Wij hebben er ook 1 van de 6 die er opeens mee komt dat ie van tevoren moet werken, nu zijn we dus pas half 4/kwart voor 4 op WiSHwrote:Oké we willen vroeg door naar summerfestival. ( 4 van de 5 personen ) Nou is er een lolligerd die zegt dat ze pas de bus om half 12 kan pakken vanuit Breda waardoor ze pas in *** om 1 uur zou zijn. Dan moet ze ook nog is naar huis om haar spullen af te leveren en zich om te kleden. Zouden we dus om 3 uur eindelijk doorkunnen i.p.v 11 uur..
Serieus zulke mensen pff.
C
Wij hebben de verdeeldheid in aanrijdtijden... zegt er 1: Ja, ik wil later... want dan gaan we met z'n allen samen.wrote:Wij hebben er ook 1 van de 6 die er opeens mee komt dat ie van tevoren moet werken, nu zijn we dus pas half 4/kwart voor 4 op WiSHwrote:Oké we willen vroeg door naar summerfestival. ( 4 van de 5 personen ) Nou is er een lolligerd die zegt dat ze pas de bus om half 12 kan pakken vanuit Breda waardoor ze pas in *** om 1 uur zou zijn. Dan moet ze ook nog is naar huis om haar spullen af te leveren en zich om te kleden. Zouden we dus om 3 uur eindelijk doorkunnen i.p.v 11 uur..
Serieus zulke mensen pff.
Nou sorry, je gaat met mij mee... dus je hebt je maar aan te passen.
C
Iemand die je Real Life sprak vandaag en dan alles voor Portugal over heeft bla bla bla
en nu op facebook reageert met: Spanje verdient, misselijke Ronaldo...
flikker dan toch op man, winstzoekertje...
en nu op facebook reageert met: Spanje verdient, misselijke Ronaldo...
flikker dan toch op man, winstzoekertje...
Is gewoon objectief kunnen zijn. Niks mis mee.
C
Niks objectiefs aan... Gewoon succeszoekertje
Het hedendaagse top40-hardstyle gehalte.
Zonder al te veel moeite zo op 19 bootlegs/remixes kunnen komen van de laatste tijd..
Zonder al te veel moeite zo op 19 bootlegs/remixes kunnen komen van de laatste tijd..
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
+ overal een anthem voor.wrote:Het hedendaagse top40-hardstyle gehalte.
A
Wat boeit die Anthem nou 
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
117 Updates 
Ja damn, iemand een goed alternatief..?wrote:wrote:1gabba die eruit ligt![]()
http://www.hardstyle.comwrote:Ja damn, iemand een goed alternatief..?wrote:wrote:1gabba die eruit ligt![]()
A
Gezeik over vocals hele tijd, lijkt net alsof het opeens stoer is om op elk soort vocal te haten>.<
Let me lose my mind!!wrote:Gezeik over vocals hele tijd, lijkt net alsof het opeens stoer is om op elk soort vocal te haten>.<
utta utta wanka boom papi!wrote:Let me lose my mind!!wrote:Gezeik over vocals hele tijd, lijkt net alsof het opeens stoer is om op elk soort vocal te haten>.<
A
wrote:utta utta wanka boom papi!wrote:Let me lose my mind!!wrote:Gezeik over vocals hele tijd, lijkt net alsof het opeens stoer is om op elk soort vocal te haten>.<
Is tok heerlek
Vooral top 40 bootlegs ja, maar das logischwrote:Gezeik over vocals hele tijd, lijkt net alsof het opeens stoer is om op elk soort vocal te haten>.<
m'n broer heeft hier slam hardstyle opstaan, en Citizen - Bangin' Man heeft -103 likes
en lose my mind +350
en From Within +850
Edit: Breakbeat junkie zelfs 1100
Edit: Breakbeat junkie zelfs 1100
A
Leeft dat nog?
me knie die nog steeds fucked is..
Corebay, trouwens 1gabba doet t bij mij gewoon.wrote:Ja damn, iemand een goed alternatief..?wrote:wrote:1gabba die eruit ligt![]()
Bijna vriendin die me 'snoesje' noemt op facebook :'). Dat ga ik zo maar eens even bestraffen als ze zo hierheen komt.
Ze test je met deze test checkt ze of je homo bent. Keihard nemen dus vanavond.wrote:Bijna vriendin die me 'snoesje' noemt op facebook :'). Dat ga ik zo maar eens even bestraffen als ze zo hierheen komt.
K
Kater krijgen van het niet slapen 
Gedaanwrote:Ze test je met deze test checkt ze of je homo bent. Keihard nemen dus vanavond.wrote:Bijna vriendin die me 'snoesje' noemt op facebook :'). Dat ga ik zo maar eens even bestraffen als ze zo hierheen komt.
T
Wachten tot de mc donalds openg gaat