te warm,
en dan weer te koud
en dan weer te warm.
Fuck logica namelijk
en dan weer te koud
en dan weer te warm.
Fuck logica namelijk
Haha kon dat maarwrote:wrote:De prijzen van schoolboeken tegenwoordig
gewoon niet kopen
Heb het ook, gewoon oververmoeidheid. Haal je regelmatig weekendjes door enzo??wrote:Gewoon echt al weken/maanden doodmoe zijn. Ga op tijd slapen en slaap ook echt heel goed en direct, vanmorgen tot 12 uur uitgeslapen en nu val ik gewoon zowat in slaap voor de TV, wtf![]()
Misschien eens kijken of je stiekem niet de ziekte van Pfeifer hebt opgepikt. Ik kwam daar ook pas achter nadat ik het gehad had, maar dat verklaarde wel waarom ik zo energieloos en moe was de laatste tijd..wrote:Nee helemaal niet. Oke vorige week WiSH en week daarvoor Defqon, vooral na WiSH tot nu een hele zware week gehad waar ik meer dan 50 uur gewerkt heb, moest de zondag na WiSH gelijk 12 uur op een dag werken. Maar ook daarvoor was ik echt al heel moe. Als ik nu om 11 uur een serie of een film zit te kijken kan ik mijn ogen zowat niet openhouden terwijl ik een half jaar geleden gemakkelijk tot 2 uur op bleef.. Probeer goed uit te slapen enz maar helpt gewoon niet.
Ja maar ook als ik niet sport wordt ik moe, en vaak voel ik me na het sporten veel fitter. En qua eten, eet niet zo heel veel, maar afgelopen week wel veel en ongezond gegeten.wrote:daar wordt je ook moe van. eet je wel goed?
Heb je geen pfeiffer?..wrote:Nee helemaal niet. Oke vorige week WiSH en week daarvoor Defqon, vooral na WiSH tot nu een hele zware week gehad waar ik meer dan 50 uur gewerkt heb, moest de zondag na WiSH gelijk 12 uur op een dag werken. Maar ook daarvoor was ik echt al heel moe. Als ik nu om 11 uur een serie of een film zit te kijken kan ik mijn ogen zowat niet openhouden terwijl ik een half jaar geleden gemakkelijk tot 2 uur op bleef.. Probeer goed uit te slapen enz maar helpt gewoon niet.
wrote: Heb je geen pfeiffer?..
Goedemorgen AFwrote:Nja dat lijkt me sterk. Anders kan ik niet 4 keer in de week 1,5 uur sporten in de sportschool.wrote: Misschien eens kijken of je stiekem niet de ziekte van Pfeifer hebt opgepikt.
Middag, wel scherp blijven he jongen!wrote:wrote: Heb je geen pfeiffer?..Goedemorgen AFwrote:Nja dat lijkt me sterk. Anders kan ik niet 4 keer in de week 1,5 uur sporten in de sportschool.wrote: Misschien eens kijken of je stiekem niet de ziekte van Pfeifer hebt opgepikt.![]()
Ik snapte echt wel hoe hij het bedoelde hoor..wrote:*Facepalm
Je liegt. Bewijs het maar AFwrote:Ik snapte echt wel hoe hij het bedoelde hoor..wrote:*Facepalm
Danniet.wrote:Je liegt. Bewijs het maar AFwrote:Ik snapte echt wel hoe hij het bedoelde hoor..wrote:*Facepalm
wrote:Alles