Nee, zwakzinnige beschuldigingen van beperkte personen zie ik niet door de vingers.wrote:Verpest het nou niet
C
Heb je die post niet gezien van Oostzaner:wrote:Dat is Dysphoria niet eens, dus wat voor onzin lul je nou, vent?
Zelfde IP als Dysphoria
Jawel, maar je kijkt hopelijk toch verder dan je neus lang is of niet?wrote:Heb je die post niet gezien van Oostzaner:wrote:Dat is Dysphoria niet eens, dus wat voor onzin lul je nou, vent?
Zelfde IP als Dysphoria
Als dat zo was, dan had er al een ban geweest.
wrote:Heb je die post niet gezien van Oostzaner:wrote:Dat is Dysphoria niet eens, dus wat voor onzin lul je nou, vent?
Zelfde IP als Dysphoria
Doet ie goed
S
Wat is er eigenlijk met Dysporphia (buh.) gebeurd? Heb die boot gemist denk ik.
E
nu mag ie definitief zeep rapen in jail
E
daar ga ik ook van uit.
C
Kijk maar naar biscuit, die is ook terug.. net als cleopatra
K
wrote:Kijk maar naar biscuit, die is ook terug.. net als cleopatra
Heb je al weer een brief gestuurd naar jor-d dan? Mag toch niet gebeuren dat mensen gewoon unbanned zijn
M
Julius Ceasar ook hoorde ik!wrote:Kijk maar naar biscuit, die is ook terug.. net als cleopatra
C
Nee, wel brief gedaan hoe irritante frenchcore hatende dwergen zoals jij het forum verziekenwrote:Heb je al weer een brief gestuurd naar jor-d dan? Mag toch niet gebeuren dat mensen gewoon unbanned zijnwrote:Kijk maar naar biscuit, die is ook terug.. net als cleopatra
M
Frenchcore is ook gewoon voor mafketels. Ben je ooit bij een frenchcore area geweest op een feest?wrote:Nee, wel brief gedaan hoe irritante frenchcore hatende dwergen zoals jij het forum verziekenwrote:Heb je al weer een brief gestuurd naar jor-d dan? Mag toch niet gebeuren dat mensen gewoon unbanned zijnwrote:Kijk maar naar biscuit, die is ook terug.. net als cleopatra
Jij draagt anders ook niet bepaald bij aan de sfeer.wrote: Nee, wel brief gedaan hoe irritante frenchcore hatende dwergen zoals jij het forum verzieken
Wijzen naar anderen met een vingertje is het makkelijkste wat er is.
M
Blaas jij eens even wat volwassenheid dit topic in aub.wrote:Mauw!
G
Ja. Ik vond helemaal mooi.wrote:Frenchcore is ook gewoon voor mafketels. Ben je ooit bij een frenchcore area geweest op een feest?
Wat bedoel je hier nou weer mee?wrote:Mauw!
De volwassenheid zelve uit proberen uit te hangen terwijl je eigenlijk een nietszeggende termiet op een termietenhoop bent die mensen constant met ''meid'' aanspreekt.
Gaat heen en verkrijg echte volwassenheid.