Irritatie momentje als je er dan net niet onder kan kijkenDaveytl wrote:Legging, hoge hakken en zo'n riem om hun middel met een jurkje tot 10 cm onder het slipje
Active topics in Off-Topic
Moderators
modernization wrote:Irritatie momentje als je er dan net niet onder kan kijkenDaveytl wrote:Legging, hoge hakken en zo'n riem om hun middel met een jurkje tot 10 cm onder het slipje
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Nieuwe avatar
En Uggs zijn wel vet vind ik. Mannenuggs zijn Satanisch.
En Uggs zijn wel vet vind ik. Mannenuggs zijn Satanisch.
Jij moet echt eens met mijn vriendin gaan praten. Die heeft ook een hekel aan bijna alles wat al die "lekkere wijven" aan hebben. Op de hoge hakken na danoostzaner wrote:waarom draagt bijna elk meisje dit?
Jas met een bontkraag die groter is dan de jas zelf, skinnyjeans en dan die spuuglelijke uggs eronder. 9 van de keer hebben ze nog een crackberry ook. :')
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Adidas vest zit er optioneel ook bij.oostzaner wrote:waarom draagt bijna elk meisje dit?
Jas met een bontkraag die groter is dan de jas zelf, skinnyjeans en dan die spuuglelijke uggs eronder. 9 van de keer hebben ze nog een crackberry ook. :')
Ja echt afschieten dat volk.tomb wrote:Adidas vest zit er optioneel ook bij.oostzaner wrote:waarom draagt bijna elk meisje dit?
Adidas vest vind ik altijd erg vet staan hoor bij een meidtomb wrote:Adidas vest zit er optioneel ook bij.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
- tiener ouders
- kampers
- buitenlanders die niet normaal doen
- Nederlanders die niet normaal doen
- mensen die uitgaan om ruzie te zoeken
- kampers
- mensen die domme dingen doen en dan medelijden willen hebben vanwege de consequenties van hun actie(s)
- mensen die roken om stoer te zijn
- mensen die blowen om stoer te zijn
- tiener ouders
- kampers
- kampers
- buitenlanders die niet normaal doen
- Nederlanders die niet normaal doen
- mensen die uitgaan om ruzie te zoeken
- kampers
- mensen die domme dingen doen en dan medelijden willen hebben vanwege de consequenties van hun actie(s)
- mensen die roken om stoer te zijn
- mensen die blowen om stoer te zijn
- tiener ouders
- kampers
Nee hoor iedereen heeft zo'n dingOxbow wrote:Adidas vest vind ik altijd erg vet staan hoor bij een meidtomb wrote:Adidas vest zit er optioneel ook bij.
Dus als iedereen het heeft betekent het dat het niet mooi isMarkos wrote:Nee hoor iedereen heeft zo'n dingOxbow wrote:Adidas vest vind ik altijd erg vet staan hoor bij een meidtomb wrote:Adidas vest zit er optioneel ook bij.
zooooooooooooooooo geil.Daveytl wrote:Legging, hoge hakken en zo'n riem om hun middel met een jurkje tot 10 cm onder het slipje
Ik word altijd spontaan blij als mijn vriendin dat aanheeft.
-
G
+1Refuze wrote:zooooooooooooooooo geil.Daveytl wrote:Legging, hoge hakken en zo'n riem om hun middel met een jurkje tot 10 cm onder het slipje
Ik word altijd spontaan blij als mijn vriendin dat aanheeft.
maar dan niet jouw vriendin
Ja, vindt het maar eenheidsworst doe eens origineel. Zijn ook vaak hele jonge grietjes alleen ben al te oudDaveytl wrote: Dus als iedereen het heeft betekent het dat het niet mooi is?
Instant bonerDaveytl wrote:Legging, hoge hakken en zo'n riem om hun middel met een jurkje tot 10 cm onder het slipje
Sainen wrote:Jij moet echt eens met mijn vriendin gaan praten. Die heeft ook een hekel aan bijna alles wat al die "lekkere wijven" aan hebben. Op de hoge hakken na danoostzaner wrote:waarom draagt bijna elk meisje dit?
Jas met een bontkraag die groter is dan de jas zelf, skinnyjeans en dan die spuuglelijke uggs eronder. 9 van de keer hebben ze nog een crackberry ook. :').
Het is toch geen emo hoop ik ?Sainen wrote:Jij moet echt eens met mijn vriendin gaan praten. Die heeft ook een hekel aan bijna alles wat al die "lekkere wijven" aan hebben. Op de hoge hakken na danoostzaner wrote:waarom draagt bijna elk meisje dit?
Jas met een bontkraag die groter is dan de jas zelf, skinnyjeans en dan die spuuglelijke uggs eronder. 9 van de keer hebben ze nog een crackberry ook. :').
-
A
:')tomb wrote:Nieuwe avatar![]()
![]()
Oja,
- Mensen die "naar" of "maar" als "Na" of "Ma" schrijven, vind ik ook bloedirritant
Dat Crypsis waarschijnlijk niet afsluit bij Loudness

mensen die normaal nooit koffie drinken, maar dan wel met een beker van starbucks op de foto gaan. :')
-
E
ochtend, A67 richt. Eindhoven. rijd een lul 100km/h over de linkerstrook en dat vanaf Venlo tot aan de afslag Liessel. probeer ik in te halen en lig te schelden remt die mongoolaf en rijdt dan nog maar 90. vrachtwagens achter elkaar die geen plekje maken ofzo
kutkutkutkutkut ford mondeo blauw metalic kenteken 76-rt-... om m kapot te houwen!!!!
kutkutkutkutkut ford mondeo blauw metalic kenteken 76-rt-... om m kapot te houwen!!!!

Last edited by En-er-gy on 08 Dec 2010 22:34, edited 1 time in total.
Heerlijkoostzaner wrote:waarom draagt bijna elk meisje dit?
Vechten op feesten
Krijg het van die klerelijers
op bijna elk plaatselijk feestje hier word er wel gevochtennielstil wrote:Vechten op feesten![]()
Krijg het van die klerelijers
biscuit wrote:ochtend, A67 richt. Eindhoven. rijd een lul 10km/h over de linkerstrook en dat vanaf Venlo tot aan de afslag Liessel. probeer ik in te halen en lig te schelden remt die mongoolaf en rijdt dan nog maar 90.
Last edited by Maximize on 07 Dec 2010 22:51, edited 1 time in total.