KSwoosh schreef:
JVDM schreef:
KSwoosh schreef:
jij hebt zeker ook zon vage facebook photo plugin fzo geinstalleerd

failert

Doet Chrome vaak genoeg uit zichzelf. Even bij extensies kijken en onbekenden uitschakelen

op windows mss

Hahaha idd

! Faal windows, met mac nooit een probleem gehad met welk programma dan ook zelfs al gebruik ik op mijn mac een programma wat niet door apple is gemaakt dan nog doet het het altijd gewoon goed echt ongelooflijk man zo goed die apple echt windows is zo slecht niet normaal maar dat komt gewoon omdat bill gates lelijk is en alle mensen die bij apple werken mooi zijn en windows probeert ook mac maar na te doen met alles want kijk maar naar windows 8 zelfde gebeurt ook met android die doen ook alles van apple na want apple heeft de smartphones uitgevonden maar android steelt dat idee gewoon net zoals dat apple gewoon retina heeft uitgevonden en dat android nu ook ineens met scherpe schermen komt wat een dieven zeg ik vind dit zo niet kunnen manman maar kijk dan bijvoorbeeld ook naar de macbooks van apple dat hebben ook gewoon alle andere fabrikanten overgenomen maar noemen ze het laptops want apple heeft dat uitgevonden dat computers meegenomen kunnen worden en dan opgeladen met een snoer via het stopcontact en wat zie je meteen doen alle andere fabrikanten dat goede idee ook maar dan noemen ze het een laptop