Echt, balen man, hoe kan dat nu dat mensen dat toch leuk vinden??! Mag toch niet.
knul....wrote:Echt, balen man, hoe kan dat nu dat mensen dat toch leuk vinden??! Mag toch niet.
knul....wrote:Echt, balen man, hoe kan dat nu dat mensen dat toch leuk vinden??! Mag toch niet.
doe normaal manwrote:shit man, wtf is dit voor een wereld..
Eerst chris two terug en nu dit... voel me echt kut man
Laat maar Kswoosh....wrote:doe normaal manwrote:shit man, wtf is dit voor een wereld..
538, zegt genoeg over de mensen die gestemd hebben.wrote:Year of summer op 538 , en dan ook nog eens 95,3 % 'maken' ....
Boutplaat van 't jaar voor mij
wrote:Laat maar Kswoosh....wrote:doe normaal manwrote:shit man, wtf is dit voor een wereld..
alsjeblieftwrote:...dit filmpje stuurt mijn moeder me... is denk ik haar idee van een 'leuke vertaling' van Gangnam Style... Keihard off-beat gerapt, die stem klinkt ook echt nergens naar![]()
View on YouTube
EDIT. nog eens extra irritant dat ik het filmpje niet goed in mijn post krijg
Dat je je daar aan kunt irriteren. Je kunt er toch overheen kijken.wrote:Die fetish 'spammer'
NEE DIT IS ZO IRRITANT OMAIGOD ECHT NIET NORMAAL JEZUS!!!!!!!wrote:Dat je je daar aan kunt irriteren. Je kunt er toch overheen kijken.wrote:Die fetish 'spammer'
hebben we tenminste iets om over te lachenwrote:Die fetish 'spammer'
Maak jezelf dan van kant als je het zo kut vind.wrote:FML JONGENS.........
FUCK MY LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK BEN ZO BOOS ARGH KUT SPAM!!
Op dezelfde manier als mensen het hier irriteert wanneer je een Wist-je-dat'je in één van de verkeerde wist-je-dat-topics zet. Of wanneer je een stage post omdat dat de 'verrassing' verpest. :')wrote:Hoe kun je je nou aan schetende fetish dames irriteren????
wrote:Een half uur voordat je op je werk moet zijn wakker worden in een plas kots en je niks meer herinneren behalve dat je met je dekens en kussens onder de douche bent gaan staan. Afgelopen nacht was dan ook meteen mijn genietmomentje.
Same here!wrote:Dat ik in Chrome geen geluid heb in Internet Explorer wel.
Ik heb lekker wel geluid in Chromewrote:Same here!wrote:Dat ik in Chrome geen geluid heb in Internet Explorer wel.