echt he, hoezo maak kans op een ipad miniwrote:
ffft.....
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
:')wrote:echt he, hoezo maak kans op een ipad miniwrote:
ffft.....doorgestoken kaart allemaal
ik ben 20, rij 2 jaar met de wagen en ooit een boete gehadwrote:Want jij hebt nog nooit iets te hard gereden en een boete gekregen daarvoor. Kijk eens naar die prijzen voor de grap voor een paar kilometer te hard rijden. Voor jou is dat misschien geen geld maar voor sommige mensen is dat geld die ze niet kunnen missen.wrote: Moete ze maar niks verkeerd doen
Ik heb ook ooit een boete gehad.wrote:ik ben 20, rij 2 jaar met de wagen en ooit een boete gehadwrote:Want jij hebt nog nooit iets te hard gereden en een boete gekregen daarvoor. Kijk eens naar die prijzen voor de grap voor een paar kilometer te hard rijden. Voor jou is dat misschien geen geld maar voor sommige mensen is dat geld die ze niet kunnen missen.wrote: Moete ze maar niks verkeerd doen
wrote:Ik heb ook nooit een boete gehad.wrote: ik ben 20, rij 2 jaar met de wagen en nooit een boete gehad
Ik zou die naam van dat meisje even wegpainten voordat EN-ER-GY haar stalkt
wrote:Ik zou die naam van dat meisje even wegpainten voordat EN-ER-GY haar stalkt
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Omdat de mening van mrazura m.b.t. de politie per definitie waarheid is. Doh...wrote:Waarom noem je mij een idioot als ik zeg wat mijn mening in dit geval is?
Made me smilewrote:Ik zou die naam van dat meisje even wegpainten voordat EN-ER-GY haar stalkt
-
A
Die knaker energiecentrale die ontploft is en ik vanmorgen wakker werd van een boem en een ruis waar je u tegen zegt
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
De boem had ik ook gehoord ja. GVD wat een knal.wrote:Die knaker energiecentrale die ontploft is en ik vanmorgen wakker werd van een boem en een ruis waar je u tegen zegt
Tuurlijk Wout1997.wrote:De boem had ik ook gehoord ja. GVD wat een knal.wrote:Die knaker energiecentrale die ontploft is en ik vanmorgen wakker werd van een boem en een ruis waar je u tegen zegt
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ja, idd.wrote:Tuurlijk Wout1997.wrote:De boem had ik ook gehoord ja. GVD wat een knal.wrote:Die knaker energiecentrale die ontploft is en ik vanmorgen wakker werd van een boem en een ruis waar je u tegen zegt
http://www.l1.nl/nieuws/195980-explosie ... JzAe8XQeSo
-
S
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik eentje, parkeren zonder vergunning, 76 eurowrote:wrote:Ik heb ook nooit een boete gehad.wrote: ik ben 20, rij 2 jaar met de wagen en nooit een boete gehad
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ik tot nu toe ook ééntje, de dag nadat ik mn auto gekocht had. 12 km te hard. 
-
E
keertje gordel vergeten, 4 keer te snel en alle keren geen beginnende bestuurder. dafuq???
-
A
Because you're specialwrote:keertje gordel vergeten, 4 keer te snel en alle keren geen beginnende bestuurder. dafuq???

-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
-
E
nee, Wil de overheid beginnende bestuurders aanpakken die de fout in gaan? dan moeten zij ook duidelijk stellen of men een beginnde rijbewijs heeft of niet. staat gewoon in het systeem...
-
G
wrote:keertje gordel vergeten, 4 keer te snel en alle keren geen beginnende bestuurder. dafuq???

Die meme is in dit geval totaal misplaatst.wrote:wrote:keertje gordel vergeten, 4 keer te snel en alle keren geen beginnende bestuurder. dafuq???
Year of summer op 538 , en dan ook nog eens 95,3 % 'maken' ....
Boutplaat van 't jaar voor mij
Boutplaat van 't jaar voor mij
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Ja balen man