wrote:Je bericht bevat 9398 tekens. Het maximum-aantal toegestane tekens is 5000.
wrote:Nee, gewoon mij lief aankijken
Wat voor boekwerk ga je nu weer neergooien Lyst? :p
wrote:Je bericht bevat 9398 tekens. Het maximum-aantal toegestane tekens is 5000.
wrote:Nee, gewoon mij lief aankijken
Wat voor boekwerk ga je nu weer neergooien Lyst? :p
Naar jou?wrote:Vervelende bouwvakker voor me raam is al de hele tijd aan het fluiten. Ik word er werkelijk waar gek van.
wrote:Hoop het niet heb hem al verteld dat hij moet opkankeren omdat ik anders zo een emmer water vanuit mn raam gooi.

Skuren as een mofowrote:Wat een gaar vuilniszakjasjes volk in belgie daar ookWel goeie plek als je voor 15 jarigen houdt.
Hahahah heeeeee hooooooo heeeeee hooooowrote:Nu wel die Bun dem remix of zo. Die is baas.![]()
![]()
![]()
wat een kutvolk, daar in het midden staan ze allemaal te beuken alsof het een of ander tentfeest is.
heeeeu biergooien!!!!
:')
Wel lekker strak allemaal. Lekker zot doen en strakjes weer op de bank bij papa en mama.wrote:Skuren as een mofowrote:Wat een gaar vuilniszakjasjes volk in belgie daar ookWel goeie plek als je voor 15 jarigen houdt.
Heb je slechte sex gehad ofzo. Dit is gewoon vet. Ook al is zijn muziek dikke paardenstront.wrote:Idd, van Defqon moeten we gewoon 1 grote pitt maken