ik irriteer me er aan als er niets leuks of intressants op tv is als ik tv wil kijken voor het slapen gaan.
Active topics in Off-Topic
Moderators
als er een polletje in het gras zit waardoor de keeper de bal mist 
ah kudt idd. door de CL geen PowNews.jeone wrote:ik irriteer me er aan als er niets leuks of intressants op tv is als ik tv wil kijken voor het slapen gaan.
haha sandertjeOxbow wrote:als er een polletje in het gras zit waardoor de keeper de bal mist
achterlijke gabbertjes die je mobiel uit hand pakken terwijl je zwaar geconsenteerd aan het sms'en bent 
ik irriteer me als ik niet in slaap kan vallen snachts 
Oxbow wrote:als er een polletje in het gras zit waardoor de keeper de bal mist
Moet je niet zolang @Hardtraxx wezen of minder pikroppenJP Hardstyle wrote:ik irriteer me als ik niet in slaap kan vallen snachts
jeone wrote:ik irriteer me er aan als er niets leuks of intressants op tv is als ik tv wil kijken voor het slapen gaan.
het is ERGER ipv IRRITEERJP Hardstyle wrote:ik irriteer me als ik niet in slaap kan vallen snachts
je ergert je ergens aan
en iets irriteert je
Nederlandse taal verloederaars!
Sorry ik zal er op letten dat ik geen contaminaties meer gebruikOxbow wrote:jeone wrote:ik irriteer me er aan als er niets leuks of intressants op tv is als ik tv wil kijken voor het slapen gaan.het is ERGER ipv IRRITEERJP Hardstyle wrote:ik irriteer me als ik niet in slaap kan vallen snachts
je ergert je ergens aan
en iets irriteert je
Nederlandse taal verloederaars!
nee egt irritantwootum wrote:Stoer.HARDSTYLE_XD_tbse wrote:op bijna elk plaatselijk feestje hier word er wel gevochtennielstil wrote:Vechten op feesten![]()
Krijg het van die klerelijers
kom je op school al die tekkertjes "jah we gaan naar dat feestje alles kapot slagen e.d."
-
G
als je in google iets typt en letters wegvallen door die nieuwe automatisch direct zoeken functie
schijtirritant
schijtirritant
KSwoosh wrote:als je in google iets typt en letters wegvallen door die nieuwe automatisch direct zoeken functie
schijtirritant
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ook wel irritant: van die gemaakte vriendelijkheid bij winkelmeisjes. Rot op. Teef.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
- Ajax "supporters" die 'JODUH!!' roepen om hun club te 'steunen' 
net stond ik onder de douche, en toen moes ik supernodig schijte
ook altijd kut
ook altijd kut
Gewoon laten lopen, beetje aantrappen en dan loopt het wel door het douche putjeJP Hardstyle wrote:net stond ik onder de douche, en toen moes ik supernodig schijte
ook altijd kut
waar ik me ook dood aan erg, als je ergens mee bezig bent. en het wil niet
dat dan 7 mannetjes je beetje kansloos aan zitten te staren 
Het feit dat om 9 uur slapen veel beter voor je is dan na 12 uur naar je nest gaan, zodat je de volgende morgen om 9 uur alweer fit bent
Misschien vaker doen 
dat probeer ik ook elke avond..Chukkels wrote:Het feit dat om 9 uur slapen veel beter voor je is dan na 12 uur naar je nest gaan, zodat je de volgende morgen om 9 uur alweer fit bentMisschien vaker doen
Atraxisz wrote:Gewoon laten lopen, beetje aantrappen en dan loopt het wel door het douche putjeJP Hardstyle wrote:net stond ik onder de douche, en toen moes ik supernodig schijte
ook altijd kut
Irritant als je nog beetje wakker moet worden op kantoor, koffie gaat halen en dat dan de koffie-apparaat nog niet is opgewarmd. kun je eerst weer 10min wachten. Grr...
Vind het altijd irritant dat mensen koffie nodig zijn om wakker te wordenD-Ruz wrote:Irritant als je nog beetje wakker moet worden op kantoor, koffie gaat halen en dat dan de koffie-apparaat nog niet is opgewarmd. kun je eerst weer 10min wachten. Grr...
Het enige echte gabbergevoel.. Iedereen is elkaars vriend en niemand doet zn mede-gabber iets, niet dus.roberttt wrote:achterlijke gabbertjes die je mobiel uit hand pakken terwijl je zwaar geconsenteerd aan het sms'en bent