oh he did
C
Gvd 3 kwart van schooolfeest met zo'n meisjebbezig. Beetje danesen beetje praten etc. Half uur voor t einde begint zo opeens over haar vriendje te praten. 
wrote:Gvd 3 kwart van schooolfeest met zo'n meisjebbezig. Beetje danesen beetje praten etc. Half uur voor t einde begint zo opeens over haar vriendje te praten.
T
Hardtraxxer
93 posts member since 2011
last seen Jun 2019
Waarom las ik dat geschreeuw meteen Ierse stem?
graatvrije lekkerbekkie eten
vervolgens je bek pijn doen aan de graten
vervolgens je bek pijn doen aan de graten
Zo ging het net nietwrote:<plaatje>
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
maandag nieuwe telefoon besteld, werd vandaag tussen 11:00 13:00 afgeleverd.
alleen de bestelling stond op mijn vader zijn naam, en er werd dus naar een ID gevraagd, nog nooit meegemaakt dat ik mn ID moest laten zien om iets in ontvangst te nemen
alleen de bestelling stond op mijn vader zijn naam, en er werd dus naar een ID gevraagd, nog nooit meegemaakt dat ik mn ID moest laten zien om iets in ontvangst te nemen
E
veiligheidsoogpunt. Is overal.wrote:maandag nieuwe telefoon besteld, werd vandaag tussen 11:00 13:00 afgeleverd.
Tentamencijfers waarvan het te lang duurt voordat ze gepubliceerd worden. 
Zal vast niet zolang duren als bij mij.
Ik wacht nog steeds op mijn cijfer van de vorige tentamenperiode en die was 9 weken geleden...
Ik wacht nog steeds op mijn cijfer van de vorige tentamenperiode en die was 9 weken geleden...
Nee zo lang ook weer niet.wrote:Zal vast niet zolang duren als bij mij.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
wrote:1gabba die eruit ligt![]()
Veiligheid? Wat heeft dat er nu mee te maken.wrote: veiligheidsoogpunt. Is overal.
En @ Lyst; daar bestaat toch op iedere opleiding wel een maximum voor? Bij mij is dat iets van 3 weken geloof ik?
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Gvd, Last World wat niet doorgaat

Ja bij ons ookwrote:Veiligheid? Wat heeft dat er nu mee te maken.wrote: veiligheidsoogpunt. Is overal.
En @ Lyst; daar bestaat toch op iedere opleiding wel een maximum voor? Bij mij is dat iets van 3 weken geloof ik?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik wacht nog steeds op dat mijn cijfer definitief wordt ingevoerd van een project een half jaar geleden...wrote:Zal vast niet zolang duren als bij mij.
Ik heb vrijdag een herkansing waarvan ik momenteel het cijfer van de reguliere toets nog niet eens weet. Zegt hij tegen me die krijg je morgen ik ga ze vanavond nakijkenwrote:Zal vast niet zolang duren als bij mij.
Met zulke taal had ik je ook nog wel even op je cijfer laten wachten.wrote:Die boy is niet helemaal helder volgens mij.
Het is dat ik je direct leidinggevende niet ben. Duidelijk had ik je geslagen met een natte krant in het eerst volgende beoordelingsgesprek.wrote:Met zulke taal had ik je ook nog wel even op je cijfer laten wachten.wrote:Die boy is niet helemaal helder volgens mij.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Oké we willen vroeg door naar summerfestival. ( 4 van de 5 personen ) Nou is er een lolligerd die zegt dat ze pas de bus om half 12 kan pakken vanuit Breda waardoor ze pas in *** om 1 uur zou zijn. Dan moet ze ook nog is naar huis om haar spullen af te leveren en zich om te kleden. Zouden we dus om 3 uur eindelijk doorkunnen i.p.v 11 uur..
Serieus zulke mensen pff.
K
Lekker met zen 4en gaan lol.wrote:Oké we willen vroeg door naar summerfestival. ( 4 van de 5 personen ) Nou is er een lolligerd die zegt dat ze pas de bus om half 12 kan pakken vanuit Breda waardoor ze pas in *** om 1 uur zou zijn. Dan moet ze ook nog is naar huis om haar spullen af te leveren en zich om te kleden. Zouden we dus om 3 uur eindelijk doorkunnen i.p.v 11 uur..