Het qlimax topic vooral de laatste paar pagina's...
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Storing rond Amersfoort
, nu rijdt er helemaal niks meer 
Sierd de Vos. Zelfs bij een samenvatting van 2.5 minuut zegt die man compleet irrelevante en onnozele dingen. Clownesk gewoon.
Beter dan bijvoorbeeld een Jan van Halsssjfffttttt
-
B
Of Frank de neus Snoeks 
Het algemene Nederlandse commentaar van tegenwoordig 
Commentaar bij SBS met CL is ook om te huilen. Elke fucking wedstrijd hebben ze het weer over Shownieuws en Hart van Nederland en dat dit op een andere zender te volgen is 
Dit.wrote:Het qlimax topic vooral de laatste paar pagina's...
Wat een kutzender ja. Het is ook reclame reclame reclame reclame 1min beschouwing rust he de bal ligt op de middenstip groetjes. Na wedstrijd exact hetzelfde met verschillende wedstrijden.wrote:Commentaar bij SBS met CL is ook om te huilen. Elke fucking wedstrijd hebben ze het weer over Shownieuws en Hart van Nederland en dat dit op een andere zender te volgen is
De FB herinneringen beginnen me aardig te irriteren. In het begin was het nog wel leuk, maar het blijft maar doorgaan.
Staat voor mij juist bij genietmomentjeswrote:Dit.wrote:Het qlimax topic vooral de laatste paar pagina's...
Chagrijnige IPSOS-oma's die vervoersbewijzen komen controleren in de trein.
Gelukkig mag je weigeren mee te werkenwrote:Chagrijnige IPSOS-oma's die vervoersbewijzen komen controleren in de trein.
Ze vragen niet eens. Ze doen gewoon alsof ze conducteur zijn en houden dat apparaat voor je neus.wrote:Gelukkig mag je weigeren mee te werkenwrote:Chagrijnige IPSOS-oma's die vervoersbewijzen komen controleren in de trein.
Als ik aan de raam kant zit blijf ik gewoon naar buiten staren, wat zr ook doenwrote:Ze vragen niet eens. Ze doen gewoon alsof ze conducteur zijn en houden dat apparaat voor je neus.wrote:Gelukkig mag je weigeren mee te werkenwrote:Chagrijnige IPSOS-oma's die vervoersbewijzen komen controleren in de trein.
Dat je je nieuwe telefoon niet oplaadt in de avond/nacht, maar daarentegen wel in de middag op je werk moet opladen.
Wil me batterij niet steeds bij 50% gaan opladen maar eerder bij de 20%, of is dit niet meer nodig tegenwoordig?
Wil me batterij niet steeds bij 50% gaan opladen maar eerder bij de 20%, of is dit niet meer nodig tegenwoordig?
Ik doe altijd 's avonds opladen. Meestal zit die tussen de 30 - 50% en dan laad ik hem altijd tot 90+%. Goed genoeg voor de volgende dag.
wrote:het grote Hardtraxx snippet spel!
Ik laat mijn batterij altijd overnachten aan de oplader. Denk ook niet dat dat goed is maarja, is wel het makkelijkst. Heb je gewoon altijd heel de dag batterij, en zit je nooit met het probleem dat je te ver van je telefoon zit omdat hij aan de oplader ligt 
-
B
Doe ik ook altijd lolwrote:Ik laat mijn batterij altijd overnachten aan de oplader. Denk ook niet dat dat goed is maarja, is wel het makkelijkst. Heb je gewoon altijd heel de dag batterij, en zit je nooit met het probleem dat je te ver van je telefoon zit omdat hij aan de oplader ligt
Gaat zo'n volle accu dan maar een dag mee?
ligt eraan, meestal zit ik tussen de 20 en 40% ofzo. Of ik heb een dag veel moeten wachten, dan zit ik wat lager haha. Maar kom altijd wel toe
ik mist de tijd dat je m maar 1x in de week hoefde op te laden 
Als ik dagelijks 3 uur in het ov zit, en dan actief op mn telefoon bezig ben, kan het wel hard gaan ja met die accuwrote:Gaat zo'n volle accu dan maar een dag mee?