Helmond worden alle bazen geworden. 
Juist...hier worden alle bazen gewordenwrote:Helmond worden alle bazen geworden.
Juist...hier worden alle bazen gewordenwrote:Helmond worden alle bazen geworden.
Avond mede Helmonderwrote:Juist...hier worden alle bazen gewordenwrote:Helmond worden alle bazen geworden.
helmond messentrekkers hewrote:Juist...hier worden alle bazen gewordenwrote:Helmond worden alle bazen geworden.
U komt ook uit Helmond?wrote:Avond mede HelmonderAutocorrect
![]()
Klopt ik ben daar geboren.wrote:U komt ook uit Helmond?wrote:Avond mede HelmonderAutocorrect
![]()
Ik weet niet man ik ken er eigenlijk niet zoveel 1 keer in Turkije ging 1tje lauw doen toen kreeg hij bitchclap van mij en hoek van me pa. Ik zei dat hij 2 barkie moest gunne of hij mocht kieze of ik ze kaak of neus zou brekewrote:helmond messentrekkers hewrote:Juist...hier worden alle bazen gewordenwrote:Helmond worden alle bazen geworden.
90% van hun tracks hebben daar last van. Ik ben gek op hun melodieën.
Hahaha inderdaad, die zit gewoon iedere dag d'r naam in te typen in de search. :')wrote:Het elke dag gebruiken van de search-optie door een niet nader te noemen vrouwelijke MC waarvan ik de naam niet kan noemen omdat ze dan hier komt ragen
wrote:Het elke dag gebruiken van de search-optie door een niet nader te noemen vrouwelijke MC waarvan ik de naam niet kan noemen omdat ze dan hier komt ragen
Lolwutwrote:Het elke dag gebruiken van de search-optie door een niet nader te noemen vrouwelijke MC waarvan ik de naam niet kan noemen omdat ze dan hier komt ragen
Wait...wut?wrote:Het elke dag gebruiken van de search-optie door nikkita omdat ze dan hier komt ragen
wrote:Wait...wut?wrote:Het elke dag gebruiken van de search-optie door nikkita omdat ze dan hier komt ragen