Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
delange wrote:gast, op deze manier kom je naast banaanslak in azkaBAN terecht. just sayin xd
Ik ben geen tovenaar!
oostzaner wrote:
Jeff3rd wrote:Wat een zeur die Oostzaner.
Ik was eerst een mod die nog best veel toe liet en er niet van hielt om streng op te treden in t off topic, maar toen werd ik uitgescholden voor slechte mod. Nu doe ik precies het tegenovergestelde en is het weer niet goed... :P
Ik heb je nooit een slechte mod genoemd :cry:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
oostzaner wrote:
Jeff3rd wrote:Wat een zeur die Oostzaner.
Ik was eerst een mod die nog best veel toe liet en er niet van hielt om streng op te treden in t off topic, maar toen werd ik uitgescholden voor slechte mod. Nu doe ik precies het tegenovergestelde en is het weer niet goed... :P
Ik vind je wel een goeie mod Yorick (L)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Maar zulke topics zijn juist wel leuk.... Nu heb je alleen nog maar saaaieee
K
oostzaner ik vind jou geen slechte mod man. maar mag mijn thread weer open? snap echt niet waarom die dicht moet.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Oostzaner is de beste mod op deze site, wist altijd nog als 1 van de weinige ergens de humor van in te zien of het gezellig te houden
Donateur
last seen Sep 2014
tommetjeuh wrote:Oostzaner is de beste mod op deze site, wist altijd nog als 1 van de weinige ergens de humor van in te zien of het gezellig te houden
Jah 'wist' ... Nu niet meer :cry: (L)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Oostzaner is de held van Hardtraxx.
K
er is hier ook een mod die andere leden altijd kindertjes noemt, dat irriteert me mateloos ! Ik vind dat ontzettend denigrerend en mensen die dan wat anders doen wat nog half niet zo erg is krijgen een warn. zo dat ook kwijt.

oostzaner, keep up the work
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
In deze duistere tijd treed ik hard op, maar als het straks weer een betere tijd is dan zal ik weer normaal doen. ;)
Donateur
last seen Sep 2014
oostzaner wrote:In deze duistere tijd treed ik hard op, maar als het straks weer een betere tijd is dan zal ik weer normaal doen. ;)
Yay ban dan meteen de personen die het veroorzaken ... En dan niet banaanslak enz, maar de meelopers :D
Hardtraxx Elite
roberttt wrote:
oostzaner wrote:In deze duistere tijd treed ik hard op, maar als het straks weer een betere tijd is dan zal ik weer normaal doen. ;)
Yay ban dan meteen de personen die het veroorzaken ... En dan niet banaanslak enz, maar de meelopers :D
Ja idd.. Zoals Roberttt! (L)
Donateur
last seen Sep 2014
Ik loop niet mee, ik loop altijd mijn eigen rondje :(
Hardtraxx Elite
Das niet waar lekkere rondjeslopende gekke fries van me (L)

Ik herinner me mooie rondjes met jou (L)
Donateur
last seen Sep 2014
Joaaaah die zijn altijd wel leuk :love:
Hardtraxx Elite
Vroeger, toen Jeff3rd nog vaag rondliep op feestjes!
Donateur
last seen Sep 2014
Moet maar weer eens een keertje :d
Hardtraxx Elite
Eerstvolgende feestje in Thrillogy. Even kijken hoe het met de knie gaat. Misschien kom ik wel in de verleiding om weer eens ouderwets vaag te gaan :P.
Donateur
last seen Sep 2014
Jeff3rd wrote:Eerstvolgende feestje in Thrillogy. Even kijken hoe het met de knie gaat. Misschien kom ik wel in de verleiding om weer eens ouderwets vaag te gaan :P.
Thrillogy ben ik er denk ik niet bij, zit met mijn financien :'(
Hardtraxx Elite
Kliemaks en Tdome sla ik over... Damn :(
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Jeff3rd wrote:Eerstvolgende feestje in Thrillogy. Even kijken hoe het met de knie gaat. Misschien kom ik wel in de verleiding om weer eens ouderwets vaag te gaan :P.
Irritatiemomentjes
Kon 't niet laten xd
K
jeff komt dinsdags nnooit meer op t forum
Hardtraxx Elite
Irritatiemomentjes
A
Heeft Chris Two in het Qlimax topic ook een waarschuwing gekregen? Zoja, Oké. Zonee, krijg wat
K
Ik vind het een beetje lafjes dat iedereen ineens achteraf nog warns krijgt terwijl er nog niet iemand offtopic ging na het bericht van khadber.

dat is dus niet eerlijk en ik zou het fijn vinden als de admins de warns voor iedereen er weer afhalen. Dit komt er eerder op neer dat de admins graag wat mensen willen bannen maar geen concrete reden hebben
A
We staan toch al op scherp omdat we onze vriend terug willen en claimen bij de Elite te horen. Achja

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 24 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago