Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 867, 868, 869, 870, 871, 872, 873 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 01:32 

Kraak... Piep...

M'n Z2 kan op normaal gebruik 2/3 dagen mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 10:28 

Tandarts :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 17:01 

niet op een meisje af durven te stappen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 17:12 

Hardtraxx Veteran

Vrouwen zijn ook best wel eng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 17:14 

Hardtraxx Veteran

Wat is een vrouw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 19:40 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:

Gewoon beetje aangeschoten zijn. Ookal zou het iemand op school betreffen die je eigenlijk alleen 's middags ziet, je moet er wat voor over hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 19:42 

Delt-A schreef:
jeffrey2107 schreef:

Gewoon beetje aangeschoten zijn. Ookal zou het iemand op school betreffen die je eigenlijk alleen 's middags ziet, je moet er wat voor over hebben.

ja lekker op mn werk in een supermarkt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 19:47 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
Delt-A schreef:
jeffrey2107 schreef:

Bier genoeg dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 20:30 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Zoeken in Windows 10.

Handig programma daarvoor:
http://www.voidtools.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 05:35 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
Delt-A schreef:
jeffrey2107 schreef:

Toevallig was ik dat afgelopen maandag (sst :P ), normaal nooit. Maar probeer te beginnen over iets werkgerelateerds, en ga daarop verder. Meer zou ik op het moment niet weten (zie tijdstip).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 09:55 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Cruelty schreef:
Zoeken in Windows 10.

Handig programma daarvoor:
http://www.voidtools.com/

Handig tooltje nice! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 12:05 

jeffrey2107 schreef:
Delt-A schreef:
jeffrey2107 schreef:

Neem aan dat je wel eens met haar praat of iig een paar woorden uitwisseld aangezien het in werkverband is. Vraag anders de telefoon nummer en zeg dat je een groepsapp aanmaakt met wat mensen van het werk. Dan maak je voor de schijn gwn die groep aan hoewel het je eigenlijk alleen maar om haar nummer gaat. Op deze manier heeft ze het waarschijnlijk toch niet in de gaten dat je het alleen voor haar doet en nu kun je als je haar niet ziet is met der appen, dat praat voor jou mss sws makkelijker dan in real.
Begin s'ochtends met een goodmorning berichtje en sluit s'avonds af met 'goodnight, slaap lekker en droomzacht <3'. Meisjes zijn zwaar gevoelig voor dat soort berichtjes, dus daar scoor je geheid punten mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 12:11 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
droomzacht <3'.

Wat ben je toch ook een lieve jongen Sander. Mooie tutorial ook. 8,3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 12:20 

Neem aan dat je wel eens met haar praat of iig een paar woorden uitwisseld aangezien het in werkverband is. Vraag anders de telefoon nummer en zeg dat je een groepsapp aanmaakt met wat mensen van het werk. Dan maak je voor de schijn gwn die groep aan hoewel het je eigenlijk alleen maar om haar nummer gaat. Op deze manier heeft ze het waarschijnlijk toch niet in de gaten dat je het alleen voor haar doet en nu kun je als je haar niet ziet is met der appen, dat praat voor jou mss sws makkelijker dan in real.
Begin s'ochtends met een goodmorning berichtje en sluit s'avonds af met 'goodnight, slaap lekker en droomzacht <3'. Meisjes zijn zwaar gevoelig voor dat soort berichtjes, dus daar scoor je geheid punten mee :thumbup:

die groepsapp hebben we allang maareh andere afdeling bla bla dus ze zit er niet in enzo, oh ja en meer dan me constant aanstaren doet e zowat ook niet ( ja ik zie haar pas 6000 keer per uur ofzo, ze blijft maar langslopen) oh en ze zegt eigenlijk nooit wat (tegen niemand en alleen als het echt moet zon beetje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 13:15 

Ahh okayy. Mss is zij ook best wel verlegen en durft zei je ook niet echt aan te spreken?
Maaruhh wat houdt je nou tegen om bijvoorbeeld aan der te vragen of ze in de vakantie nog wat leuks gaat doen? Als je een paar weken van dat soort simpele gesprekjes voert en dan een keer om der telefoonnummer vraagt geeft ze dat echt wel.

Nu neemt ze dalijk ontslag, heb jij haar nooit durven aanspreken en is ze voor altijd weg uit je leven. Dan is er weer een meisje door je vingers geglipt en voel jij je weer ontzettend kut. Fuck it man pak je kans! Je zult zien dat als je dat overwint en haar aanspreekt het voor jezelf ook veel fijner en beter voelt. Je hebt niks te verliezen maar wel super veel te winnen!
Hoe langer je op deze manier door blijft gaan hoe groter en hoger de stap en de drempel word om het wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 14:29 

Hardtraxx Veteran

Sander, ouwe casanova.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 14:30 

Hardtraxx Veteran

Oja en waar ik hier voor kwam; de tijd van de site staat nog verkeerd, ik trek dit niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 14:32 

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 14:33 

ThaBomba. schreef:
Oja en waar ik hier voor kwam; de tijd van de site staat nog verkeerd, ik trek dit niet.

dat moet je zelf regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 14:37 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
ThaBomba. schreef:

dat moet je zelf regelen

Gevonden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 14:59 

dat is idd wel stom dat je in die instellingen het aan moet passen ipv dat het automatisch gebeurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 15:02 

Kraak... Piep...

jeffrey2107 schreef:

die groepsapp hebben we allang maareh andere afdeling bla bla dus ze zit er niet in enzo, oh ja en meer dan me constant aanstaren doet e zowat ook niet ( ja ik zie haar pas 6000 keer per uur ofzo, ze blijft maar langslopen) oh en ze zegt eigenlijk nooit wat (tegen niemand en alleen als het echt moet zon beetje)

Hier hebben we het Relatie Topic voor.
off-topic/relatie-topic-t17273-3125.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 13:00 

Hardtraxx Veteran

Amandelen beginnen weer te ontsteken. :/
Eten doet pijn en komen al witte vlekken op. Lekker zo, de week voor m'n tentamens... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 13:25 

Hardtraxx Elite

Verslapen voor een tentamen dat je pas over een half jaar kan herkansen...
Vroeg aan mijn moeder ook nog specifiek dat ze me om 9 uur moet wakker maken als ik dan nog niet op ben, komt ze om 12 uur aan, hey moet je niet naar school........... Een kwartier eerder en ik had het nog kunnen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 16:17 

Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Sander, ouwe casanova.

Graag niet naar Sander luisteren!! Ik herhaal: niet naar Sander luisteren!!

Voor je het weet is die chick zwanger namelijk..
Vorige  1 ... 867, 868, 869, 870, 871, 872, 873 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic