Dit begint echt trieste vormen aan te nemen :') maar ga gerust door, genieten op de woensdagochtend
OT: dit college waar ik in zit.
Dit.wrote:Dit begint echt trieste vormen aan te nemen :') maar ga gerust door, genieten op de woensdagochtend
wrote:Nee, wel brief gedaan hoe irritante frenchcore hatende dwergen zoals jij het forum verziekenwrote:Heb je al weer een brief gestuurd naar jor-d dan? Mag toch niet gebeuren dat mensen gewoon unbanned zijnwrote:Kijk maar naar biscuit, die is ook terug.. net als cleopatra
Bijde?wrote:Dit.wrote:Dit begint echt trieste vormen aan te nemen :') maar ga gerust door, genieten op de woensdagochtend
Bijde dingen.
Ja en dat was gruwelijkwrote: Frenchcore is ook gewoon voor mafketels. Ben je ooit bij een frenchcore area geweest op een feest?
Verander jij je naam eens even heel snel naar Hoofdtokkie!wrote:Ja en dat was gruwelijkwrote: Frenchcore is ook gewoon voor mafketels. Ben je ooit bij een frenchcore area geweest op een feest?
Als jij dan van dit forum verdwijnt stomme trol.wrote:Verander jij je naam eens even heel snel naar Hoofdtokkie!wrote:Ja en dat was gruwelijkwrote: Frenchcore is ook gewoon voor mafketels. Ben je ooit bij een frenchcore area geweest op een feest?
moet jij em veranderen in me no gustawrote:Verander jij je naam eens even heel snel naar Hoofdtokkie!wrote:Ja en dat was gruwelijkwrote: Frenchcore is ook gewoon voor mafketels. Ben je ooit bij een frenchcore area geweest op een feest?
Alle waaiers nog aan toewrote:Kswoosh heeft echt humor
Wat is jouw definitie van "normale" mensen?wrote:Jullie zijn de trollen hier, beetje doen alsof frenchcore leuke muziek is waar normale mensen op afkomen.
wrote:Wat is jouw definitie van "normale" mensen?wrote:Jullie zijn de trollen hier, beetje doen alsof frenchcore leuke muziek is waar normale mensen op afkomen.

Dat is echt een bende, kutmuziekwrote: frenchkots feest
Frenchcore is inderdaad MOOIE muziek...wrote:Ja en dat was gruwelijkwrote: Frenchcore is ook gewoon voor mafketels. Ben je ooit bij een frenchcore area geweest op een feest?
Ga nou niet bijdehand lopen doen tokkie.wrote:Nu heb je nog mijn vraag niet goed beantwoord
En anders?wrote:Ga nou niet bijdehand lopen doen tokkie.wrote:Nu heb je nog mijn vraag niet goed beantwoord
wrote:Frenchcore is inderdaad MOOIE muziek...wrote:Ja en dat was gruwelijkwrote: Frenchcore is ook gewoon voor mafketels. Ben je ooit bij een frenchcore area geweest op een feest?
wrote:En anders?wrote:Ga nou niet bijdehand lopen doen tokkie.wrote:Nu heb je nog mijn vraag niet goed beantwoord
Haha kneusjewrote:
ga huilen in een hoekje ofzowrote:Kswoosh heeft echt humor
Nee kan niet m'n kamer trilt zo hard door de frenchcore dat over de vloer lopen onmogelijk is man wowwwwwwwwrote:ga huilen in een hoekje ofzowrote:Kswoosh heeft echt humor
Komen je voeten eindelijk in bewegingwrote:Nee kan niet m'n kamer trilt zo hard door de frenchcore dat over de vloer lopen onmogelijk is man wowwwwwwwwrote:ga huilen in een hoekje ofzowrote:Kswoosh heeft echt humor