Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 22:18 

Kraak... Piep...

Eindelijk alles bij elkaar krijgen om je kachel te fixen in de auto. Fixt het een specifiek probleem maar het grote probleem blijft.

Het kutte is dat het meerdere dingen kan zijn. Kachelhuiskapot, ventilator kapot, verstopte/kapotte aansluitingen e.d. Het enige wat ik zie en hoor is dat de kachel op elke stand gaat maar langzaam uit gaat met aardig wat geratel/gezoem om vervolgens te stoppen en niet aan te willen tot je over drempels oid rijdt en hij plots aan schiet.

Te overwegen om de auto in te ruilen voor iets goedkopers maar meer betrouwbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 01:07 

Hardtraxx Veteran

Nou Kees, wat vind je van je kachel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 10:23 

Hardtraxx Addict

Kutkachel man, die krijge van mij nog wa te heure!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 10:29 

Donateur

Boooohhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 10:41 

Kraak... Piep...

Kerrrrrrrmes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 17:19 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hier tegenovergesteld. Vrij hectisch wel, maar de dagen gaan wel lekker snel. Vind dat altijd wel lekker.

Herkenbaar dit, jarenlang HBO gedaan om dan op een functie terecht te komen die nagenoeg geen drol met je opleiding te maken heeft. Papiertje alleen nodig gehad om te laten zien dat je wat kunt. >.<

Leuk, maar hectisch is het inderdaad ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 13:53 

Bierkoning

Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Hier tegenovergesteld. Vrij hectisch wel, maar de dagen gaan wel lekker snel. Vind dat altijd wel lekker.

Herkenbaar dit, jarenlang HBO gedaan om dan op een functie terecht te komen die nagenoeg geen drol met je opleiding te maken heeft. Papiertje alleen nodig gehad om te laten zien dat je wat kunt. >.<

Leuk, maar hectisch is het inderdaad ook.

Heb precies hetzelfde ja :lol: Werk nu bij MVGM in de woningverhuur, nou echt 0,0 dingen uit mn opleiding pas ik hier toe. Misschien dat alleen je persoonlijke ontwikkeling ofzo wat versneld is, maar dat was het ook. Heb nu in die paar weken ook al meer geleerd qua klant contact en nog wat andere zaken dan ik in al die jaren op school geleerd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 21:08 

Hardtraxx Veteran

Ik heb hetzelfde hoor, en dan ga je nog van WO Bedrijfskunde naar consultant :P Dan zou je zeggen dat er voldoende overlap moet zijn, maar dat is echt nihil. Maar dat maakt het er niet minder interessant op. Denkniveau en enige affiliatie zijn voor een baan sowieso vaak wel voldoende, tenzij het erg theoretisch wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 11:28 

Hardtraxx Veteran

Vandaag is het een jaar geleden dat mijn avatar zijn laatste ad fundum heeft gedronken.

Daar drinken we vanavond eentje op. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 12:46 

Hardtraxx Addict

Lijkt me meer een genietmoment. POAR NEEMN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 19:35 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Vandaag is het een jaar geleden dat mijn avatar zijn laatste ad fundum heeft gedronken.

Daar drinken we vanavond eentje op. :beer:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 19:12 

Hardtraxx Elite

Een shirt kopen in twee maten en dan de goede maat terugsturen en de verkeerde houden.

Ongelooflijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 21:20 

Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Een shirt kopen in twee maten en dan de goede maat terugsturen en de verkeerde houden.

Ongelooflijk

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 21:25 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 09:27 

Kraak... Piep...

Fluxion schreef:

Ongelooflijk

Hier wel eens twee maten schoenen gekocht om te passen en vervolgens een van elke maat terugsturen waardoor je een week lang denkt "waarom zit die rechterschoen zo veel strakker".
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 21:41 

Hardtraxx Veteran

Vuurwerk in beslag genomen :mad:. Ik ben echt niet te genieten de komende week. Gelukkig was het niet veel, maar toch kut als iets je ineens word afgepakt wat gewoon van jou is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 22:59 

Hardtraxx Veteran

Moet je het maar halen in het tijdsbestek wanneer het mag. Risico kies je voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 23:30 

Kraak... Piep...

Svbtwee schreef:
Vuurwerk in beslag genomen :mad:. Ik ben echt niet te genieten de komende week. Gelukkig was het niet veel, maar toch kut als iets je ineens word afgepakt wat gewoon van jou is.

Terecht, zeker als het van dat achterlijke illegale knalvuurwerk is.

Mensen met illegaal knalvuurwerk horen ook bij een selecte groep simpele downies.

Wordt sowieso een irritatiemomentje deze maand. Kut nektaspubertjes met die zooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 23:36 

Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:

Dit is hetzelfde als: "ik heb dronken gereden en ik ben aangehouden. Toch kut als de politie je pakt met een blaastest"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 00:43 

Hardtraxx Veteran

Gelijk een irritatiemomentje. Het is december en de straatjochies beginnen weer hun achterlijke knalvuurwerk af te steken. Kan me echt de tyfus van schrikken soms. Kan me voorstellen dat het voor de wat oudere mensen maar ook de huisdieren gwn echt kut is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 00:45 

Hardtraxx Veteran

Uberhaupt vuurwerk, leuk voor mensen die nog in de puberteit zijn blijven hangen. Met oud en nieuw een huisfeest bij iemand, wordt er verwacht dat je even mee lapt voor die paar man die vuurwerk gaan halen in het buitenland, wat 20 seconden leuk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 01:32 

Kraak... Piep...

Dat doen wij dan nooit. We halen wel wat vuurwerk, maar ieder haalt gewoon zijn eigen en ook alleen groot siervuurwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 11:33 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Terecht, zeker als het van dat achterlijke illegale knalvuurwerk is.

Mensen met illegaal knalvuurwerk horen ook bij een selecte groep simpele downies.

Was siervuurwerk, geen knalvuurwerk. Ik ben geen simpele downie natuurlijk :whistle:

En ja dat het terecht is, duh, maar alsnog wel balen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 11:38 

Kraak... Piep...

Waarom zou je het doen, zit niet echt veel meerwaarde aan nu lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 12:27 

Hardtraxx Veteran

Ik vind vuurwerk gewoon geweldig. Iets waar ik het hele jaar door naar uitkijk. Door er vroeg mee te beginnen kan ik er langer van genieten, dus dat is voor mij de meerwaarde. In oktober/september het internet afspeuren naar vette nieuwe producten, November en December gebruiken voor de tripjes om je uitgezochte dingen te gaan halen. 2 weken terug bijvoorbeeld 3 daagjes Italiƫ geweest om wat uitgekozen shells te gaan halen (die nu in beslag genomen zijn) en mini vakantie te vieren. Zo zijn de laatste paar maanden van het jaar voor mij een feest.

Dat er mensen zijn die hier echt geen kut van begrijpen dat snap ik, maar ja, ieder zijn hobby haha.
Vorige  1 ... 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic