Handelen met voorkennis 
die claim hebben we niet eens zelf gemaaktwrote:We staan toch al op scherp omdat we onze vriend terug willen en claimen bij de Elite te horen. Achja
die claim hebben we niet eens zelf gemaaktwrote:We staan toch al op scherp omdat we onze vriend terug willen en claimen bij de Elite te horen. Achja
wrote:Bullshit. Men loopt hem hier telkens te provoceren.
Bingowrote:Chris Two bannen = 50 % van de problemen op Hardtraxx weg volgens mij hoor. Dat is gewoon de persoon waar de meesten mee in de clinche gaan en zo'n topics zijn het gevolg.
Ja, en als we zo doorgaan krijgen we straks opmerkingen:wrote:Chris Two bannen = 50 % van de problemen op Hardtraxx weg volgens mij hoor. Dat is gewoon de persoon waar de meesten mee in de clinche gaan en zo'n topics zijn het gevolg.
Als internet niet had bestaan hadden we hier ook geen problemen.wrote:Ja, en als we zo doorgaan krijgen we straks opmerkingen:wrote:Chris Two bannen = 50 % van de problemen op Hardtraxx weg volgens mij hoor. Dat is gewoon de persoon waar de meesten mee in de clinche gaan en zo'n topics zijn het gevolg.
Als jullie niet geboren waren hadden we niet van zulke irritante gasten hier..
als jij niet geboren was had ik hier niet op in hoeven gaan.wrote:Ja, en als we zo doorgaan krijgen we straks opmerkingen:wrote:Chris Two bannen = 50 % van de problemen op Hardtraxx weg volgens mij hoor. Dat is gewoon de persoon waar de meesten mee in de clinche gaan en zo'n topics zijn het gevolg.
Ik voel me aangevallen, report.wrote:Ja, en als we zo doorgaan krijgen we straks opmerkingen:wrote:Chris Two bannen = 50 % van de problemen op Hardtraxx weg volgens mij hoor. Dat is gewoon de persoon waar de meesten mee in de clinche gaan en zo'n topics zijn het gevolg.
Tsjaa, als je de opmerkingen helemaal herleidt kun je iedereen wel een warn geven, want dat is wel de uiteindelijke basisbeginsel van een uitgebreide opmerkingwrote:Beetje beginnen over dat mensen niet geboren hadden moeten worden... Dat is niet netjes, warn
Nah, dat jouw functie hierwrote:maak de mods maar gek.. doe je ding..
Is vacature op vrij gekomenwrote:Nah, dat jouw functie hierwrote:maak de mods maar gek.. doe je ding..![]()
Je moest eens wetenwrote:
Maar ga je gang, report me maar, maak de mods maar gek.. doe je ding..
Die man staat sowieso los van de populatie op Hardtraxx. Dat staan er trouwens wel meer daar boven in 't hoge noorden.wrote:Warning krijgen van Jor-D himself met 1 of andere vage uitleg en wanneer ik dan zelf vraag waarom geen antwoord krijgen. Lekker bezig man.

jij krijgt nog een warning erbij!wrote:Die man staat sowieso los van de populatie op Hardtraxx. Dat staan er trouwens wel meer daar boven in 't hoge noorden.wrote:Warning krijgen van Jor-D himself met 1 of andere vage uitleg en wanneer ik dan zelf vraag waarom geen antwoord krijgen. Lekker bezig man.
Revolutie en anarchisme, jeweetzelluv.wrote:VRIJHEID VAN HET FORUM!
OPSTAND!
sORRY MN CAPSLOCK HANGT. KRIJG M ER NIET MEER UIT.
FIJNE AVOND NOG!