Zo dat is wel tantoe pangpang van die ibahesj mang toch
drerrie doe challas, desu mang zn papi ziet zware stroggols op zijn pad komu
+5 stredde restpec voor de boi
En hetzelfde moet gelden voor nog een keer zo'n fout.wrote:wordt ik gebanned
wrote:ik word
jij wordt
hij wordt
wij worden
jullie worden
zij worden
erg fokkopwrote:Een digital jockey 2 kopen, pas een maand later kunnen gebruiken doordat je een al gebruikte key bij je software hebt zitten. Vervolgens doet ie het eindelijk, kan je niet eens recorden?! Moet upgraden voor 80 euro, maar die software is alleen compatible met Windows 7Erg fijn
nu doe je het weerwrote:Als ik nog 1 keer met kk scheld wordt ik gebanned
Een beetje hypocriet is dit welwrote:Mannetjes van net 16 die een ticket voor Hardbass kopen.
wrote:Mannetjes van 15 die lachen om meisjes van 17
Oh wait...
BURNNNNwrote:wrote:Mannetjes van 15 die lachen om meisjes van 17
Oh wait...
"Mannen" van 21 die lachen om mannetjes van 15...
Ventjes die zich vernoemen naar een karakter uit een kinderserie, zonder kennis van zaken over hun uiting te hebbenwrote:wrote:Mannetjes van 15 die lachen om meisjes van 17
Oh wait...
"Mannen" van 21 die lachen om mannetjes van 15...
Ga je ook hardbass steven?wrote:Meisjes van 17 die lachen om mannetjes van 16
Vind het eerder triest.wrote:Meisjes van 17 die lachen om mannetjes van 16
Omdat mannetjes van 16 niks te zoeken hebben op een feest van 18+, maargoed als ze binnekomen mooi meegenomen voor ze hewrote:Want? Ze zijn small maar gaan niet harder dan y'all?wrote:Vind het eerder triest.wrote:Meisjes van 17 die lachen om mannetjes van 16
Om vervolgens ram van de kaart een beetje te dwalen.wrote:Alsof jij op je 16e niet naar de grote feesten wilde
Die zin snap ik niet?wrote:Om vervolgens ram van de kaart een beetje te dwalen.wrote:Alsof jij op je 16e niet naar de grote feesten wilde