Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Klootzakwrote:Graag niet naar Sander luisteren!! Ik herhaal: niet naar Sander luisteren!!wrote:Sander, ouwe casanova.
Voor je het weet is die chick zwanger namelijk..
een aft in me mond, die niet weg wilt....
-
K
Jawrote:Is de soundcloud player in soundcloud bij jullie ook kapot?
Bug reports (page 27)wrote:Jawrote:Is de soundcloud player in soundcloud bij jullie ook kapot?
-
K
wrote:Bug reports (page 27)wrote:Jawrote:Is de soundcloud player in soundcloud bij jullie ook kapot?
-
S

Dat de ondertiteling van een serie of film niet gelijkt loopt.
Verdomme wat irritant zegwrote:Is de soundcloud player in soundcloud bij jullie ook kapot?
Dan zet je m zelf sneller of langzamerwrote:Dat de ondertiteling van een serie of film niet gelijkt loopt.
Gezocht met dat afspeelprogramma wat ik gebruik, alleen niet kunnen vinden.wrote:Dan zet je m zelf sneller of langzamerwrote:Dat de ondertiteling van een serie of film niet gelijkt loopt.
wrote:Verdomme wat irritant zegwrote:Is de soundcloud player in soundcloud bij jullie ook kapot?
-
B
Colombiaanse verkoudheid
Meisjes van 11 die voor je in de rij staan in de Efteling, en dan met hun Iphone 5 selfies maken met hun smurfen snoepjes. 
Zeker jaloers op hun smurfen snoepjes.wrote:selfies maken met hun smurfen snoepjes.
Window -> Track Synchronization -> Subtitles/Video. Even mee spelen om 'm goed te syncen.wrote:Gezocht met dat afspeelprogramma wat ik gebruik, alleen niet kunnen vinden.wrote:Dan zet je m zelf sneller of langzamerwrote:Dat de ondertiteling van een serie of film niet gelijkt loopt.VLC voor de mac, als dat uitmaakt.
Als je systeem in het Nederlands is heet dit uiteraard anders.
Kan ook met Shift + H als je hoort wat er gezegd word (en dit makkelijk kan herkennen).
Dan Shift + J zodra je dit leest in de subtitles.
En dan Shift + K om 'm te syncen.
-
B
Nekschotwrote: