Sport1!!!!!1111!!1!!!!111!!

Het is enorm laakbaar, en moreel totaal verziekt om papas op sinterklasavond vast te zetten. Dat kind hoeft toch niet te boeten voor de fouten van de vader? Incasso is geen primaire taak van de politie daar zijn incassobureau's en deurwaarderskantoren voor. De politie zou geen instrument moeten zijn voor dit soort maatregelen. Ethisch besef is spijtig niet bij iedereen aanwezig.wrote:De mensen die hun boetes niet betalen neem ik ?wrote:http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/11/politie_komt_sinterklaas_verne.html
Dit lezen. Walgelijke ratten zijn het ook.
Het geld niet hebben misschien?wrote:Wat houdt hun ouders tegen om die boetes te betalen vóór 5 december?
Moete ze maar niks verkeerd doenwrote:Het geld niet hebben misschien?wrote:Wat houdt hun ouders tegen om die boetes te betalen vóór 5 december?
Doe dat mooi een dag later.wrote:Heel goed, aanpakken die handel.
Want jij hebt nog nooit iets te hard gereden en een boete gekregen daarvoor. Kijk eens naar die prijzen voor de grap voor een paar kilometer te hard rijden. Voor jou is dat misschien geen geld maar voor sommige mensen is dat geld die ze niet kunnen missen.wrote:Moete ze maar niks verkeerd doenwrote:Het geld niet hebben misschien?wrote:Wat houdt hun ouders tegen om die boetes te betalen vóór 5 december?
En wel geld voor kadotjes?wrote:Het geld niet hebben misschien?wrote:Wat houdt hun ouders tegen om die boetes te betalen vóór 5 december?
Ja want dat is de affectie die bij die kinderen bijblijft :') idiootwrote:Als mensen dat geld niet kunnen missen moeten ze ook niet met een auto rijden hallo, er is openbaar vervoer?
En ik vind het juist perfect, alle mensen die misdaden begaan, schulden aangaan en daar van gaan vluchten, moeten gevat worden. Dan leren de kinderen ineens dat je niets fout mag doen. Plus mensen die foute dingen doen moeten maar nadenken voor ze zoiets doen, en als ze dat toch graag doen moeten ze hun straf maar ondergaan.

Son, I am dissapoint.wrote:Dacht ik ook altijd vroeger