Weer van die leuke pagina's om lezen op dinsdag 
En dat is een irritatiemomentje voor jou?wrote:Weer van die leuke pagina's om lezen op dinsdag
En dat is een irritatiemomentje voor jou?wrote:Weer van die leuke pagina's om lezen op dinsdag
Tja... moet jij beslissen. Ik denk alleen dat zij het niet wil met een belg.wrote:Is ze te doen?wrote:Jij zou haar beter wel doen?wrote:Zou ze beter wel doen.
ik leef met de geviseerde personen meewrote:En dat is een irritatiemomentje voor jou?wrote:Weer van die leuke pagina's om lezen op dinsdag
EVEN RUSTIG JIJ!!!!!wrote:Ik denk alleen dat zij het niet wil met een belg.
Ow je begrijpt mijn reactie verkeerd, maar mijn reacties zijn vaak voor uiteenlopende interpretaties vatbaar als een baaswrote:Is ze te doen?wrote:Jij zou haar beter wel doen?wrote:Zou ze beter wel doen.
Nee, maar ik heb nog 3/4 jaar, hopen dat ik 6 VWO haalwrote:Maar doe je wel je best?wrote:6 onvoldoendes staan... Wiskunde, Nederlands, Duits, M&O, Economie en Geschiedenis
Waarom heeft je moeder je niet Wous genoemd?wrote: Tja... moet jij beslissen. Ik denk alleen dat zij het niet wil met een belg.
Als je nog zo'n goede grap maak begin ik zeker te lachen.wrote:Waarom heeft je moeder je niet Wous genoemd?wrote: Tja... moet jij beslissen. Ik denk alleen dat zij het niet wil met een belg.
wrote:Als je nog zo'n goede grap maak begin ik zeker te lachen.wrote:Waarom heeft je moeder je niet Wous genoemd?wrote: Tja... moet jij beslissen. Ik denk alleen dat zij het niet wil met een belg.
Bedankt.wrote:Dat gekanker op Wout vind ik nogal irritant.
Ga ik zeker doen, niveau ligt dit jaar weer wat hoger dus moet ook nog even wennen. Beter mijn best doen vanaf nu.wrote:Dan weet je waar het probleem ligt. Ik zou gewoon vanaf volgende periode meteen blokken. Rustiger doen kan altijd nog op het einde het scheelt je een hoop stress
ik ook woutjewrote:Bedankt.wrote:Dat gekanker op Wout vind ik nogal irritant.
Swagwrote:Bedankt.wrote:Dat gekanker op Wout vind ik nogal irritant.
Mee eens!wrote:Dagelijks vertellen mensen hier wat hun dwars zit, laat hem toch lekker zijn verhaal vertellen. Is 'anoniem' juist het fijnste.
Deze post toverde toch een glimlach op m'n gezicht.wrote:Als je nog zo'n goede grap maak begin ik zeker te lachen.wrote:Waarom heeft je moeder je niet Wous genoemd?wrote: Tja... moet jij beslissen. Ik denk alleen dat zij het niet wil met een belg.
Heb je idd een beetje gelijk inwrote:ik ook woutjewrote:Bedankt.wrote:Dat gekanker op Wout vind ik nogal irritant.
maar ik vind dat je dat niet moet delen hier
+1wrote:Dagelijks vertellen mensen hier wat hun dwars zit, laat hem toch lekker zijn verhaal vertellen. Is 'anoniem' juist het fijnste.
Eyzwrote:Tijdje niet meer geweest hier, maar dit heb ik dus gemist
Kaaasbooertje!wrote:Tijdje niet meer geweest hier, maar dit heb ik dus gemist