wrote:wat dacht je, je hoort eerst ' shine bright like a diamond ' en vervolgens 'It'll give you nightmares'wrote:Ben je op feest bij een van je vrienden, staat er een dj lekker top 40 muziek te draaien,
draait hij eindelijk een keertje hardstyle, en dan wordt het brennan heart - wake up
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Na 4 maanden wachttijd eindelijk de laatste troep van Nepple binnengekregen, heb je er verdomme geen ene mallemoer aan...
Dat mijn fiets is gestolen 
Last edited by Wigaard on , edited 1 time in total.
-
M
Mijne? WTF?!wrote:Dat je fiets is gestolen
HA! ...wrote:Mijne? WTF?!wrote:Dat je fiets is gestolen
Laptop die naar HP moet opgestuurd worden, en dan zo'n omslachtig systeem om hem op te sturen.
Maarja beter dan via de mediamarkt die doet er 4 weken over en HP 5-10 dagen.
-
A
Fix het zelf dan
Ik & zelf fixen gaat niet samen.wrote:Fix het zelf dan
-
G
wrote:Ik & zelf fixen gaat niet samen.wrote:Fix het zelf dan

-
G
hammer time...wrote:Dafuq?
zelf fixen...
get it?
-
G
oh failwrote:Nee je plaatje doet het niet.
deze is ook wel goed alsl vervanger:

-
A
Wat is er kaputt danwrote:Ik & zelf fixen gaat niet samen.wrote:Fix het zelf dan
-
C
z'n applewrote:Wat is er kaputt danwrote:Ik & zelf fixen gaat niet samen.wrote:Fix het zelf dan
Backlight van het scherm doet het niet meer.wrote:Wat is er kaputt danwrote:Ik & zelf fixen gaat niet samen.wrote:Fix het zelf dan
Haaaaaaaaaaaaaaaaaha...wrote:z'n apple
-
G
had ik bij me acer ook, das echt een hoerig probleem.wrote:Backlight van het scherm doet het niet meer.
het ligt wss aan de inverter (voeding van het scherm zegmaar), en dat is een bitch om zelf te vervangen (niet zozeer het vervangen, maar het vinden van de juiste inverter) dus je kan em idd beter terugsturen
Inderdaad heb ook al menig fora e.d. raad gepleegd om te kijken of het moeilijk is om zelf te vervangen.wrote:had ik bij me acer ook, das echt een hoerig probleem.wrote:Backlight van het scherm doet het niet meer.
het ligt wss aan de inverter (voeding van het scherm zegmaar), en dat is een bitch om zelf te vervangen (niet zozeer het vervangen, maar het vinden van de juiste inverter) dus je kan em idd beter terugsturen
Gelukkig zit er nog garantie op.
Wel zuur dat hij dit al na 4-5 maanden doet.
Had je maar een Apple moeten nemen cheapo
server connection problemen in bo2 
Sleutel van mijn u-slot kwijt zijn en geen reserve hebben, die fiets staat ergens vast bij een bushalte, dus kan er niets mee als ik dat slot niet open kan maken 
Ja tuurlijk ik betaal 2 keer zo veel en ik krijg de helft van alle specificaties die ik nu heb. Logisch jonge!wrote:Had je maar een Apple moeten nemen cheapo
zelfmoord plegen op een traject waar ik op reis? ik hoop dat je gestorven bent 
-
G
mijne deed dat na 4 jaarwrote:Inderdaad heb ook al menig fora e.d. raad gepleegd om te kijken of het moeilijk is om zelf te vervangen.wrote:had ik bij me acer ook, das echt een hoerig probleem.wrote:Backlight van het scherm doet het niet meer.
Gelukkig zit er nog garantie op.
Wel zuur dat hij dit al na 4-5 maanden doet.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Mr Lellebel die het leuk vind om mij duizend x te knijpen in m'n wang en m'n arm. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Ieder zijn versiermethodes