Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Is Spaanse hoestdrank Kswoosh. Hebben we hier thuis ook.
Het helpt je uiteindelijk wel van irritante vastzittende hoest af ;)


Haal dan gewoon codeinefosfaat :P wel op recept
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Of;

HTC One S black

16 GB geheugen
T-Mobile SmartPlus 230 Student
230 minuten of 230 sms'jes
500 MB internet
Toestelprijs: gratis

25,37 per maand

Twijfel :P


scheelt je iig toestelprijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:26 
 
Hardtraxx Addict

Dankzij werk te weinig tijd om HT te checken, ben denk ik al bijna 3 weken inactief; en thuis ook geen tijd meer, het zit me niet mee de laatste tijd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:22 
 

Entourage schreef:
Of;

HTC One S black

16 GB geheugen
T-Mobile SmartPlus 230 Student
230 minuten of 230 sms'jes
500 MB internet
Toestelprijs: gratis

25,37 per maand

Twijfel :P

nu nog een fatsoenlijk OS... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:26 
 

KSwoosh schreef:
Entourage schreef:
Of;

HTC One S black

16 GB geheugen
T-Mobile SmartPlus 230 Student
230 minuten of 230 sms'jes
500 MB internet
Toestelprijs: gratis

25,37 per maand

Twijfel :P

nu nog een fatsoenlijk OS... xd

Zegt de iPhone gebruiker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik ben vandaag T-Mobile klant af, vuile kk oplichters :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:02 
 

me gusta schreef:
Zegt de iPhone gebruiker :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:54 
 

El Mare schreef:
En ik ben vandaag T-Mobile klant af, vuile kk oplichters :sick:

Kk de kk, waarom?

Kswoosh schreef:
nu nog een fatsoenlijk OS... xd

Zit er al op, Android. Beter dan die overprized iOS
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da :whistle: t floepte er per ongeluk best lekker uit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:32 
 

hoi ik lach me hier wel eens kapot, zijn er meer mensen met deze aandoening?
Ook heb ik wel eens dat ik heel erg moe ben. ik ga om 4uur naar bed en 7 uur weer op. dan is het toch gek dat ik geen energie heb?


gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking moeilijke FAP casus. En ja, zo heet dat vak echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Beter dan die overprized iOS


iOS is graties mien joeng
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
hoi ik lach me hier wel eens kapot, zijn er meer mensen met deze aandoening?
Ook heb ik wel eens dat ik heel erg moe ben. ik ga om 4uur naar bed en 7 uur weer op. dan is het toch gek dat ik geen energie heb?


gr.

.....iemand met een D :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe platen besteld. Door verzending beschadigd geraakt, waren de laatste exemplaren dus omruilen is niet mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Nieuwe platen besteld. Door verzending beschadigd geraakt, waren de laatste exemplaren dus omruilen is niet mogelijk.


Pow right in the kisser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:54 
 

Chris Two die tijdens een fantastische pm-conversatie ineens stopt met reageren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:04 
 

hij is bang voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:49 
 

me gusta schreef:
Chris Two die tijdens een fantastische pm-conversatie ineens stopt met reageren..

Ik geef een dysphoria zoals jij geen aandacht.
ZEEP! -> BISCUIT
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neuhhhhhhhhhhhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:56 
 

Chris Two schreef:
me gusta schreef:
Chris Two die tijdens een fantastische pm-conversatie ineens stopt met reageren..

Ik geef een dysphoria zoals jij geen aandacht.
ZEEP! -> BISCUIT

ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:29 
 

Chris Two schreef:
me gusta schreef:
Chris Two die tijdens een fantastische pm-conversatie ineens stopt met reageren..

Ik geef een dysphoria zoals jij geen aandacht.
ZEEP! -> BISCUIT

Kneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
me gusta schreef:
Chris Two die tijdens een fantastische pm-conversatie ineens stopt met reageren..

Ik geef een dysphoria zoals jij geen aandacht.
ZEEP! -> BISCUIT


Dappere ridder van ronde tafel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is Dysphoria niet eens, dus wat voor onzin lul je nou, vent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Verpest het nou niet :(
Vorige  1 ... 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic