...Parvuz wrote:De oplossing, neem je familie mee naar Loudness!roberttt wrote:irriteer me aan me ouders, die niet willen dat ik vanavond naar loudness gaen dat ik perse mee moet naar familie feestje ....
Active topics in Off-Topic
Moderators
+1 wat was dat kut zegMike-O wrote:Dat je op een feest sterft van de honger maar er niet aan eten kunt komen, en ook niet even naar buiten mag gaan om ergens eten te gaan halen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Jullie houden toch zo van ruig, moet je ook ff doorzetten he 
Mocht niet eens een pizza bestellenmodernization wrote:+1 wat was dat kut zegMike-O wrote:Dat je op een feest sterft van de honger maar er niet aan eten kunt komen, en ook niet even naar buiten mag gaan om ergens eten te gaan halen.
+1 terwijl de honger niet eens heel groot was. Is toch belachelijk dat je bij een feest van 8 uur lang geen eten hebt!?!?!modernization wrote:+1 wat was dat kut zegMike-O wrote:Dat je op een feest sterft van de honger maar er niet aan eten kunt komen, en ook niet even naar buiten mag gaan om ergens eten te gaan halen.
Maak desnoods een paar broodjes kaas of ham ofzo!
das wel heel slecht inderdaad :S dan hou je zo avond nooit vol .. zonder etenDaveytl wrote:+1 terwijl de honger niet eens heel groot was. Is toch belachelijk dat je bij een feest van 8 uur lang geen eten hebt!?!?!modernization wrote:+1 wat was dat kut zegMike-O wrote:Dat je op een feest sterft van de honger maar er niet aan eten kunt komen, en ook niet even naar buiten mag gaan om ergens eten te gaan halen.
Maak desnoods een paar broodjes kaas of ham ofzo!
Had het vanochtend alweerPommer wrote:net stond ik onder de douche, en toen moes ik supernodig schijte
ook altijd kut
-
G
-mensen die achter elk woord een t zetten
-mensen die woorden als Kallum gebruiken (dus Kalm, ipv doei fzo)
Dat ik nu nog steeds amper kan lopen 
+1, ik kreeg pas zaterdag m'n VIdawasiknie wrote:TNT
ugh, het haalt me steeds het bloed onder de nagels vandaan, als mensen niet begrijpen wat je vraag is. terwijl je het gewoon heel duidelijk uitlegd.
vanochtend ook, vroeg ik waarom ik helemaal een stamceltransplantatie nodig had, als ik ook spuitjes kan krijgen die stamcellen gaan vermenigvuldigen (Neupogen).
mevrouw de dokter kwam pas met het antwoord nadat ze 3x een antwoord gaf wat ik helemaal niet vroeg.
vanochtend ook, vroeg ik waarom ik helemaal een stamceltransplantatie nodig had, als ik ook spuitjes kan krijgen die stamcellen gaan vermenigvuldigen (Neupogen).
mevrouw de dokter kwam pas met het antwoord nadat ze 3x een antwoord gaf wat ik helemaal niet vroeg.
Doen ze allemaal hier in twente.KSwoosh wrote:-mensen die achter elk woord een t zetten
maar voortaan als ik afscheid van je neem op msn zeg ik wel heel droog doei dan
ja precies, en doei is ook zo..Refuze wrote:Doen ze allemaal hier in twente.KSwoosh wrote:-mensen die achter elk woord een t zetten
maar voortaan als ik afscheid van je neem op msn zeg ik wel heel droog doei dan
not XD
zelfde als Hoi ofzo
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
als ik doei zeg op msn ofzo (voornamelijk als ik t tegen vriendinnen zeg) denken ze meteen dat er iets is omdat t zo droog en kortaf overkomt
ik vind houdoe irritanter dan kallum.
Ik zit al de hele tijd achter de computer beetje msn beetje Hardtraxx. Ik ga naar beneden om wat drinken te halen en ik begin rustig een praatje met me ma. Wat gaat me pa doen die stormt naar boven. ik ga ook weer naar boven want het gesprek was afgelopen me pa gaat achter de computer zitten en speelt vervolgens een kwartier lang patience... 
rustug, zeggen ze hier altijdSkedoedelefloeps wrote:als ik doei zeg op msn ofzo (voornamelijk als ik t tegen vriendinnen zeg) denken ze meteen dat er iets is omdat t zo droog en kortaf overkomt![]()
allochtonen taalOxbow wrote:rustug, zeggen ze hier altijdSkedoedelefloeps wrote:als ik doei zeg op msn ofzo (voornamelijk als ik t tegen vriendinnen zeg) denken ze meteen dat er iets is omdat t zo droog en kortaf overkomt![]()
een admin zonder eigen computeroostzaner wrote:Ik zit al de hele tijd achter de computer beetje msn beetje Hardtraxx. Ik ga naar beneden om wat drinken te halen en ik begin rustig een praatje met me ma. Wat gaat me pa doen die stormt naar boven. ik ga ook weer naar boven want het gesprek was afgelopen me pa gaat achter de computer zitten en speelt vervolgens een kwartier lang patience...
hoe 1998
Haha wij zeggen altijd Joooooooo!Pommer wrote:allochtonen taalOxbow wrote:rustug, zeggen ze hier altijdSkedoedelefloeps wrote:als ik doei zeg op msn ofzo (voornamelijk als ik t tegen vriendinnen zeg) denken ze meteen dat er iets is omdat t zo droog en kortaf overkomt![]()
'de balle' is gewoon nog het best en het duidelijkst