Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 20 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
M'n pc viel sinds maandag na een uurtje uit, voeding vervangen maar dat hielp niet. Uiteindelijk na lang zoeken lag het aan software...
M
Vincent_ wrote:M'n pc viel sinds maandag na een uurtje uit, voeding vervangen maar dat hielp niet. Uiteindelijk na lang zoeken lag het aan software...
Oh grutjes toch!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Dat er in posts rode woorden zitten (nog nooit eerder gehad) als je daar met je muis over heen gaat komt er kut reclame
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Wout1997 wrote:Dat er in posts rode woorden zitten (nog nooit eerder gehad) als je daar met je muis over heen gaat komt er kut reclame
Chrome? add blocker downloaden
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Qlown wrote:Heb het al gefixt. :]
Hoe? ^^
G
Wout1997 wrote:Dat er in posts rode woorden zitten (nog nooit eerder gehad) als je daar met je muis over heen gaat komt er kut reclame
jij hebt zeker ook zon vage facebook photo plugin fzo geinstalleerd xd
failert xd
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Qlown wrote:Heb het al gefixt. :]
Hoe?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
KSwoosh wrote:
failert xd
Doet Chrome vaak genoeg uit zichzelf. Even bij extensies kijken en onbekenden uitschakelen :)
A
Firefox > Chrome, overrated browser
G
JVDM wrote:
KSwoosh wrote:
failert xd
Doet Chrome vaak genoeg uit zichzelf. Even bij extensies kijken en onbekenden uitschakelen :)
op windows mss xd
M
KSwoosh wrote:
JVDM wrote:
KSwoosh wrote: jij hebt zeker ook zon vage facebook photo plugin fzo geinstalleerd xd
failert xd
op windows mss xd
Hahaha idd xd ! Faal windows, met mac nooit een probleem gehad met welk programma dan ook zelfs al gebruik ik op mijn mac een programma wat niet door apple is gemaakt dan nog doet het het altijd gewoon goed echt ongelooflijk man zo goed die apple echt windows is zo slecht niet normaal maar dat komt gewoon omdat bill gates lelijk is en alle mensen die bij apple werken mooi zijn en windows probeert ook mac maar na te doen met alles want kijk maar naar windows 8 zelfde gebeurt ook met android die doen ook alles van apple na want apple heeft de smartphones uitgevonden maar android steelt dat idee gewoon net zoals dat apple gewoon retina heeft uitgevonden en dat android nu ook ineens met scherpe schermen komt wat een dieven zeg ik vind dit zo niet kunnen manman maar kijk dan bijvoorbeeld ook naar de macbooks van apple dat hebben ook gewoon alle andere fabrikanten overgenomen maar noemen ze het laptops want apple heeft dat uitgevonden dat computers meegenomen kunnen worden en dan opgeladen met een snoer via het stopcontact en wat zie je meteen doen alle andere fabrikanten dat goede idee ook maar dan noemen ze het een laptop
G
me gusta wrote:Hahaha idd xd ! Faal windows, met mac nooit een probleem gehad met welk programma dan ook zelfs al gebruik ik op mijn mac een programma wat niet door apple is gemaakt dan nog doet het het altijd gewoon goed echt ongelooflijk man zo goed die apple echt windows is zo slecht niet normaal maar dat komt gewoon omdat bill gates lelijk is en alle mensen die bij apple werken mooi zijn en windows probeert ook mac maar na te doen met alles want kijk maar naar windows 8 zelfde gebeurt ook met android die doen ook alles van apple na want apple heeft de smartphones uitgevonden maar android steelt dat idee gewoon net zoals dat apple gewoon retina heeft uitgevonden en dat android nu ook ineens met scherpe schermen komt wat een dieven zeg ik vind dit zo niet kunnen manman maar kijk dan bijvoorbeeld ook naar de macbooks van apple dat hebben ook gewoon alle andere fabrikanten overgenomen maar noemen ze het laptops want apple heeft dat uitgevonden dat computers meegenomen kunnen worden en dan opgeladen met een snoer via het stopcontact en wat zie je meteen doen alle andere fabrikanten dat goede idee ook maar dan noemen ze het een laptop
My thoughts exactly.
K
In ieder geval is windows 8 echt wel chill
G
kaboem wrote:In ieder geval is windows 8 echt wel chill
geschreven met de 8, voor infinitly crap
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
De geloofwaardigheid van me gusta wordt met de dag kleiner.

