Killshot & Nolz - Beastmode 2.0
wrote:De traditie gaat theonder
Hahaha lekker hoorwrote:De traditie gaat theonder
Hahahaha teringwrote:De traditie gaat theonder
Alle commercie die uit Amerika is komen overwaaien.wrote:Hele Black Friday gezeik. Je wordt er in reclames helemaal mee dood gegooid, zonder dat er ook maar een écht leuke deal tussen zit. Bah.
Zal hetzelfde zijn als hier. De B-garnituur is een stuk goedkoper maar verder blijven leuke deals uit. Maar ja, ook hier zie je de verkoopcijfers pieken. Reputatie is een groot element hierin.wrote:Zijn de kortingen met BF in amerika nou echt zo mega dat mensen als een idioot gaat rennen enzo?
Doe mij maar cyber Monday, veel interessanter.wrote:Zal hetzelfde zijn als hier. De B-garnituur is een stuk goedkoper maar verder blijven leuke deals uit. Maar ja, ook hier zie je de verkoopcijfers pieken. Reputatie is een groot element hierin.wrote:Zijn de kortingen met BF in amerika nou echt zo mega dat mensen als een idioot gaat rennen enzo?
Dat is altijd de maandag na black Friday. Veel korting op gadgets en ander leuke technologische spullenwrote:Cyber Monday dat hoor ik sinds dit jaar voor het eerst, wtf is dat nou weer
Black friday voor webshopswrote:Cyber Monday dat hoor ik sinds dit jaar voor het eerst, wtf is dat nou weer
Wat. Een Coolblue en een Bol.com zijn ook gewoon webshops hoor...wrote:Black friday voor webshopswrote:Cyber Monday dat hoor ik sinds dit jaar voor het eerst, wtf is dat nou weer
https://en.wikipedia.org/wiki/Cyber_Monday
Was ook nooit zo populair als dit jaar. Heb het gevoel dat Amerikanisering steeds meer toeneemt. Halloween merk ik ook dat het steeds meer een ding wordt en nu is black friday ook bijna niet te missen. Ook het hele #metoo en genderneutrale dingen als toiletten is de laatste jaren ook naar Europa overgewaaid. Blijft een vaag volk, die Amerikanen.wrote:Ik wist ook niet dat black Friday zo populair was in nl.
Wordt helemaal gek van alle mailtjes.
Tis net zo onzinnig als dat black friday niet alleen vrijdag is maar het hele weekendwrote:Wat. Een Coolblue en een Bol.com zijn ook gewoon webshops hoor...wrote:Black friday voor webshopswrote:Cyber Monday dat hoor ik sinds dit jaar voor het eerst, wtf is dat nou weer
https://en.wikipedia.org/wiki/Cyber_Monday
wrote:Kut DHL. Krijg ziektes.
wrote:Kut DHL. Krijg ziektes.
Heb je mooi wat te doen, zorg voor die verandering.wrote:Al een paar dagen niks te doen hebben op het werk, word tijd dat er wat veranderd