Je vroeg eromwrote:Mr Lellebel die het leuk vind om mij duizend x te knijpen in m'n wang en m'n arm.
Precies! Jou knijp ik gewoon vol in je reetwrote:Ieder zijn versiermethodes
Je vroeg eromwrote:Mr Lellebel die het leuk vind om mij duizend x te knijpen in m'n wang en m'n arm.
Nikste kleine David.wrote:Je vroeg eromwrote:Mr Lellebel die het leuk vind om mij duizend x te knijpen in m'n wang en m'n arm.![]()
![]()
Je liet me tering hard schrikken in de garage dus je verdiende het wel!wrote:Nikste kleine David.wrote:Je vroeg eromwrote:Mr Lellebel die het leuk vind om mij duizend x te knijpen in m'n wang en m'n arm.![]()
![]()
Vond het vrij verontrustendwrote:Haha dat was daarna pas, prachtig hoe jij schrok trouwens hahahah.
Rond Best in de buurt? Grote kans dat die man de vader van een vriend van mijn broertje was. Altijd zieligwrote:zelfmoord plegen op een traject waar ik op reis? ik hoop dat je gestorven bent
Mensen die kinderen achterlaten door zelfmoord te plegen. Toppunt van egoïsme.wrote:Rond Best in de buurt? Grote kans dat die man de vader van een vriend van mijn broertje was. Altijd zieligwrote:zelfmoord plegen op een traject waar ik op reis? ik hoop dat je gestorven bent
Ja klopt, hoorde net van ons mam dat het op het station was. En dat je daar dan nog redelijk vaak komt ookwrote:In de tunnel zelfs. Heb me hierdoor maar laten ophalen in Tilburg. Is altijd een grote ramp als er iemand voor de trein springt.
Woon je ook in Best trouwens?wrote:In de tunnel zelfs. Heb me hierdoor maar laten ophalen in Tilburg. Is altijd een grote ramp als er iemand voor de trein springt.
Waar woon je precies dan? Misschien dat ik je kenwrote:Ja dat woon ik.
Hoe moet je nu bij de matrixx komen?wrote:Sleutel van mijn u-slot kwijt zijn en geen reserve hebben, die fiets staat ergens vast bij een bushalte, dus kan er niets mee als ik dat slot niet open kan maken
Toevallig vlakbij het station?wrote:Ben ik eens blij dat ik een kamer heb in Tilburg
laserogenwrote:Hoe moet je nu bij de matrixx komen?wrote:Sleutel van mijn u-slot kwijt zijn en geen reserve hebben, die fiets staat ergens vast bij een bushalte, dus kan er niets mee als ik dat slot niet open kan maken
hij heeft niet gezegd waar hij werkte he!wrote:Kleine kanswrote:Grote kans dat ik je kamer vandaag kon zien vanaf mn werkplek dan.5 minuten is een redelijk grote straal he
Ik kan het station bij lange na niet zien vanuit mijn kamer.
Ik kon heel Tilburg zien vanaf waar ik zat.wrote:Kleine kanswrote:Grote kans dat ik je kamer vandaag kon zien vanaf mn werkplek dan.5 minuten is een redelijk grote straal he
Ik kan het station bij lange na niet zien vanuit mijn kamer.

Chimeid zij ik ben 18 maar die meidje was 14 ahahahwrote:Had ie die chimeid gesmacked op der fisi?