Jup 
"Eej jim tv, gaan we nog eentje doen?"

"Eej jim tv, gaan we nog eentje doen?"
Ik heb niks tegen Coone hoor, vond zijn accent wel grappig, en het feit dat daar alleen maar mensen onder de 16 staanwrote:ik ga kapot hierwat een onzin over coone uitgepoept wordt
![]()
prachtig,,,, evengoed. het weer hierheen en de muziek daar afzetten na klachten uit nederland. dat zou moeten gebeuren.
wrote:Koeneeeee, give it up voor Koeneeee!![]()
![]()
![]()
nog te lui om een beetje engels te leren.wrote:wrote:Koeneeeee, give it up voor Koeneeee!![]()
![]()
![]()
Boef!wrote:Internet op mobiel doet het niet![]()
![]()
![]()
Wat is dat kut zeg, niet op WA kunnenen zeker als er leuke afspraken worden gemaakt
Och jeetjewrote:Uurtje terug ongeveer aangereden door een auto
Nu last van je knie?wrote:Uurtje terug ongeveer aangereden door een auto
Hoezo knie?wrote:Nu last van je knie?wrote:Uurtje terug ongeveer aangereden door een auto
Hahahahahaha wat een kutventje ben jij ook hewrote:Nu last van je knie?wrote:Uurtje terug ongeveer aangereden door een auto
Maar je hebt het wel overleefd?wrote:Hoezo knie?wrote:Nu last van je knie?wrote:Uurtje terug ongeveer aangereden door een auto![]()
Dat niet, alleen van m'n kuit, maar ben er nog goed vanaf gekomen hij reed tegen m'n voorwiel omdat ik nog net kon remmen anders was ie mij geraakt.
Neewrote:Maar je hebt het wel overleefd?wrote:Hoezo knie?wrote: Nu last van je knie?![]()
Dat niet, alleen van m'n kuit, maar ben er nog goed vanaf gekomen hij reed tegen m'n voorwiel omdat ik nog net kon remmen anders was ie mij geraakt.
Bereid je maar voor: DEFQON.1 The Festival 2012 Live Registration (BYMDVD002)wrote:Op twitter lezen dat de Defqon dvd alleen uit de main bestaat en dat in principe alles wat op de dvd staat ook al op youtube te zien in.![]()
Ik heb m nog niet binnen maar hoop zo dat het niet klopt!
wrote: Hoezo knie?![]()