Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Fuzzylogic wrote:
Solis wrote: Dus het komt erop neer dat ik me irriteer aan het feit dat de Paralympische spelen niet live op tv uitgezonden worden (wat eigenlijk discriminatie is), waardoor ik me weer aan andere kleine dingen ga irriteren :lol:
De Jupiler League wordt ook niet op tv uitgezonden en de grote broer Eredivisie wel.
Solis wrote:Het is juist wel (een vorm van) discriminatie omdat de mensen met een beperking minder aandacht krijgen dan de mensen zonder een beperking. Terwijl ze dezelfde sport beoefenen, al dan niet in een rolstoel (of dmv andere hulpmiddelen) en met iets andere spelregels. Correct me if I'm wrong :)

"Discriminatie betekent dat er onterecht verschil wordt gemaakt in de behandeling van mensen. Zo kan er onder meer worden gediscrimineerd op basis van geslacht, godsdienst, handicap, leeftijd, afkomst, huidskleur, ras, burgerlijke staat en seksuele voorkeur."
K
Tja er zijn maar een beperkt aantal mensen die mensen met een beperking willen zien sporten
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Solis wrote:
Firetrap wrote:poehpoeh
Stoer man. Je weet toch niet waarom ik het irritant vind?
Als je het gewoon meteen uitlegt, kan je ook meer begripvolle reacties verwachten. Ik ben het overigens verder niet met je eens, maar dat hoeft ook niet.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Solis wrote:
Fuzzylogic wrote:
Solis wrote: Dus het komt erop neer dat ik me irriteer aan het feit dat de Paralympische spelen niet live op tv uitgezonden worden (wat eigenlijk discriminatie is), waardoor ik me weer aan andere kleine dingen ga irriteren :lol:
De Jupiler League wordt ook niet op tv uitgezonden en de grote broer Eredivisie wel.
Solis wrote:Het is juist wel (een vorm van) discriminatie omdat de mensen met een beperking minder aandacht krijgen dan de mensen zonder een beperking. Terwijl ze dezelfde sport beoefenen, al dan niet in een rolstoel (of dmv andere hulpmiddelen) en met iets andere spelregels. Correct me if I'm wrong :)

"Discriminatie betekent dat er onterecht verschil wordt gemaakt in de behandeling van mensen. Zo kan er onder meer worden gediscrimineerd op basis van geslacht, godsdienst, handicap, leeftijd, afkomst, huidskleur, ras, burgerlijke staat en seksuele voorkeur."
De NOS zend het niet uit omdat het niet populair is, dan ligt de discriminatie toch bij de mensen die het minder populair maken?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Khadber wrote:RTL nieuws die dagelijks iets trending pakt op twitter en er dan nieuws van maakt. Vandaag hadden ze aan de hand van Twitter verteld dat Serena Williams de US open gewonnnen heeft. Achterlijk gedoe.
Achja, RTL nieuws gebruikte ook Hyves om opinies te meten, lang nadat er alleen nog bijstandsmoeders op zaten. Nu hebben ze blijkbaar Twitter uitgevonden.
G
Draidy wrote:De NOS zend het niet uit omdat het niet populair is, dan ligt de discriminatie toch bij de mensen die het minder populair maken?
Hoe kan iets populair worden als het niet wordt uitgezonden? hahaha
de vicieuze cirkel :P
K
Cruelty wrote:solis, wat boeit jou het :huh:
Dit is wat mij irriteert
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 13 hours ago
Even een artiest uit m'n vind-ik-leuks verwijderen..
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Delt-A wrote:Even een artiest uit m'n vind-ik-leuks verwijderen..
Wildstylez zeker? :P
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 13 hours ago
Helaas wel, hij was altijd een van de weinige mainstream artiesten die populair was op Hardtraxx, en het was ook een van mijn favorieten, maar het afgelopen jaar heeft hij zichzelf ernstig naar beneden gewerkt op mijn lijstje.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
mensen die denken dat een vaste baan zoeken makkelijk gaat
A
Waarom gaan mensen helemaal los als er iets van Illuminati of uberhaupt een driehoek met een oogje erin op bijv. een artwork verschijnt?
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Almighty wrote:Waarom gaan mensen helemaal los als er iets van Illuminati of uberhaupt een driehoek met een oogje erin op bijv. een artwork verschijnt?
Dat is toch gewoon hip.
A
Ah, dus toch. Thx, Olijf.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Salaris al een week te laat. Mensen hadden de winkel verkocht omdat ze alles verneukt hadden, typisch dat we nu geen salaris krijgen. Krijg nog godverdomme ruim €1100 van die **lijers
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Kan je gewoon achteraan gaan hoor, maar kut is het wel.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Firetrap wrote:Kan je gewoon achteraan gaan hoor, maar kut is het wel.
Heb ik gedaan, krijg je te horen ja morgen heb je het als 't goed is :/ Maar nu is ons beloofd voor het weekend sowieso dus ben benieuwd.. Verbaast me dat die oude eigenaren überhaupt nog geld genoeg hebben om alle parttimers te betalen.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Mijn vriendin die me facebook overgenomen heeft.
B
dennis wrote:Mijn vriendin die me facebook overgenomen heeft.
Shit bro!
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Ah nee wat kut man :/
G
AniThing wrote:mensen die denken dat een vaste baan zoeken makkelijk gaat
ligt er maar net aan wat je kan en waar je kijkt :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 49 minutes ago
Regen

Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
wootum wrote:Regen

Irritatiemomentjes
Kut Helmond. Hier is het gewoon droog met een prachtig na-zomerzonnetje :)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Irritatiemomentjes
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 49 minutes ago
Chukkels wrote:Kut Helmond.
Dat neem je terug :list:
Chukkels wrote:Hier is het gewoon droog met een prachtig na-zomerzonnetje :)
Hier van die irritante motregen waar je toch zeik en zeik nat van wordt.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 49 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 days ago