Liveset gedeelte van Hardstyle.... Nu met alle defqon setjes, zo onoverzichtelijk als wat :')
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Mensen die 1 uur voor hun eigen feest nog ff vragen of ik wil fotograferen. Uh me camera is leeg en me kaartje vol... 
E
reserve batterijen en reserve opslag!wrote:Mensen die 1 uur voor hun eigen feest nog ff vragen of ik wil fotograferen. Uh me camera is leeg en me kaartje vol...
View on SoundCloudwrote:Liveset gedeelte van Hardstyle.... Nu met alle defqon setjes, zo onoverzichtelijk als wat :')
Nu pas thuis zijn van mijn beun karwei
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Me moeder die MIJN kamer opruimt.
och wat vervelendwrote:Me moeder die MIJN kamer opruimt.
doe mij maar zo een mams
ot. zo moeten werken
Lijkt fijn, is het niet.
Alles kwijt daarna.
Alles kwijt daarna.
En je moeder komt spullen tegen die ze niet mag tegenkomen zeg maarwrote:Lijkt fijn, is het niet.
Alles kwijt daarna.
Tenminste bij veel mensen is dat zo, bij mij boeit het niet wat ze tegen komt, ze maakt dan ook nooit me kamer schoon
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Ligt niks in me kamer, maar ze flikker altijd alles weg.wrote:En je moeder komt spullen tegen die ze niet mag tegenkomen zeg maarwrote:Lijkt fijn, is het niet.
Alles kwijt daarna.![]()
Tenminste bij veel mensen is dat zo, bij mij boeit het niet wat ze tegen komt, ze maakt dan ook nooit me kamer schoon
En daarom ligt er dus ook niks in je kamer meerwrote: Ligt niks in me kamer, maar ze flikkert altijd alles weg.
K
wrote:Ligt niks in me kamer, maar ze flikker altijd alles weg.wrote:En je moeder komt spullen tegen die ze niet mag tegenkomen zeg maarwrote:Lijkt fijn, is het niet.
Alles kwijt daarna.![]()
hey fleurt waarom heb je poedersuiker in een sealtje?
E
wrote:
Uhh... Jaaa.. Uhh dat komt zoo...wrote: hey fleurt waarom heb je poedersuiker in een sealtje?
We gingen gisteren uit eten bij het pannenkoeken restaurant en ik vond het zonde om de poedersuiker weg te gooien
E
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
wrote:wrote:En je moeder komt spullen tegen die ze niet mag tegenkomen zeg maarwrote:Lijkt fijn, is het niet.
Alles kwijt daarna.![]()
K
Ik moedig je alleen maar aan meidwrote:
OT:
dysphoria - biscuit - nijdik
E
wrote:naamgenootwrote:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Is het toevallig in een oud verzorgingstehuis?wrote:Uitgenodigd worden voor een kijkavond in Tilburg, zet ze er geen huisnummer bijEn geeft geen telefoonnummer en reageert niet op mail.
C
jij hebt het ook zoooo zwaar, hé stijn? 
C
I agree!
E
Laat die vent zeep rapen..... 
T
De prijzen van schoolboeken tegenwoordig 
E
Internet FTW!