Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Ox_Ite wrote:Klop je met een hamer op je duim! #%^&@! :mad:
Thumbs up.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Al 3 vliegen vandaag kapot moeten maken op mijn kamer. :')
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
1: Autoband kapot (Heb net nieuwe en zijn kapot gegaan met het erop leggen door de bandenhandel. Dus neem aan dat ze vergoed worden).
2: Al andere halve week ontstoken ogen, wordt ook alleen maar erger heb het idee.

Hopelijk was dit alle irritatie voor dit weekend haha
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Project 141 wrote:altijd weer die 4de klassers he
:cry:

Nijidik wrote:Kut 4eklassers die Lose my mind in de pauze draaien
Ja en dan stoer doen dat ze hardstyle luisteren >.<
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Draidy wrote:
Dit ja :/
Cruelty wrote:
3e klassers :thumbsup: :P
5e klassers heeuh :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Draidy wrote:

Gaan jullie dan niet buiten stiekem jointjes roken enzo?
B
mrazura wrote:
Draidy wrote:

Gaan jullie dan niet buiten stiekem jointjes roken enzo?
Sowieso sowieso, strata lobie toch
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Banaanslak wrote:Sowieso sowieso, strata lobie toch
Jij snapt shabi.
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Project 141 wrote:Klote agressieve mensen die je in de kroeg out of nowhere opeens je proberen te slaan, waarna ik rest van de avond in agressieve stijl rond loop..
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Banaanslak wrote:
mrazura wrote: Gaan jullie dan niet buiten stiekem jointjes roken enzo?
Sowieso sowieso, strata lobie toch
:lol: :lol:

En nee. Hoor dat het op best veel scholen gebeurt maar op onze niet.
Hardtraxx Elite
Mensen die alleen naar de sluitingsceremonie van de Paralympische spelen kijken om Coldplay te zien.
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Dat irriteert je, serieus?
B
Firetrap wrote:Dat irriteert je, serieus?
Duh.
Hardtraxx Elite
Firetrap wrote:Dat irriteert je, serieus?
Ja?
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 1 day ago
poehpoeh
Hardtraxx Elite
Firetrap wrote:poehpoeh
Stoer man. Je weet toch niet waarom ik het irritant vind?
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Solis wrote:
Leg uit?
A
Heimwee naar de dagen dat Ran-D deze regelmatig draaide;
View on YouTube
Zonde
Hardtraxx Elite
roberttt wrote:
Solis wrote:
Leg uit?
Omdat het naar mijn mening gaat om de sporters en Coldplay maar een bijzaak is.. Bij anderen is dat duidelijk andersom. De Paralympische Spelen krijgen al veel te weinig aandacht en dan kan ik me er wel aan irriteren ja..
S
Solis wrote:
Solis wrote:
Omdat het naar mijn mening gaat om de sporters en Coldplay maar een bijzaak is.. Bij anderen is dat duidelijk andersom. De Paralympische Spelen krijgen al veel te weinig aandacht en dan kan ik me er wel aan irriteren ja..
Iedereen ergert zich wel aan iets hoor. Zowel Olympische als Paralympische spelen interesseren me nauwelijks, als Avicii daar nu een dikke set draaide zou ik er de tv ook voor aanzetten hoor. Maar moet ik dan in jou ogen eerst verplicht heel de Paralympische spelen gaan volgen om dan die set pas te mogen zien. Logica die ik niet begrijp hoor.
Hardtraxx Elite
Het erge is.. Het komt niet eens op tv! Terwijl die Paralympische sporters daar toch prestaties neerzetten waar je u tegen zegt! Zeker als je soms ziet hoe ze het doen.

Ik zeg niet dat je de hele Paralympische spelen moet volgen om vervolgens naar een bepaalde artiest te mogen kijken, maar ik vind het alleen nogal krom dat veel mensen die naar de Olympische spelen kijken niet naar de Paralympische spelen kijken. En dan wel naar (bijvoorbeeld) Coldplay kijken, omdat dit 'normaal' is. Tenminste, zo komt dat dan op mij over.

Maar goed, een ander probleem is dus ook dat ze het niet op tv uitzenden, maar alleen via nos.nl. Kan aan de ene kant begrijpen dat veel mensen die het wel willen zien vergeten te kijken via Internet. Ik hoop dus dat ze het over 4 jaar wel live op tv uitzenden..

Dus het komt erop neer dat ik me irriteer aan het feit dat de Paralympische spelen niet live op tv uitgezonden worden (wat eigenlijk discriminatie is), waardoor ik me weer aan andere kleine dingen ga irriteren :lol:
S
Mag je gerust vinden maar ik ben het daar absoluut niet mee eens. Is iets discrimintatie omdat het niet op tv komt? Tomorrowland komt hier in België op het nieuws, als ook Pukkelpop, Graspop, Rock Werchter en Dour. Van andere festivals hoor je nauwelijks iets in de media? Is dat dan discriminatie? Dat heeft gewoon met bekendheid te maken hoor. Terwijl minder bekende festivals ook mooi kunnen zijn.
Hoop dat je men vergelijking allesinds begrijpt ;). Dat is iig. mijn visie erop.
Hardtraxx Elite
Het is juist wel (een vorm van) discriminatie omdat de mensen met een beperking minder aandacht krijgen dan de mensen zonder een beperking. Terwijl ze dezelfde sport beoefenen, al dan niet in een rolstoel (of dmv andere hulpmiddelen) en met iets andere spelregels. Correct me if I'm wrong :)

"Discriminatie betekent dat er onterecht verschil wordt gemaakt in de behandeling van mensen. Zo kan er onder meer worden gediscrimineerd op basis van geslacht, godsdienst, handicap, leeftijd, afkomst, huidskleur, ras, burgerlijke staat en seksuele voorkeur."

Het komt ook gewoon in het dagelijks leven voor, zie http://www.radar.nl/read/onderzoek_disc ... ehandicapt en http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... orden.html
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Solis wrote: Dus het komt erop neer dat ik me irriteer aan het feit dat de Paralympische spelen niet live op tv uitgezonden worden (wat eigenlijk discriminatie is), waardoor ik me weer aan andere kleine dingen ga irriteren :lol:
De Jupiler League wordt ook niet op tv uitgezonden en de grote broer Eredivisie wel.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
RTL nieuws die dagelijks iets trending pakt op twitter en er dan nieuws van maakt. Vandaag hadden ze aan de hand van Twitter verteld dat Serena Williams de US open gewonnnen heeft. Achterlijk gedoe.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 days ago