D
te warm,
en dan weer te koud
en dan weer te warm.
Fuck logica namelijk
T
Project 141 wrote:
wesskeej wrote:De prijzen van schoolboeken tegenwoordig :cry:

gewoon niet kopen :P
Haha kon dat maar xd
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Gewoon echt al weken/maanden doodmoe zijn. Ga op tijd slapen en slaap ook echt heel goed en direct, vanmorgen tot 12 uur uitgeslapen en nu val ik gewoon zowat in slaap voor de TV, wtf :x :mad:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Ritsurt wrote:Gewoon echt al weken/maanden doodmoe zijn. Ga op tijd slapen en slaap ook echt heel goed en direct, vanmorgen tot 12 uur uitgeslapen en nu val ik gewoon zowat in slaap voor de TV, wtf :x :mad:
Heb het ook, gewoon oververmoeidheid. Haal je regelmatig weekendjes door enzo?? :)
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Nee helemaal niet. Oke vorige week WiSH en week daarvoor Defqon, vooral na WiSH tot nu een hele zware week gehad waar ik meer dan 50 uur gewerkt heb, moest de zondag na WiSH gelijk 12 uur op een dag werken. Maar ook daarvoor was ik echt al heel moe. Als ik nu om 11 uur een serie of een film zit te kijken kan ik mijn ogen zowat niet openhouden terwijl ik een half jaar geleden gemakkelijk tot 2 uur op bleef.. Probeer goed uit te slapen enz maar helpt gewoon niet.
Donateur
last seen Oct 2014
Ritsurt wrote:Nee helemaal niet. Oke vorige week WiSH en week daarvoor Defqon, vooral na WiSH tot nu een hele zware week gehad waar ik meer dan 50 uur gewerkt heb, moest de zondag na WiSH gelijk 12 uur op een dag werken. Maar ook daarvoor was ik echt al heel moe. Als ik nu om 11 uur een serie of een film zit te kijken kan ik mijn ogen zowat niet openhouden terwijl ik een half jaar geleden gemakkelijk tot 2 uur op bleef.. Probeer goed uit te slapen enz maar helpt gewoon niet.
Misschien eens kijken of je stiekem niet de ziekte van Pfeifer hebt opgepikt. Ik kwam daar ook pas achter nadat ik het gehad had, maar dat verklaarde wel waarom ik zo energieloos en moe was de laatste tijd..
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Nja dat lijkt me sterk. Anders kan ik niet 4 keer in de week 1,5 uur sporten in de sportschool.
K
daar wordt je ook moe van. eet je wel goed?
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
kaboem wrote:daar wordt je ook moe van. eet je wel goed?
Ja maar ook als ik niet sport wordt ik moe, en vaak voel ik me na het sporten veel fitter. En qua eten, eet niet zo heel veel, maar afgelopen week wel veel en ongezond gegeten.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ritsurt wrote:Nee helemaal niet. Oke vorige week WiSH en week daarvoor Defqon, vooral na WiSH tot nu een hele zware week gehad waar ik meer dan 50 uur gewerkt heb, moest de zondag na WiSH gelijk 12 uur op een dag werken. Maar ook daarvoor was ik echt al heel moe. Als ik nu om 11 uur een serie of een film zit te kijken kan ik mijn ogen zowat niet openhouden terwijl ik een half jaar geleden gemakkelijk tot 2 uur op bleef.. Probeer goed uit te slapen enz maar helpt gewoon niet.
Heb je geen pfeiffer?..
Donateur
last seen Oct 2014
Onthafloorx wrote: Heb je geen pfeiffer?..
Black Sunrise wrote:
Ritsurt wrote: Misschien eens kijken of je stiekem niet de ziekte van Pfeifer hebt opgepikt.
Nja dat lijkt me sterk. Anders kan ik niet 4 keer in de week 1,5 uur sporten in de sportschool.
Goedemorgen AF :D :D
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Black Sunrise wrote:
Onthafloorx wrote: Heb je geen pfeiffer?..
Black Sunrise wrote:
Ritsurt wrote: Misschien eens kijken of je stiekem niet de ziekte van Pfeifer hebt opgepikt.
Goedemorgen AF :D :D
Middag, wel scherp blijven he jongen!
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
*Facepalm
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Draidy wrote:*Facepalm
Ik snapte echt wel hoe hij het bedoelde hoor.. >.<
Donateur
last seen Oct 2014
Onthafloorx wrote:
Je liegt. Bewijs het maar AF :D
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Black Sunrise wrote:
Onthafloorx wrote:
Je liegt. Bewijs het maar AF :D
Danniet.
Donateur
last seen Oct 2014
Onthafloorx wrote: Danniet.
Doe maar weer zo :cry: :cry:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Dippengggg?
D
Mezelf

Als hierdoor alles kapot is kan ik mezelf wel schieten...
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
El Mare wrote:Dippengggg?
Irritatiemomentjes
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Keel pijn.. >.<
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
RAW-vizion wrote:Keel pijn.. >.<
Idemdito hier..
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Alles
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
roberttt wrote:Alles
:aww:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Godverdegodver, ik heb ineens een enorme steek op mn scheenbeen en rond die plek zit een klein rood rond vlekje, die fucking pijn :/

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators