Hahaha dwaas. Ik bouw thuis zelf wel lekker tosti'swrote:Wachten tot de mc donalds openg gaat
K
spierpijn van de lachgascracker
we hebben er 250 opgemaakt
K
gewoon allemaal 1 ballon, iets van 5-9 mensenwrote:Lol, hoeveel mensen en hoeveel per ballon?
pff had er wel 30 op geloof ik
K
wrote:Je moet 2 patronen in een ballon doen joh, veel beter. Vrijdag naar de BBQ ook nog bij mij thuis beland met 2 anderen en nog wat ballonnetjes gedaan, alleen is de spuit nu kapot volgens mijZat nog maar amper druk op bij het ballonnen vullen, hopelijk was het gewoon omdat ie bevroren was
Nja moet je grote ballonnen hebben he
Fantastisch spul is dat echt :p
De schaawonden die Beginnen te iririteren.
wrote:Brakheid ten top, MACHTIGMOOIGEILONWIJSLEKKERbier bah
wrote:wrote:Brakheid ten top, MACHTIGMOOIGEILONWIJSLEKKERbier bah
K
wrote:Brakheid ten top, kutbier bah
je kon er toch max maar 5 op ofzo?
Heb er wel meer op, maar laatste tijd drink ik weer wat vaker bier, dus het begint weer iets normaler te worden 
Pardonwrote:spierpijn van de lachgascracker
Heb je 250 patronen met een cracker lopen vullen?? Wat een werk zeg
Kapper die mij in het oor snijdt
En me zusje die meezingt met Lose My Mind nadat ze de intro geskipt te heeft :') (Wildstylez, Hint!)
En me zusje die meezingt met Lose My Mind nadat ze de intro geskipt te heeft :') (Wildstylez, Hint!)
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Gebruikt jou kapper een kapmes ofzo?wrote:Kapper die mij in het oor snijdt![]()
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Niet zeuren om mijn interpunctie a.u.b.
Ik was naar Summerfestival van het weekend, zag ik wat jonge mannetjes helemaal vdk staan. Dus ik ging naar eentje toe of hij uit Nederland kwam en wat standaar dingen. Hij kwam uit A'dam en ik vroeg aan hem waarom hij op z'n 16e al gebruikte. Was zijn antwoord als volgt : 'Ja mijn vrienden zeiden dat ik dat echt is moest doen en ja het kan toch niks kwaad he'. Daarna werd het allemaal nog iets mooier, want hij vond zichzelf heel stoer. 'In A'dam zijn we al vroeger meer dingen gewend zo ging ik al vanaf m'n 15e uit'. Echt ik dacht WTF ben jij voor een kneusje zeg. Het mooie was ook nog dat ze na coone weer weg waren. Maar zulke mensen irriteer ik me echt aan he hij voelde zich heel wat.
Ik was naar Summerfestival van het weekend, zag ik wat jonge mannetjes helemaal vdk staan. Dus ik ging naar eentje toe of hij uit Nederland kwam en wat standaar dingen. Hij kwam uit A'dam en ik vroeg aan hem waarom hij op z'n 16e al gebruikte. Was zijn antwoord als volgt : 'Ja mijn vrienden zeiden dat ik dat echt is moest doen en ja het kan toch niks kwaad he'. Daarna werd het allemaal nog iets mooier, want hij vond zichzelf heel stoer. 'In A'dam zijn we al vroeger meer dingen gewend zo ging ik al vanaf m'n 15e uit'. Echt ik dacht WTF ben jij voor een kneusje zeg. Het mooie was ook nog dat ze na coone weer weg waren. Maar zulke mensen irriteer ik me echt aan he hij voelde zich heel wat.
Is mij ook gebeurd zo'n ander half jaar terugwrote:Kapper die mij in het oor snijdt![]()
Jezus AF, doe wat aan die interpunctie.
WTF, interpunctiewrote:Niet zeuren om mijn interpunctie a.u.b.
E
She learn Dutch.... it`s a Wonder!
Now you english stillwrote:She learn Dutch.... it`s a Wonder!
E
Bwhahahawrote:She learn Dutch.... it`s a Wonder!
wrote:She learn Dutch.... it`s a Wonder!

K
Jij lokt het echt maximaal uit hahawrote:She learn Dutch.... it`s a Wonder!
E
maximaal knappen. ik ben facking moe !