sowieso studentenverenigingen :thumbdown:


Zitten wel een paar tussen die ok zijn.

De grootste hier in Groningen is best prima (nu het grootst nadat Vindicat is ingekakt), geen rare ontgroeningen en best gemoedelijke feesten (eens moeten filmen).

Albertus?


Klopt :thumbup:

Zullen vast wel rotte appels tussen zitten, maar ik kon het niet merken op die lustrum feesten (2 of 3 moeten filmen en VJ'en toen). Voorbeeld dat je bij aankomst gewoon bier in je handen kreeg terwijl je nog moest filmen, eveneens dat mijn camera hoog achter de bar achterin de zaal stond en het barpersoneel me telkens shotjes wou geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Al een week kerstmuziek aan moeten horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blaasjes op de tong
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Al een week kerstmuziek aan moeten horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 21:46 
 
Hardtraxxer

De hoeveelheid reclame die je voortaan op je Facebook-feed ziet, geen idee waarom ik er eigenlijk nog op kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
De hoeveelheid reclame die je voortaan op je Facebook-feed ziet, geen idee waarom ik er eigenlijk nog op kijk.


kuch ublock origin kuch
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 23:02 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
joostmakaay schreef:
De hoeveelheid reclame die je voortaan op je Facebook-feed ziet, geen idee waarom ik er eigenlijk nog op kijk.


kuch ublock origin kuch


Lijkt me niet dat dat werk binnen de Facebook App toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook op mobiel zijn er mogelijkheden om ads te blokkeren. Echter ben ik daar niet bekend mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 23:36 
 

Grim schreef:
joostmakaay schreef:
De hoeveelheid reclame die je voortaan op je Facebook-feed ziet, geen idee waarom ik er eigenlijk nog op kijk.


kuch ublock origin kuch

werkt echt allen op firefox mobile, heb je verder niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Grim schreef:
joostmakaay schreef:
De hoeveelheid reclame die je voortaan op je Facebook-feed ziet, geen idee waarom ik er eigenlijk nog op kijk.


kuch ublock origin kuch

werkt echt allen op firefox mobile, heb je verder niks aan.

Denk dat Grim het op de PC bedoelde. Hoewel het inderdaad ook in Firefox mobile een goede uitkomst is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ublock Origin werkt soms een beetje té goed, blocked ook sommige (goedaardige) scripts waardoor sommige websites niet goed meer werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bestelling gedaan bij een webshop met een levertijd van 2 weken..
Bestelling geplaatst op 7 november 2018, nog steeds aan het wachten... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 11:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Bestelling gedaan bij een webshop met een levertijd van 2 weken..
Bestelling geplaatst op 7 november 2018, nog steeds aan het wachten... :mad:


Ik zou na die 2 weken al bellen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies. 2.5 max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik zou na die 2 weken al bellen.. :P


Uiteraard gedaan, elke keer als smoesje leverproblemen naar ons magazijn.
Ondertussen staat de 'verwachte verzenddatum' op 17 december, maar ik heb niet meer de hoop dat het pakketje dit jaar nog bij mij in huis is :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Broken Balance schreef:
Ik zou na die 2 weken al bellen.. :P


Uiteraard gedaan, elke keer als smoesje leverproblemen naar ons magazijn.
Ondertussen staat de 'verwachte verzenddatum' op 17 december, maar ik heb niet meer de hoop dat het pakketje dit jaar nog bij mij in huis is :whistle:


Ik zou allang met verdere juridische stappen hebben gedreigd als telkens het zelfde smoesje komt, werkt vaak wel. Als ze hun afspraak niet nakomen en telkens met een simpel smoesje komen mag je ze best in de nek hijgen over dat.

Een fout ergens, ok, dan wacht je dat af, maar als het weer gebeurt en dus smoesjes komen gewoon najagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik zou allang met verdere juridische stappen hebben gedreigd als telkens het zelfde smoesje komt, werkt vaak wel.

Niet bij schimmige webshops met illegale producten. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaat om de webshop hieronder. Meestal wel lange levertijden, maar als de 1e verwachte verzenddatum (wat ook vermeld staat bij het bestellen) gehaald wordt is er natuurlijk geen probleem, maar elke keer vooruitschuiven vind ik een beetje vreemd..

In het verleden trouwens meer bestellingen gedaan en verder geen problemen gehad

https://www.1dayfly.com/nl/nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet heel netjes nee. Ken de webshop verder niet. Doet me alleen denken aan het liedje van Kopspijkers (jeugdsentiment).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Grim schreef:
joostmakaay schreef:
De hoeveelheid reclame die je voortaan op je Facebook-feed ziet, geen idee waarom ik er eigenlijk nog op kijk.


kuch ublock origin kuch

werkt echt allen op firefox mobile, heb je verder niks aan.

Hoe werkt dat precies? Ik gebruik momenteel de Ghostery browser app op mijn telefoon, scheelt een bak reclame. Kan firefox die ads op facebook ook blokkeren? Lijkt me heerlijk. Ik gebruik namelijk alleen de browser versie van facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 13:26 
 

Khadber schreef:
Hoe werkt dat precies? Ik gebruik momenteel de Ghostery browser app op mijn telefoon, scheelt een bak reclame. Kan firefox die ads op facebook ook blokkeren? Lijkt me heerlijk. Ik gebruik namelijk alleen de browser versie van facebook.

is een addon voor firefox, te installeren via https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... ck-origin/

dan moet je natuurlijk wel firefox gebruiken voor je facebook, maar de ads zouden dan wel weg moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah zo, niet anders dan normaal dus :P. Wist niet of daar een apart iets voor was op telefoons. Vind Firefox sowieso een hele fijne browser op mijn PC, overweeg hem ook op telefoon dus in plaats van Ghostery.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ah zo, niet anders dan normaal dus :P. Wist niet of daar een apart iets voor was op telefoons. Vind Firefox sowieso een hele fijne browser op mijn PC, overweeg hem ook op telefoon dus in plaats van Ghostery.

Volgens mij heeft adblocker een eigen browser voor Android
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ghostery dus ook, die gebruik ik op het moment :). Maar minder reclame lijkt me prima natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Insta die steeds halverwege het samenstellen/editen van m'n 10-foto's-in-1 post crasht waardoor ik steeds opnieuw moet beginnen, fuck dit.
Vorige  1 ... 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic