Kennis van anne-floor?
Graaaapppjeeeeeee!
Graaaapppjeeeeeee!
wrote:Kennis van anne-floor?![]()
Graaaapppjeeeeeee!
wrote: tis die van de bbq, hij's nog neit helemaal bij
Jij begon!wrote:Ze moeten je wel allemaal hebben he A-F?![]()
wrote:I know the feeling.. Liesveldwrote:Heb het de laatste tijd niet op de Nederlandse arbiters, maar na gister is m'n vertrouwen helemaal weg. Zal hier niet gaan schelden (vorige keer werd m'n bericht verwijderd....), maar laat ik het zo zeggen; ik ben geen fan van meneer Pieter Vink. Wordt door zo'n kutschwalbe van die stinkduitsers heel je seizoen weggegooid. Want wat een dieptriest elftal is dat zeg; VVV-Venlo2 wedstrijden de mindere en dan uit het niets scoren/geholpen worden door de scheids. Weet wel wie er volgend jaar direct degradeert
Maar toch een heerlijke middag gehad gister in Venlo
Zo, dat is er uitVoor iets dat nog maar leek op een klein duwtje een tweede gele kaart geven :') Heeft ons mooi onze eredivisieplaats gekost
I'm used to it!wrote:Jij begon!wrote:Ze moeten je wel allemaal hebben he A-F?![]()
Die krijgt een nat broekje johvan de alle aandacht die zij krijgt van alle mannen hierwrote:wrote: tis die van de bbq, hij's nog neit helemaal bij![]()
![]()
Ze moeten je wel allemaal hebben he A-F?![]()
voordeel is wel dat je eerder mag beginnenwrote:Eindtijden van festivals
Lekker toch, uur of 1 in je nest liggen, heerlijk.wrote:Eindtijden van festivals
Ja niet duswrote:Die krijgt een nat broekje johvan de alle aandacht die zij krijgt van alle mannen hierwrote:wrote: tis die van de bbq, hij's nog neit helemaal bij![]()
![]()
Ze moeten je wel allemaal hebben he A-F?![]()
Concurrentie heeft ze ook niet dusja
True, maar als je met het OV moet niet, moet je bij bijna alle festivals eerder weg om het OV te halen.wrote:Lekker toch, uur of 1 in je nest liggen, heerlijk.wrote:Eindtijden van festivals
zorg dan voor een BOBwrote:True, maar als je met het OV moet niet, moet je bij bijna alle festivals eerder weg om het OV te halen.wrote:Lekker toch, uur of 1 in je nest liggen, heerlijk.wrote:Eindtijden van festivals
Ik weet niet wat er met jou aan de hand is, maar FC Den Bosch en Willem II komen allebei uit brabant?wrote:wrote:I know the feeling.. Liesveldwrote:Heb het de laatste tijd niet op de Nederlandse arbiters, maar na gister is m'n vertrouwen helemaal weg. Zal hier niet gaan schelden (vorige keer werd m'n bericht verwijderd....), maar laat ik het zo zeggen; ik ben geen fan van meneer Pieter Vink. Wordt door zo'n kutschwalbe van die stinkduitsers heel je seizoen weggegooid. Want wat een dieptriest elftal is dat zeg; VVV-Venlo2 wedstrijden de mindere en dan uit het niets scoren/geholpen worden door de scheids. Weet wel wie er volgend jaar direct degradeert
Maar toch een heerlijke middag gehad gister in Venlo
Zo, dat is er uitVoor iets dat nog maar leek op een klein duwtje een tweede gele kaart geven :') Heeft ons mooi onze eredivisieplaats gekost
![]()
het is terecht!
altijd anderen in het lande laten winnen en nu het is zuiden aan zet!
Inderdaad, had wel ietsjes eerder afgelopen mogen zijn. 12.00 - 22.00 is eigenlijk perfect.wrote:Eindtijden van festivals
gewoon 11 tot 23 uur.wrote:Inderdaad, had wel ietsjes eerder afgelopen mogen zijn. 12.00 - 22.00 is eigenlijk perfect.wrote:Eindtijden van festivals
Agreedwrote:De Nederlandse series van Comedy Central...allemaal kut
Alle forums zijn als ’gelezen’ gemarkeerd.