Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
En toch ga je door :mad:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Project 141 wrote: Het werkt ook met een slagroomspuit in principe, maar je kan ook een cracker kopen als je cheap wilt. En rechtstreeks vanuit de spuit is slecht voor je omdat het gas zo koud is ;)
Nogal zwak uitgedrukt, het kan gebeuren dat je longen zelfs bevriezen :x :D
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Mijn werk die me maar 2 uur inplant, mag ik werk gaan doen dat veel meer dan 2 uur kost en dat weten ze. Moet ik overwerken omdat ik het niet af heb, 1 uur precies. Krijg ik waarschijnlijk niet eens voor betaald.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Boete van €226,- overmaken naar de overheid. Bah, vieze gore flikkers.
Donateur
last seen Oct 2014
Ritsurt wrote:Boete van €226,- overmaken naar de overheid. Bah, vieze gore flikkers.
Ook te hard gereden? :P
E
Denk te hard gepist in de struiken....
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
0,1 punt te kort komen op je tentamen, waardoor je nu niet 1, maar 2 herkansingen hebt vlak voor de zomervakantie. Stresssssssssssssssss.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Mijn aso kutburen met hun blaffende kuthond
Donateur
last seen Oct 2014
PierrePruuk wrote:Mijn aso kutburen met hun blaffende kuthond
Ben je mijn buurman?? :huh:
Hier staat er ook 1 al 2 uur lang in de achtertuin te blaffen :mad:
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
PierrePruuk wrote:Mijn aso kutburen met hun blaffende/jankende kuthond en hun kut katten die overal in onze tuin schijten.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Doen onze katten ook. Nooit last van schijt hoeven op te ruimen.
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Black Sunrise wrote:
PierrePruuk wrote:Mijn aso kutburen met hun blaffende kuthond
Ben je mijn buurman?? :huh:
Hier staat er ook 1 al 2 uur lang in de achtertuin te blaffen :mad:
Snuif maakt vrienden dus! Tssss.. Valt me tegen van Snuif! Word tijd dat ie weer bij een space-sessie is... Episch hoe dol die hond dan word! Hahah :D
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Jaloerse vrouwen, opeisende vrouwen, vrouwen die op whatsapp gaan kijken hoe laat je online was voor het laatst, vrouwen die niet willen dat je met je ex praat, vrouwen die gaan janken omdat je in slaap valt zonder welterusten te zeggen, vrouwen die me snoesje noemen, vrouwen die me ventje noemen, vrouwen die wanhopig doen.

En dat zit dan in 1 WIJF :')
K
urbandesigner wrote:Jaloerse vrouwen, opeisende vrouwen, vrouwen die op whatsapp gaan kijken hoe laat je online was voor het laatst, vrouwen die niet willen dat je met je ex praat, vrouwen die gaan janken omdat je in slaap valt zonder welterusten te zeggen, vrouwen die me snoesje noemen, vrouwen die me ventje noemen, vrouwen die wanhopig doen.

hierom zorg ik dat ik altijd wat erbij heb om puur te doen :D
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
urbandesigner wrote:Jaloerse vrouwen, opeisende vrouwen, vrouwen die op whatsapp gaan kijken hoe laat je online was voor het laatst, vrouwen die niet willen dat je met je ex praat, vrouwen die gaan janken omdat je in slaap valt zonder welterusten te zeggen, vrouwen die me snoesje noemen, vrouwen die me ventje noemen, vrouwen die wanhopig doen.

Redtube :worship: :worship:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026

Aaahw ze vindt je gewoon heel leuk snoesje.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Dat m'n telefoon opeens niet meer kan opladen :/ Ben ik hem wrs weer kwijt voor een paar weken... Heeft iemand dit ook wel eens gehad en is er evt een andere oplossing voor dan opsturen? Het is een Galaxy S Plus.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pommer wrote:Dat m'n telefoon opeens niet meer kan opladen :/ Ben ik hem wrs weer kwijt voor een paar weken... Heeft iemand dit ook wel eens gehad en is er evt een andere oplossing voor dan opsturen? Het is een Galaxy S Plus.
Ja heb ik ook gehad. Heb hem toen een hele nacht in de oplader gedaan (op het begin laadde hij nog niet op), en toen ik wakker werd was die wel half opgeladen en heb ik hem er nog iets langer in gelaten.
Nu heb ik nooit meer dat probleem ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Oke bedankt voor de tips, dan zal ik het weekend nog even afwachten voordat ik hem op ga sturen.
C
flash... en school

wil vakaaaaantie!
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Pommer wrote:Dat m'n telefoon opeens niet meer kan opladen :/ Ben ik hem wrs weer kwijt voor een paar weken... Heeft iemand dit ook wel eens gehad en is er evt een andere oplossing voor dan opsturen? Het is een Galaxy S Plus.
had dat ook, met mijn alcatel. Dat ding had ik nog geen half jaar of dat ding wilde niet meer opladen. Zat niet in de garantie dus moest gewoon een fucking nieuw ding kopen. Kut T-mobile.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Onthafloorx wrote:alcatel.
Daar ga je al.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Dakpan wrote:
Onthafloorx wrote:alcatel.
Daar ga je al.
Klopt idd, maar gaat meer om de service van T-mobile.
Donateur
last seen Oct 2014
Jeff3rd wrote: Snuif maakt vrienden dus! Tssss.. Valt me tegen van Snuif! Word tijd dat ie weer bij een space-sessie is... Episch hoe dol die hond dan word! Hahah :D
Snuif hield zich kalm, het waren de pitbulls van de buurman weer eens :P
En dat moet snuif maar zeer zeker, vond ze erg leuk zei ze die avond nog tegen me :lol:
E
:lol:
Onthafloorx wrote:

Aaahw ze vindt je gewoon heel leuk snoesje.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators