hebben wij een Wat heb je dit weekend gedaan topic?wrote:Kijk, dat is oke, maar als je al 15 jarige (ik ben ook 15 for the record), aan de drugs gaat en hier een beetje stoer in het 'Wat heb je dit weekend gedaan topic' over gaat braggen dan vind ik dat toch wel zielig.wrote:want 20 jarige knulletjes die stoer lopen te doen met straattaal is wel echt stoer :')wrote:Jochies van 15 die stoer doen met drugs op dit forum *kuch*
G
Of bij je trots. Dat had ik laatst. Geloof me, dat is echt, echt, echt niet fijn.wrote:100x beter als in je voetwrote:In me nek gestoken door een wesp
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Houd hem wel opgewzollen voor een weekjewrote:Of bij je trots. Dat had ik laatst. Geloof me, dat is echt, echt, echt niet fijn.wrote:100x beter als in je voetwrote:In me nek gestoken door een wesp
Deze reactie getuigt van veel volwassenheidwrote:Jij bent stoerwrote:Jochies van 15 die stoer doen met drugs op dit forum *kuch*
N
Hardtraxx Addict
last seen 16 hours ago
Ga eens een lijntje snuiven, jij. Ik zit hier niet heel stoer te verkondigen dat ik drugs doe (doe ik ook niet, en ik rook niet). Veels te jong imo.wrote:Jij bent stoerwrote:Jochies van 15 die stoer doen met drugs op dit forum *kuch*
Don't feed the troll, je DJ naam is Jor-D? Coincidence much? De sitebeheerder heeft ook als alias Jor-D.
N
Hardtraxx Addict
last seen 16 hours ago
Wat is dit nu weer random?wrote:To know one, you have to be one.
Woorden zijn slechts een projectie van de gedachte.wrote: Wat is dit nu weer random?
N
Hardtraxx Addict
last seen 16 hours ago
Was het een irritatiemomentje? Heb ik gehapt?
Ben niet allergisch gelukkigwrote:Houd hem wel opgewzollen voor een weekjewrote:Of bij je trots. Dat had ik laatst. Geloof me, dat is echt, echt, echt niet fijn.wrote: 100x beter als in je voet
Tja, daar sta je dan bij de huisarts...
N
Hardtraxx Addict
last seen 16 hours ago
Awkward hahah 
Mensen op dit forum die niks kunnen waarderen.
'Qlimax is een kut feest' is een mooi voorbeeld.
K
wrote:Mensen op dit forum die niks kunnen waarderen.
Qlimax is ook echt een kutfeest
T
epic reactie is epicwrote:wrote:Mensen op dit forum die niks kunnen waarderen.
Als je met mij mee zou gaan, zal je het geweldig vinden!wrote:wrote:Mensen op dit forum die niks kunnen waarderen.
Hoe weet je dat Qlimax een goed feest is, zonder dat je er bent geweest?wrote:Mensen op dit forum die niks kunnen waarderen.
T
Omdat iedereen dat zegt duhhh....wrote:Hoe weet je dat Qlimax een goed feest is, zonder dat je er bent geweest?wrote:Mensen op dit forum die niks kunnen waarderen.
MC Dart. die combineert rappen met DnB/HC

Last edited by delange on , edited 1 time in total.
Headhunterz staat er dus is het een goed feestje! Dragonborn die 3 x gedraaid wordt is garantie voor een goeie feestje!wrote:Hoe weet je dat Qlimax een goed feest is, zonder dat je er bent geweest?wrote:Mensen op dit forum die niks kunnen waarderen.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
wrote:Headhunterz staat er dus is het een goed feestje! Dragonborn die 3 x gedraaid wordt is garantie voor een goeie feestje!
wrote:Lol stelletje melkers
wrote:Hoe weet je dat Qlimax een goed feest is, zonder dat je er bent geweest?