verbeterd. de bestuurder reed100 ipv. 10Maximize wrote:biscuit wrote:ochtend, A67 richt. Eindhoven. rijd een lul 10km/h over de linkerstrook en dat vanaf Venlo tot aan de afslag Liessel. probeer ik in te halen en lig te schelden remt die mongoolaf en rijdt dan nog maar 90.![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Het is echt schijtirritant dat sommige tracks weer wel en andere weer niet op bepaalde sites te koop zijn zoals nieuwe Machine.
En ja, juno is kut.
En ja, juno is kut.
-
G
zal wel een vrouw zijn geweestbiscuit wrote:ochtend, A67 richt. Eindhoven. rijd een lul 10km/h over de linkerstrook en dat vanaf Venlo tot aan de afslag Liessel. probeer ik in te halen en lig te schelden remt die mongoolaf en rijdt dan nog maar 90.
die weten niet wat spiegelen is
Ik heb een x gehad rijd iemand op 100 weg 80. Is de 100 weg afgelopen gaat ie gek opeens harder dan 80 rijden :') .KSwoosh wrote:zal wel een vrouw zijn geweestbiscuit wrote:ochtend, A67 richt. Eindhoven. rijd een lul 10km/h over de linkerstrook en dat vanaf Venlo tot aan de afslag Liessel. probeer ik in te halen en lig te schelden remt die mongoolaf en rijdt dan nog maar 90.
die weten niet wat spiegelen is
-
NHardtraxxer
- 238 posts member since 2009
- last seen Dec 2018
Dat je vanwege hoofdpijn vroeger naar bed gaat en dat je je om 4:30 gewoon al lang wakker bent rot verveelt.
Elke dag de fockin kou in vind ik vrij irritant 
je verslikken is kut. al helemaal als je chocola eet. 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
mensen die sloom rijden...
Mensen die zeggen dat hardstyle/hardcore alleen maar boem boem boem is.
Pommer wrote:net stond ik onder de douche, en toen moes ik supernodig schijte
ook altijd kut
Of onder de douche staan en dat je ma beneden warm water gebruikt, vreselijk.
Dat je op RTL gemist wat zit te kijken, en dat iedere keer die schijt reclame van gilette deo.
Zooooo irritant.
door het programma heen?Parvuz wrote:Dat je op RTL gemist wat zit te kijken, en dat iedere keer die schijt reclame van gilette deo.Zooooo irritant.
tegenwoordig doen ze dat jaoostzaner wrote:door het programma heen?Parvuz wrote:Dat je op RTL gemist wat zit te kijken, en dat iedere keer die schijt reclame van gilette deo.Zooooo irritant.
eerst was het nog alleen 1 filmpje voor het programma
Nu elke keer als er reclame blok zou zitten, komt die reclame, op harder volume natuurlijk. Ook vaak een error, en dan begint die reclame weer, en dan begint de uitzending op nieuw. Zo naar!Oxbow wrote:tegenwoordig doen ze dat jaoostzaner wrote:door het programma heen?Parvuz wrote:Dat je op RTL gemist wat zit te kijken, en dat iedere keer die schijt reclame van gilette deo.Zooooo irritant.
eerst was het nog alleen 1 filmpje voor het programma
-
G
[_] geschiktkatamaran wrote:Pommer wrote:net stond ik onder de douche, en toen moes ik supernodig schijte
ook altijd kut![]()
Of onder de douche staan en dat je ma beneden warm water gebruikt, vreselijk.
[X] ongeschikt
Heractiverende Deodorant van Gillette, geeft het vertrouwen om te presteren onder druk.oostzaner wrote:Wat een gekut bij RTL gemist.
Fuck it, ik heb die reclame al 6x gezien nu ik VI zit te kijken.
dan zal die wel echt heel goed zijn die deo, denk ikParvuz wrote:Heractiverende Deodorant van Gillette, geeft het vertrouwen om te presteren onder druk.oostzaner wrote:Wat een gekut bij RTL gemist.
Fuck it, ik heb die reclame al 6x gezien nu ik VI zit te kijken.
irriteer me aan me ouders, die niet willen dat ik vanavond naar loudness ga
en dat ik perse mee moet naar familie feestje .... 
De oplossing, neem je familie mee naar Loudness!roberttt wrote:irriteer me aan me ouders, die niet willen dat ik vanavond naar loudness gaen dat ik perse mee moet naar familie feestje ....
Hehe ja, zeg tegen ze dat je vanavond met ze naar de dierentuin wil gaan 
Haha denk dat er wel wat man staat te stampen als beestendawasiknie wrote:Hehe ja, zeg tegen ze dat je vanavond met ze naar de dierentuin wil gaan
Dat je op een feest sterft van de honger maar er niet aan eten kunt komen, en ook niet even naar buiten mag gaan om ergens eten te gaan halen.
1. Haha, ja precies! Alleen nu werkt dat wee anders (met die nieuwe updates met auto-search etc.), waardoor enter niet altijd meer lijkt te werken.dj-rico01 wrote:1. Mensen die in Google op '' zoek" KLIKKEN ipv enter drukken;
2. Naast bord met de dienstregeling staan en lelijke vrouwen uit moeten leggen waar de trein vertrekt etc;
3. Mensen die geen richting aangeven op rotondes;
2. LOL?
3. MEE EENS! Die mensen wil ik soms wel eens kogel door hun harses jagen. Gister lag ik bijna onder een auto van iemand die geen richting aangaf (en mij daarnaast ook nog eens geen voorrang gaf).....schrok me half-dood (en niet helemaal dood...want anders zou ik dit niet typen natuurlijk