Dramatisch slechte nacht gehad.
Jij ook al...
Zal wel er aan liggen dat het maandag is
WOW !!! Heb je het wel overleefd?!?! WOWWWwrote:Ben je op feest bij een van je vrienden, staat er een dj lekker top 40 muziek te draaien,
draait hij eindelijk een keertje hardstyle, en dan wordt het brennan heart - wake up
wat dacht je, je hoort eerst ' shine bright like a diamond ' en vervolgens 'It'll give you nightmares'wrote:Ben je op feest bij een van je vrienden, staat er een dj lekker top 40 muziek te draaien,
draait hij eindelijk een keertje hardstyle, en dan wordt het brennan heart - wake up
Nee dat verwacht ik dan weer niet hahawrote:wat dacht je, je hoort eerst ' shine bright like a diamond ' en vervolgens 'It'll give you nightmares'wrote:Ben je op feest bij een van je vrienden, staat er een dj lekker top 40 muziek te draaien,
wrote:Nee dat verwacht ik dan weer niet hahawrote:wat dacht je, je hoort eerst ' shine bright like a diamond ' en vervolgens 'It'll give you nightmares'wrote:Ben je op feest bij een van je vrienden, staat er een dj lekker top 40 muziek te draaien,
draait hij eindelijk een keertje hardstyle, en dan wordt het brennan heart - wake up![]()
Maar waarom dat Brennan heart
wrote:je moet ook gewoon op je harde schijf saven en als die vol is op een usb.
[Kswoosh]Moet je maar een macbook kopen!wrote:Laptop backlight weer uit zonder rede.
En wil ook niet meer aan.
Vorige keer was hij ook stuk tot op het moment dat ik bij de klantenservice stond bij de mediamarkt. Toen deed ie t weer.
Dus maar hopen dat als ik hem blijkbaar een dag aan de TV koppel en bestanden over ga plaatsen en dan 6 uur uitzetten dat hij t weer doet want dat bleek dus ook te helpen.
Je kan hem ook zelf knippen, heb het alleen zelf nog nooit geprobeerdwrote:Ik heb vandaag een iPhone gekocht.
Irritatiemomentje is dat ik nu een nieuwe simkaart moet.
niet zelf knippen. even naar de t-mobile winkel ofzo, knippen ze hem zo ffwrote:Ik heb vandaag een iPhone gekocht.
Irritatiemomentje is dat ik nu een nieuwe simkaart moet.
ja maar in nederland bestellen mensen soms ook een nieuwe mobiel waarbij ze de simkaart behouden zegmaar.wrote:In België geven ze gewoon een nieuwe kleinere simkaart...
Wat een dom teringland zeg!wrote:In België geven ze gewoon een nieuwe kleinere simkaart...
Hahahawrote:Wat een dom teringland zeg!wrote:In België geven ze gewoon een nieuwe kleinere simkaart...