Aalten tuig!!wrote:Mijn spiksplinternieuwe jas is vannacht gejat in de kroeg. Tyfus!!!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Bij Malle Babbel? WTF man, zo'n gast moet je gelijk aangeven of helemaal de tyfus in slaan.wrote:Tijd terug was ik ook. Mijn jas kwijt, zag ik om gegeven moment iemand staan met vet veel jassen. Had die mongool ook gewoon mijn jas, dus ik zeg tegen hem dat ie um terug moet geven. Zei die dat de jas an hem waswrote:Vaste kroeg, minstens 2 keer per week kom ik daar en er is nog nooit iets gebeurd bij mij en ook niet bij mijn vrienden. Dacht dat het dan wel te vertrouwen was, maar helaasuiteindelijk maar gewoon uit zijn klauwen gepakt. Vuile Josti
Bij Malle Babbel? WTF man, zo'n gast moet je gelijk aangeven of helemaal de tyfus in slaan.wrote:Tijd terug was ik ook. Mijn jas kwijt, zag ik om gegeven moment iemand staan met vet veel jassen. Had die mongool ook gewoon mijn jas, dus ik zeg tegen hem dat ie um terug moet geven. Zei die dat de jas an hem waswrote:Vaste kroeg, minstens 2 keer per week kom ik daar en er is nog nooit iets gebeurd bij mij en ook niet bij mijn vrienden. Dacht dat het dan wel te vertrouwen was, maar helaasuiteindelijk maar gewoon uit zijn klauwen gepakt. Vuile Josti
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik vraag me echt af hoe je het doet Davey, al die dubbelposts. 
Ik ookwrote:Ik vraag me echt af hoe je het doet Davey, al die dubbelposts.
Tentamenstof van leiderschap wat ik maar niet in mn hoofd krijg voor morgen 
probeer mein kamfwrote:Tentamenstof van leiderschap wat ik maar niet in mn hoofd krijg voor morgen
Haha nice one.
Ik ben vandaag aan het leren voor een tentamen van donderdag waar ik het ontzettend moeilijk mee ga krijgen. Probleem is dat ik woensdag ook nog Fiscaal Recht heb wat puur leerwerk is en dat ik vrijdag nog Bedrijfseconomie heb waar ik ook best veel voor moet doen
Ik ben vandaag aan het leren voor een tentamen van donderdag waar ik het ontzettend moeilijk mee ga krijgen. Probleem is dat ik woensdag ook nog Fiscaal Recht heb wat puur leerwerk is en dat ik vrijdag nog Bedrijfseconomie heb waar ik ook best veel voor moet doen
Haha held.wrote:probeer mein kamfwrote:Tentamenstof van leiderschap wat ik maar niet in mn hoofd krijg voor morgen
-
D
wrote:probeer mein kamfwrote:Tentamenstof van leiderschap wat ik maar niet in mn hoofd krijg voor morgen
er verscheen een glimlach op me gezichtwrote:wrote:probeer mein kamfwrote:Tentamenstof van leiderschap wat ik maar niet in mn hoofd krijg voor morgen
En hij is terug. Wat natuurlijk geen irritatiemoment iswrote:Mijn spiksplinternieuwe jas is vannacht gejat in de kroeg. Tyfus!!!
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Hoe heb je 'm terug gevonden/gekregen?wrote:En hij is terug. Wat natuurlijk geen irritatiemoment iswrote:Mijn spiksplinternieuwe jas is vannacht gejat in de kroeg. Tyfus!!!![]()
Vandaag werd ik gebeld dat er een man aan de bar zat die met veel schaamte de jas ff had teruggebracht. Hij was de jas komen brengen, had zijn eigen jas weer gevonden en is toen ff een pilsje blijven drinken daar.
Dus ik ging vanavond ff langs de kroeg, en toen was mijn jas weer daar
Dus toen ben ik ook maar ff een pilsje blijven drinken.
Dus ik ging vanavond ff langs de kroeg, en toen was mijn jas weer daar
Verkeerde topic? of was het irritantwrote:Vandaag werd ik gebeld dat er een man aan de bar zat die met veel schaamte de jas ff had teruggebracht. Hij was de jas komen brengen, had zijn eigen jas weer gevonden en is toen ff een pilsje blijven drinken daar.
Dus ik ging vanavond ff langs de kroeg, en toen was mijn jas weer daar![]()
-
HHardtraxxer
- 115 posts member since 2012
- last seen Dec 2012
Kijk eens 1 post boven hem?wrote:Verkeerde topic? of was het irritantwrote:Vandaag werd ik gebeld dat er een man aan de bar zat die met veel schaamte de jas ff had teruggebracht. Hij was de jas komen brengen, had zijn eigen jas weer gevonden en is toen ff een pilsje blijven drinken daar.
Dus ik ging vanavond ff langs de kroeg, en toen was mijn jas weer daar![]()
Fucking youtube met z'n nieuwe layout.
Je bericht bevat 9398 tekens. Het maximum-aantal toegestane tekens is 5000. 
Op een goed punt beginnen met kopiëren en er gewoon 2 berichten van maken dus.wrote:Je bericht bevat 9398 tekens. Het maximum-aantal toegestane tekens is 5000.
Nee, gewoon mij lief aankijken 
Wat voor boekwerk ga je nu weer neergooien Lyst? :p
Wat voor boekwerk ga je nu weer neergooien Lyst? :p
Ik had m al in 2x geplaatst en t was de review van Cryptology, een album met 18 tracks dusja, eigenlijk valt het ook wel mee.
Onderschrift-waardigwrote: Wat voor boekwerk ga je nu weer neergooien Lyst?