Zelfs tegen hem niet schat.wrote:Ik ken wel 1 iemand tegen wie ik dat met een gemeend hart kan zeggen.wrote:Beetje beginnen over dat mensen niet geboren hadden moeten worden... Dat is niet netjes, warn
Nee, ik moest mijn diepe en pijnlijke emoties gewoon weer even kwijt.wrote:Heb ik wat gemist?
Brand los jongen!wrote:Nee, ik moest mijn diepe en pijnlijke emoties gewoon weer even kwijt.wrote:Heb ik wat gemist?
Ja man.wrote:Brand los jongen!wrote:Nee, ik moest mijn diepe en pijnlijke emoties gewoon weer even kwijt.wrote:Heb ik wat gemist?
Het leven zit mij zwaar tegen. Koekebakkers hier op HT bakken er niks van en getuig bij deze openlijk van mijn droevigheid jegens de mensheid.
Gelukkig..wrote:Ik voel je pijn man
Dan kan ik je met waardigheid en zonder schaamtegevoel aankijken op ons volgende feestje.
Daar ben ik zeer content meewrote:Gelukkig..wrote:Ik voel je pijn man
Dan kan ik je met waardigheid en zonder schaamtegevoel aankijken op ons volgende feestje.
Fieuw.wrote:Daar ben ik zeer content meewrote:Gelukkig..wrote:Ik voel je pijn man
Het niveau en gedrag hier in offtopic en daarbuiten. Had jullie toch wel iets hoger ingeschat.
Voelt het nou goed jezelf altijd te blijven verheffen boven anderen? Geeft dat jou genoegendoening?wrote:Het niveau en gedrag hier in offtopic en daarbuiten. Had jullie toch wel iets hoger ingeschat.
A
Zelfs Fusion censuur op zwaar illegale downloadforums
Als gewoon normaal doen jezelf boven anderen verheffen is, dan voelt dat inderdaad prima ja.wrote:Voelt het nou goed jezelf altijd te blijven verheffen boven anderen? Geeft dat jou genoegendoening?wrote:Het niveau en gedrag hier in offtopic en daarbuiten. Had jullie toch wel iets hoger ingeschat.
Wat een wijsheid en volwassenheid straalt van deze opmerking af.wrote:Als gewoon normaal doen jezelf boven anderen verheffen is, dan voelt dat inderdaad prima ja.wrote:Voelt het nou goed jezelf altijd te blijven verheffen boven anderen? Geeft dat jou genoegendoening?wrote:Het niveau en gedrag hier in offtopic en daarbuiten. Had jullie toch wel iets hoger ingeschat.
Helaas voor jou, maar ik ga hier niet in mee. Heb door de jaren hier al genoeg leden zien vertrekken door dergelijk gedrag van andere leden.
Nou meid.. Start een praatgroep er over.. Of beter.. Vertrek hier lekker zelf!
S
De papa van Hardtraxx. Een beetje lol mag toch? Zeker in het off topic gedeelte.
Lol maken prima, cynische opmerking prima, af en toe een keer iemand uit zijn tent lokken prima. Maar die leukigheid was er tig dagen terug eigenlijk al wel een beetje af.
wrote:Lol maken prima, cynische opmerking prima, af en toe een keer iemand uit zijn tent lokken prima. Maar die leukigheid was er tig dagen terug eigenlijk al wel een beetje af.

Eens. Ik geloof dat iedereen hier wel een leeftijd heeft bereikt dat hij/zij op een punt komt dat iets leuk is geweest.wrote:Lol maken prima, cynische opmerking prima, af en toe een keer iemand uit zijn tent lokken prima. Maar die leukigheid was er tig dagen terug eigenlijk al wel een beetje af.
Zoals ik al zei; Wat een wijsheid en volwassenheid.wrote:Helaas voor jou, maar ik ga hier niet in mee. Heb door de jaren hier al genoeg leden zien vertrekken door dergelijk gedrag van andere leden.
Het siert je.
Gewoon mensen bannen en sommige weer unbannen.... Dat zou een hoop oplossen
Dat is iemand anders al.wrote:De papa van Hardtraxx.
S
Unofficial dan. Zoals de G4H de unofficiele hardste stylerz zijn volgens mister heady headwrote:Dat is iemand anders al.wrote:De papa van Hardtraxx.