Lees mijn post nog eens, en dan opnieuw even nadenken waar je mij zag schrijven dat Qlimax een goed feest is.wrote:Hoe weet je dat Qlimax een goed feest is, zonder dat je er bent geweest?wrote:Mensen op dit forum die niks kunnen waarderen.
'Qlimax is een kut feest' is een mooi voorbeeld.
jaaa wat een eikrans is dat zegwrote:Bedoel je niet Dart?wrote:MC Dark. die combineert rappen met DnB/HC![]()
![]()
Haha ja, live had ik er niet heel veel last van maar in livesetswrote:jaaa wat een eikrans is dat zegwrote:Bedoel je niet Dart?wrote:MC Dark. die combineert rappen met DnB/HC![]()
![]()
G
Qlimax is ook een kut feest.wrote:Mensen op dit forum die niks kunnen waarderen.
ben er geweest
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Qlimax is geen kut feestwrote:Qlimax is ook een kut feest.wrote:Mensen op dit forum die niks kunnen waarderen.
ben er geweest
Ben er geweest
G
mensen die reageren op mailtjes alsof ze knetterstoned zijn: maar op 1 vraag reageren en dan ook nog maar half 
verder geen aanhef of afsluiting, en van dat vage taalgebruik
verder geen aanhef of afsluiting, en van dat vage taalgebruik
Hype hier over totally summer in t klokgebouw. Kutfeest in het kwadraat :').
Mn zusje doet er nogal interessant mee
2 Dikke studiomonitoren bestellen en erachter komen dat je niet de juiste kabels hebt.
en zaterdag bestellen is dinsdag pas binnen
en zaterdag bestellen is dinsdag pas binnen
Totally Summer die ik had in Lloret de mar was toch een behoorlijk gruwelijk feest.wrote:Hype hier over totally summer in t klokgebouw. Kutfeest in het kwadraat :').
Geloof ik goed.wrote:Totally Summer die ik had in Lloret de mar was toch een behoorlijk gruwelijk feest.wrote:Hype hier over totally summer in t klokgebouw. Kutfeest in het kwadraat :').
Maar hier is het zo'n mocroparty
S
Zegt niet veel goedswrote:Geloof ik goed.wrote:Totally Summer die ik had in Lloret de mar was toch een behoorlijk gruwelijk feest.wrote:Hype hier over totally summer in t klokgebouw. Kutfeest in het kwadraat :').
Maar hier is het zo'n mocroparty
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Verveling op een zaterdagavond. 
had ik ook, vetgaarwrote:Verveling op een zaterdagavond.
Vervelen op zondag
hier ook, geen leuke films meer om te downloaden. doodsaaiwrote:eenswrote:Vervelen op zondag
Wat kut Robbedoes..wrote:Keuze moeten maken uit 3 dingen... best irritant
Bier over m'n toetsenbord heen laten vallen 
E
Teknizion
Had net een antwoord goed
Had net een antwoord goed
Teknizion, steffnov
Idee achter het topic was geweldig.. Maarja, Steffnov enz.. Die begonnen al met aftellen dat het fout ging, dus hun schuld :')
Idee achter het topic was geweldig.. Maarja, Steffnov enz.. Die begonnen al met aftellen dat het fout ging, dus hun schuld :')
E
Dat hardcore tuig
Zonder die posts van Steffnov enz.. had het gewoon net zo hard fout gegaan.wrote:Teknizion, steffnov
Daar zullen we nooit achter komen. Dus hij blijft de schuldigewrote:Zonder die posts van Steffnov enz.. had het gewoon net zo hard fout gegaan.wrote:Teknizion, steffnov