Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Eindelijk alles bij elkaar krijgen om je kachel te fixen in de auto. Fixt het een specifiek probleem maar het grote probleem blijft.

Het kutte is dat het meerdere dingen kan zijn. Kachelhuiskapot, ventilator kapot, verstopte/kapotte aansluitingen e.d. Het enige wat ik zie en hoor is dat de kachel op elke stand gaat maar langzaam uit gaat met aardig wat geratel/gezoem om vervolgens te stoppen en niet aan te willen tot je over drempels oid rijdt en hij plots aan schiet.

Te overwegen om de auto in te ruilen voor iets goedkopers maar meer betrouwbaar.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Nou Kees, wat vind je van je kachel?
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 6 hours ago
Kutkachel man, die krijge van mij nog wa te heure!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Boooohhhh
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Kerrrrrrrmes
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Pommer wrote:Hier tegenovergesteld. Vrij hectisch wel, maar de dagen gaan wel lekker snel. Vind dat altijd wel lekker.
Herkenbaar dit, jarenlang HBO gedaan om dan op een functie terecht te komen die nagenoeg geen drol met je opleiding te maken heeft. Papiertje alleen nodig gehad om te laten zien dat je wat kunt. >.<

Leuk, maar hectisch is het inderdaad ook.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Rickzel wrote:
Pommer wrote:Hier tegenovergesteld. Vrij hectisch wel, maar de dagen gaan wel lekker snel. Vind dat altijd wel lekker.
Herkenbaar dit, jarenlang HBO gedaan om dan op een functie terecht te komen die nagenoeg geen drol met je opleiding te maken heeft. Papiertje alleen nodig gehad om te laten zien dat je wat kunt. >.<

Leuk, maar hectisch is het inderdaad ook.
Heb precies hetzelfde ja :lol: Werk nu bij MVGM in de woningverhuur, nou echt 0,0 dingen uit mn opleiding pas ik hier toe. Misschien dat alleen je persoonlijke ontwikkeling ofzo wat versneld is, maar dat was het ook. Heb nu in die paar weken ook al meer geleerd qua klant contact en nog wat andere zaken dan ik in al die jaren op school geleerd heb.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Ik heb hetzelfde hoor, en dan ga je nog van WO Bedrijfskunde naar consultant :P Dan zou je zeggen dat er voldoende overlap moet zijn, maar dat is echt nihil. Maar dat maakt het er niet minder interessant op. Denkniveau en enige affiliatie zijn voor een baan sowieso vaak wel voldoende, tenzij het erg theoretisch wordt.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Vandaag is het een jaar geleden dat mijn avatar zijn laatste ad fundum heeft gedronken.

Daar drinken we vanavond eentje op. :beer:
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Lijkt me meer een genietmoment. POAR NEEMN!
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Grim wrote:Vandaag is het een jaar geleden dat mijn avatar zijn laatste ad fundum heeft gedronken.

Daar drinken we vanavond eentje op. :beer:
:lol:
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Een shirt kopen in twee maten en dan de goede maat terugsturen en de verkeerde houden.

Ongelooflijk
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 15 hours ago
Fluxion wrote:Een shirt kopen in twee maten en dan de goede maat terugsturen en de verkeerde houden.

Ongelooflijk
Irritatiemomentjes
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Fluxion wrote:Een shirt kopen in twee maten en dan de goede maat terugsturen en de verkeerde houden.

Ongelooflijk
Hier wel eens twee maten schoenen gekocht om te passen en vervolgens een van elke maat terugsturen waardoor je een week lang denkt "waarom zit die rechterschoen zo veel strakker".
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Vuurwerk in beslag genomen :mad:. Ik ben echt niet te genieten de komende week. Gelukkig was het niet veel, maar toch kut als iets je ineens word afgepakt wat gewoon van jou is.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Moet je het maar halen in het tijdsbestek wanneer het mag. Risico kies je voor.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote:Vuurwerk in beslag genomen :mad:. Ik ben echt niet te genieten de komende week. Gelukkig was het niet veel, maar toch kut als iets je ineens word afgepakt wat gewoon van jou is.
Terecht, zeker als het van dat achterlijke illegale knalvuurwerk is.

Mensen met illegaal knalvuurwerk horen ook bij een selecte groep simpele downies.

Wordt sowieso een irritatiemomentje deze maand. Kut nektaspubertjes met die zooi.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Svbtwee wrote:Vuurwerk in beslag genomen :mad:. Ik ben echt niet te genieten de komende week. Gelukkig was het niet veel, maar toch kut als iets je ineens word afgepakt wat gewoon van jou is.
Dit is hetzelfde als: "ik heb dronken gereden en ik ben aangehouden. Toch kut als de politie je pakt met een blaastest"
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Gelijk een irritatiemomentje. Het is december en de straatjochies beginnen weer hun achterlijke knalvuurwerk af te steken. Kan me echt de tyfus van schrikken soms. Kan me voorstellen dat het voor de wat oudere mensen maar ook de huisdieren gwn echt kut is.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Uberhaupt vuurwerk, leuk voor mensen die nog in de puberteit zijn blijven hangen. Met oud en nieuw een huisfeest bij iemand, wordt er verwacht dat je even mee lapt voor die paar man die vuurwerk gaan halen in het buitenland, wat 20 seconden leuk is.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dat doen wij dan nooit. We halen wel wat vuurwerk, maar ieder haalt gewoon zijn eigen en ook alleen groot siervuurwerk.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Broken Balance wrote:Terecht, zeker als het van dat achterlijke illegale knalvuurwerk is.

Mensen met illegaal knalvuurwerk horen ook bij een selecte groep simpele downies.
Was siervuurwerk, geen knalvuurwerk. Ik ben geen simpele downie natuurlijk :whistle:

En ja dat het terecht is, duh, maar alsnog wel balen :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Waarom zou je het doen, zit niet echt veel meerwaarde aan nu lijkt me.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Ik vind vuurwerk gewoon geweldig. Iets waar ik het hele jaar door naar uitkijk. Door er vroeg mee te beginnen kan ik er langer van genieten, dus dat is voor mij de meerwaarde. In oktober/september het internet afspeuren naar vette nieuwe producten, November en December gebruiken voor de tripjes om je uitgezochte dingen te gaan halen. 2 weken terug bijvoorbeeld 3 daagjes Italië geweest om wat uitgekozen shells te gaan halen (die nu in beslag genomen zijn) en mini vakantie te vieren. Zo zijn de laatste paar maanden van het jaar voor mij een feest.

Dat er mensen zijn die hier echt geen kut van begrijpen dat snap ik, maar ja, ieder zijn hobby haha.