Een stel fuck ups weet het weer te verpesten.wrote:Jongens, ik vind het zelf ook kut dat Banaanslak weg is, maar jullie weten het weer te verpesten.
Like all fuck ups do.
Een stel fuck ups weet het weer te verpesten.wrote:Jongens, ik vind het zelf ook kut dat Banaanslak weg is, maar jullie weten het weer te verpesten.
wrote:geeft me geen kippenvel
Hardtraxx Dipdinsdag hewrote:Wat een gedoe hier allemaal zeg
Niks zeggen en genieten is het beste wat je op dat moment kunt doenwrote:Wat een gedoe hier allemaal zeg
Zegt de jongste van het stel die zich het meest volwassen gedraagtwrote:Wat een gedoe hier allemaal zeg
volledig mee eens... je krijgt hem toch niet terug dus doe een beetje normaal.wrote:Dat gedoe over Banaanslak.Behoorlijk irritant. Iedereen zal nu wel over me heen vallen haha maakt me niet uit. Aanstellerig gedrag hier.
Dat maakt hem deste volwassener dan jullie.wrote:Hij was er niet eens bij
tfuwrote:Dat gedoe over Banaanslak.Behoorlijk irritant. Iedereen zal nu wel over me heen vallen haha maakt me niet uit. Aanstellerig gedrag hier.
Gevoelige snaar geraakt meid?wrote:tfuwrote:Dat gedoe over Banaanslak.Behoorlijk irritant. Iedereen zal nu wel over me heen vallen haha maakt me niet uit. Aanstellerig gedrag hier.
100x beter als in je voetwrote:In me nek gestoken door een wesp
Khowed!wrote:tfuwrote:Dat gedoe over Banaanslak.Behoorlijk irritant. Iedereen zal nu wel over me heen vallen haha maakt me niet uit. Aanstellerig gedrag hier.
want 20 jarige knulletjes die stoer lopen te doen met straattaal is wel echt stoer :')wrote:Jochies van 15 die stoer doen met drugs op dit forum *kuch*
Kijk, dat is oke, maar als je al 15 jarige (ik ben ook 15 for the record), aan de drugs gaat en hier een beetje stoer in het 'Wat heb je dit weekend gedaan topic' over gaat braggen dan vind ik dat toch wel zielig.wrote:want 20 jarige knulletjes die stoer lopen te doen met straattaal is wel echt stoer :')wrote:Jochies van 15 die stoer doen met drugs op dit forum *kuch*