Als je weet hoe je Windows in moet stellen is er niets aan de hand - nooit niet.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
me gusta wrote: Hahaha idd xd ! Faal windows, met mac nooit een probleem gehad met welk programma dan ook zelfs al gebruik ik op mijn mac een programma wat niet door apple is gemaakt dan nog doet het het altijd gewoon goed echt ongelooflijk man zo goed die apple echt windows is zo slecht niet normaal maar dat komt gewoon omdat bill gates lelijk is en alle mensen die bij apple werken mooi zijn en windows probeert ook mac maar na te doen met alles want kijk maar naar windows 8 zelfde gebeurt ook met android die doen ook alles van apple na want apple heeft de smartphones uitgevonden maar android steelt dat idee gewoon net zoals dat apple gewoon retina heeft uitgevonden en dat android nu ook ineens met scherpe schermen komt wat een dieven zeg ik vind dit zo niet kunnen manman maar kijk dan bijvoorbeeld ook naar de macbooks van apple dat hebben ook gewoon alle andere fabrikanten overgenomen maar noemen ze het laptops want apple heeft dat uitgevonden dat computers meegenomen kunnen worden en dan opgeladen met een snoer via het stopcontact en wat zie je meteen doen alle andere fabrikanten dat goede idee ook maar dan noemen ze het een laptop
Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wat en hoe The Pitcher gisteren draaide in de Radstake :')
Vreselijke set, alle bootlegs/ meezingers gehoord en amper een harder plaatje (Make it bun Dem remix/ Bolivia als hardste plaatjes).
De zaal liep ook leeg op een gegeven moment, terecht ook aangezien het mixwerk ook gewoon ontzettend slecht was.

De DJ die daarvoor/ daarna draaide was zo'n 10 x beter
G
Project 141 wrote:
KSwoosh wrote:
en ios staat voor Infinitly Onaangename Shit!!!!!!
:worship:
M
oostzaner wrote:
me gusta wrote: Hahaha idd xd ! Faal windows, met mac nooit een probleem gehad met welk programma dan ook zelfs al gebruik ik op mijn mac een programma wat niet door apple is gemaakt dan nog doet het het altijd gewoon goed echt ongelooflijk man zo goed die apple echt windows is zo slecht niet normaal maar dat komt gewoon omdat bill gates lelijk is en alle mensen die bij apple werken mooi zijn en windows probeert ook mac maar na te doen met alles want kijk maar naar windows 8 zelfde gebeurt ook met android die doen ook alles van apple na want apple heeft de smartphones uitgevonden maar android steelt dat idee gewoon net zoals dat apple gewoon retina heeft uitgevonden en dat android nu ook ineens met scherpe schermen komt wat een dieven zeg ik vind dit zo niet kunnen manman maar kijk dan bijvoorbeeld ook naar de macbooks van apple dat hebben ook gewoon alle andere fabrikanten overgenomen maar noemen ze het laptops want apple heeft dat uitgevonden dat computers meegenomen kunnen worden en dan opgeladen met een snoer via het stopcontact en wat zie je meteen doen alle andere fabrikanten dat goede idee ook maar dan noemen ze het een laptop
Irritatiemomentjes
Learn2sarcasm idioot
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Irritatiemomentjes
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Katerende fase :beer:
M
KSwoosh wrote:
Irritatiemomentjes
Onthoud dit kaaswaus!
Niemand wordt er vrolijk van om elke dag jouw apple gefap te moeten lezen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
me gusta wrote: Irritatiemomentjes
Onthoud dit kaaswaus!

Irritatiemomentjes
G
me gusta wrote:
KSwoosh wrote:
Irritatiemomentjes
Onthoud dit kaaswaus!
Irritatiemomentjes
G
dat er een vent naast me zit in de trein en een scheet gelaten heeft :sick: