Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

En toch ga je door :mad:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:38 

Donateur

Project 141 schreef:
Het werkt ook met een slagroomspuit in principe, maar je kan ook een cracker kopen als je cheap wilt. En rechtstreeks vanuit de spuit is slecht voor je omdat het gas zo koud is ;)

Nogal zwak uitgedrukt, het kan gebeuren dat je longen zelfs bevriezen :x :D
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 21:39 

Hardtraxx Veteran

Mijn werk die me maar 2 uur inplant, mag ik werk gaan doen dat veel meer dan 2 uur kost en dat weten ze. Moet ik overwerken omdat ik het niet af heb, 1 uur precies. Krijg ik waarschijnlijk niet eens voor betaald.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 22:03 

Hardtraxx Addict

Boete van €226,- overmaken naar de overheid. Bah, vieze gore flikkers.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 23:37 

Donateur

Ritsurt schreef:
Boete van €226,- overmaken naar de overheid. Bah, vieze gore flikkers.

Ook te hard gereden? :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2012 23:42 

Denk te hard gepist in de struiken....
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 08:28 

Hardtraxx Veteran

0,1 punt te kort komen op je tentamen, waardoor je nu niet 1, maar 2 herkansingen hebt vlak voor de zomervakantie. Stresssssssssssssssss.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 14:55 

Hardtraxx Veteran

Mijn aso kutburen met hun blaffende kuthond
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:28 

Donateur

PierrePruuk schreef:

Ben je mijn buurman?? :huh:
Hier staat er ook 1 al 2 uur lang in de achtertuin te blaffen :mad:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:40 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Mijn aso kutburen met hun blaffende/jankende kuthond en hun kut katten die overal in onze tuin schijten.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:56 

Hardtraxx Veteran

Doen onze katten ook. Nooit last van schijt hoeven op te ruimen.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 17:15 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
PierrePruuk schreef:

Ben je mijn buurman?? :huh:
Hier staat er ook 1 al 2 uur lang in de achtertuin te blaffen :mad:

Snuif maakt vrienden dus! Tssss.. Valt me tegen van Snuif! Word tijd dat ie weer bij een space-sessie is... Episch hoe dol die hond dan word! Hahah :D
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Jaloerse vrouwen, opeisende vrouwen, vrouwen die op whatsapp gaan kijken hoe laat je online was voor het laatst, vrouwen die niet willen dat je met je ex praat, vrouwen die gaan janken omdat je in slaap valt zonder welterusten te zeggen, vrouwen die me snoesje noemen, vrouwen die me ventje noemen, vrouwen die wanhopig doen.

En dat zit dan in 1 WIJF :')
Bericht Geplaatst op 04 jul 2012 21:53 

urbandesigner schreef:
Jaloerse vrouwen, opeisende vrouwen, vrouwen die op whatsapp gaan kijken hoe laat je online was voor het laatst, vrouwen die niet willen dat je met je ex praat, vrouwen die gaan janken omdat je in slaap valt zonder welterusten te zeggen, vrouwen die me snoesje noemen, vrouwen die me ventje noemen, vrouwen die wanhopig doen.

hierom zorg ik dat ik altijd wat erbij heb om puur te doen :D
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:05 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Redtube :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:27 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:

Aaahw ze vindt je gewoon heel leuk snoesje.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:28 

Bierkoning

Dat m'n telefoon opeens niet meer kan opladen :/ Ben ik hem wrs weer kwijt voor een paar weken... Heeft iemand dit ook wel eens gehad en is er evt een andere oplossing voor dan opsturen? Het is een Galaxy S Plus.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:33 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Dat m'n telefoon opeens niet meer kan opladen :/ Ben ik hem wrs weer kwijt voor een paar weken... Heeft iemand dit ook wel eens gehad en is er evt een andere oplossing voor dan opsturen? Het is een Galaxy S Plus.

Ja heb ik ook gehad. Heb hem toen een hele nacht in de oplader gedaan (op het begin laadde hij nog niet op), en toen ik wakker werd was die wel half opgeladen en heb ik hem er nog iets langer in gelaten.
Nu heb ik nooit meer dat probleem ;)
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 13:15 

Bierkoning

Oke bedankt voor de tips, dan zal ik het weekend nog even afwachten voordat ik hem op ga sturen.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 13:54 

flash... en school

wil vakaaaaantie!
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:05 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

had dat ook, met mijn alcatel. Dat ding had ik nog geen half jaar of dat ding wilde niet meer opladen. Zat niet in de garantie dus moest gewoon een fucking nieuw ding kopen. Kut T-mobile.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:11 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
alcatel.

Daar ga je al.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 14:25 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Onthafloorx schreef:
alcatel.

Daar ga je al.

Klopt idd, maar gaat meer om de service van T-mobile.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:15 

Donateur

Jeff3rd schreef:
Snuif maakt vrienden dus! Tssss.. Valt me tegen van Snuif! Word tijd dat ie weer bij een space-sessie is... Episch hoe dol die hond dan word! Hahah :D

Snuif hield zich kalm, het waren de pitbulls van de buurman weer eens :P
En dat moet snuif maar zeer zeker, vond ze erg leuk zei ze die avond nog tegen me :lol:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:51 

:lol:
Onthafloorx schreef:
urbandesigner schreef:

Aaahw ze vindt je gewoon heel leuk snoesje.
Vorige  1 ... 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic