Haal dan gewoon codeinefosfaatwrote:Is Spaanse hoestdrank Kswoosh. Hebben we hier thuis ook.
Het helpt je uiteindelijk wel van irritante vastzittende hoest af
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
scheelt je iig toestelprijswrote:Of;
HTC One S black
16 GB geheugen
T-Mobile SmartPlus 230 Student
230 minuten of 230 sms'jes
500 MB internet
Toestelprijs: gratis
25,37 per maand
Twijfel
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Dankzij werk te weinig tijd om HT te checken, ben denk ik al bijna 3 weken inactief; en thuis ook geen tijd meer, het zit me niet mee de laatste tijd 
G
nu nog een fatsoenlijk OS...wrote:Of;
HTC One S black
16 GB geheugen
500 MB internet
25,37 per maand
Twijfel
M
Zegt de iPhone gebruikerwrote:nu nog een fatsoenlijk OS...wrote:Of;
HTC One S black
16 GB geheugen
500 MB internet
25,37 per maand
Twijfel
En ik ben vandaag T-Mobile klant af, vuile kk oplichters 
G
wrote:Zegt de iPhone gebruiker

A
Kk de kk, waarom?wrote:En ik ben vandaag T-Mobile klant af, vuile kk oplichters
Zit er al op, Android. Beter dan die overprized iOSwrote:nu nog een fatsoenlijk OS...
K
hoi ik lach me hier wel eens kapot, zijn er meer mensen met deze aandoening?
Ook heb ik wel eens dat ik heel erg moe ben. ik ga om 4uur naar bed en 7 uur weer op. dan is het toch gek dat ik geen energie heb?
gr.
Ook heb ik wel eens dat ik heel erg moe ben. ik ga om 4uur naar bed en 7 uur weer op. dan is het toch gek dat ik geen energie heb?
gr.
Fucking moeilijke FAP casus. En ja, zo heet dat vak echt.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
iOS is graties mien joengwrote:Beter dan die overprized iOS
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
.....iemand met een Dwrote:hoi ik lach me hier wel eens kapot, zijn er meer mensen met deze aandoening?
gr.
Nieuwe platen besteld. Door verzending beschadigd geraakt, waren de laatste exemplaren dus omruilen is niet mogelijk.
Pow right in the kisser.wrote:Nieuwe platen besteld. Door verzending beschadigd geraakt, waren de laatste exemplaren dus omruilen is niet mogelijk.
M
Chris Two die tijdens een fantastische pm-conversatie ineens stopt met reageren..
E
hij is bang voor je.
C
Ik geef een dysphoria zoals jij geen aandacht.wrote:Chris Two die tijdens een fantastische pm-conversatie ineens stopt met reageren..
ZEEP! -> BISCUIT
K
okwrote:Ik geef een dysphoria zoals jij geen aandacht.wrote:Chris Two die tijdens een fantastische pm-conversatie ineens stopt met reageren..
ZEEP! -> BISCUIT
E
Kneuswrote:Ik geef een dysphoria zoals jij geen aandacht.wrote:Chris Two die tijdens een fantastische pm-conversatie ineens stopt met reageren..
ZEEP! -> BISCUIT
Dappere ridder van ronde tafel.wrote:Ik geef een dysphoria zoals jij geen aandacht.wrote:Chris Two die tijdens een fantastische pm-conversatie ineens stopt met reageren..
ZEEP! -> BISCUIT
Dat is Dysphoria niet eens, dus wat voor onzin lul je nou, vent?
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Verpest het nou niet