Net mijn eerste waarschuwing gekregen

Voor wat?wrote:Net mijn eerste waarschuwing gekregen![]()
Dikke onzinwrote:Voor wat?wrote:Net mijn eerste waarschuwing gekregen![]()
Voor je dik off-topic geouwehoer bij Qlimax 2012... en verdiendwrote:Dikke onzinwrote:Voor wat?wrote:Net mijn eerste waarschuwing gekregen![]()
Nee dit keer niet, Jor-D heeft zelf beslissing genomen...wrote:ah je hebt weer de HT politie gebeld??

Bans aansmeren doe je ook achterbaks, dus deze opmerking moeten we wel serieus nemen?wrote:Nee dit keer niet, Jor-D heeft zelf beslissing genomen...wrote:ah je hebt weer de HT politie gebeld??
Waarom kan jij daar vrolijk van worden dat andere mensen een warn krijgen?wrote:Nee dit keer niet, Jor-D heeft zelf beslissing genomen...wrote:ah je hebt weer de HT politie gebeld??
Heb er zelf ook een, dus care?wrote:Waarom kan jij daar vrolijk van worden dat andere mensen een warn krijgen?wrote:Nee dit keer niet, Jor-D heeft zelf beslissing genomen...wrote:ah je hebt weer de HT politie gebeld??
Voor het eerst dat ik het er mee eens ben dat het een geinig topic was.wrote:Oostzander die het afbeeldingstopic sluit zonder reden.
Pardon? Ik verneuk helemaal niks...wrote:Chris One fuck of man, jij verneukt alle leuke topics man.
Wat was er nou fout aan 't topicwrote:Gasten come onnnn, vecht het even ergens anders uit. Gaat toch nergens meer over dit
wrote:Gasten come onnnn, vecht het even ergens anders uit. Gaat toch nergens meer over dit
Ik was eerst een mod die nog best veel toe liet en er niet van hielt om streng op te treden in t off topic, maar toen werd ik uitgescholden voor slechte mod. Nu doe ik precies het tegenovergestelde en is het weer niet goed...wrote:Wat een zeur die Oostzaner.