Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anti's en Mocro's die hun gamelagamela muziekje keihard aan zetten in de metro staan ook hoog op m'n lijstje :huh:
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Anti's en Mocro's die hun gamelagamela muziekje keihard aan zetten in de metro staan ook hoog op m'n lijstje :huh:


Alle muziek die mij stoort in het openbaar vervoer!
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Robster schreef:
Anti's en Mocro's die hun gamelagamela muziekje keihard aan zetten in de metro staan ook hoog op m'n lijstje :huh:


Alle muziek die mij stoort in het openbaar vervoer!


Ja daar heb je wel een punt, maar 99 van de 100 keer zijn het ook mocro's of anti's :P
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Anti's en Mocro's die hun gamelagamela muziekje keihard aan zetten in de metro staan ook hoog op m'n lijstje :huh:


Kan me ook behoorlijk irriteren als ze met hun patserbakken met het raampje los door de stad heen rijden. Zonnebril op (terwijl de zon vaak niet schijnt) en die tering herrie op maximaal volume.
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Mocro's staan ook hoog op m'n lijstje

:whistle:
niet allemaal hoor :P
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 16:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Regen/sneeuw/wind/school/fietsen.
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 17:48 
 

Pommer schreef:
Robster schreef:
Mocro's staan ook hoog op m'n lijstje

:whistle:
allemaal hoor :P
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 17:52 
 

Markos schreef:
Robster schreef:
Anti's en Mocro's die hun gamelagamela muziekje keihard aan zetten in de metro staan ook hoog op m'n lijstje :huh:


Alle muziek die mij stoort in het openbaar vervoer!

Eensch
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

respect + reactie = altijd back. (L)
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
respect + reactie = altijd back. (L)


verschrikkelijk....
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 18:50 
 
Artiest

Tienerouders en hun IQ van 3.0
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gebruik van de : :') emoticon voor de meest onbenullige dingen :P
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')

ik vind die geniaal haha
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:01 
 

93Wesley93 schreef:
Het gebruik van de : :') emoticon voor de meest onbenullige dingen :P

:')
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
93Wesley93 schreef:
Het gebruik van de : :') emoticon voor de meest onbenullige dingen :P

:')


Ik ook dan maar?
:')
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:')
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook een beetje anti :') , maarja mensen vinden het nogal leuk om deze te gebruiken omdat hij al snel het bloed onder je nagels vandaan haalt. Wordt er soms zelfs een beetje agressief van :$
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:58 
 

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

- swoosh die OVERAL op reageert
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik erger me aan die klote sneeuw die mij belemmert met mn werk
Bericht Geplaatst op 17 dec 2010 00:00 
 

dj-rico met zn patrick gayboy pics
Bericht Geplaatst op 17 dec 2010 01:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

lauw bier
Bericht Geplaatst op 17 dec 2010 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
lauw bier

Lauw bier in een flesje :thumbdown:
Op de 1 of andere manier is het uit een blik wél te drinken als het lauw is :/
Bericht Geplaatst op 17 dec 2010 01:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

vin lauw nooit lekker ook al drink ik et vers uit der kraan
doe maar eene lekker koud fluitje :drool:
Bericht Geplaatst op 17 dec 2010 02:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
vin lauw nooit lekker ook al drink ik et vers uit der kraan
doe maar eene lekker koud fluitje :drool:

Helemaal mee eens :D
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic