Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:44 

BRABANT DE GEKSTUHHHHH!! :beer: BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! ALTIJD GEZELLIG HIERR! :beer:
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:47 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
ALTIJD GEZELLIG HIERR! :beer:

hahaha, Ik zat dan zeker in het verkeerde gedeelte van brabant. Was geen moer aan.

Er zijn voor mij maar twee goede dingen in brabant.

Mn vriendin en de efteling...
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:50 

Hardtraxx Addict

Solis schreef:
Squid schreef:
JEFSKIII schreef:
Limburgers vanaf vandaag, vooral in Venlo.

Alle Limburgers die niet in Maastricht wonen zijn gewoon een stelletje boeren.

Afbeelding

chauvinisme^^
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:53 

oostzaner schreef:
Dysphoria schreef:
ALTIJD GEZELLIG HIERR! :beer:

hahaha, Ik zat dan zeker in het verkeerde gedeelte van brabant. Was geen moer aan.

Er zijn voor mij maar twee goede dingen in brabant.

Mn vriendin en de efteling...

xd

ik weet het ook niet hoor. maar sommige mensen zijn er altijd helemaal weg van. :P
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

ontopic:
Dit nummer blijft de hele dag in mn kop zitten. :/
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 21:59 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
BRABANT DE GEKSTUHHHHH!! :beer: BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! ALTIJD GEZELLIG HIERR! :beer:

Zegt de Zwolse malloot xd
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:14 

Hardtraxx Addict

oostzaner schreef:
ontopic:
Dit nummer blijft de hele dag in mn kop zitten. :/

Vraag me echt af hoeveel mensen geloven dat die muziek werkelijk door die band op de achtergrond is gespeelt...
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:17 

Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:

Zegt de Zwolse malloot xd

zwolle :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :clap: :clap: :clap:

xd
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:22 

Hardtraxx Veteran

VVV Venlo :')
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:38 

en dan?
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:47 

Hardtraxx Veteran

Gast op Q-dance radio :')
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 22:50 

urbandesigner schreef:
Gast op Q-dance radio :')

q-Dance radio is altijd een irritatiemomentje xd
is het niet een of andere debiele MC die er doorheen loopt te kwekken, dan is het wel de kwaliteit die zo kut is dat mn oren spontaan ontbranden
Bericht Geplaatst op 20 mei 2012 23:22 

Hardtraxx Elite

Squid schreef:
Solis schreef:
Squid schreef:
Alle Limburgers die niet in Maastricht wonen zijn gewoon een stelletje boeren.

Afbeelding

chauvinisme^^

Ja daar hebben veel Maastrichtenaren last van :P
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 02:32 

Hardtraxxer

Die gast van psyko punkz is gisternacht in onze zuipkeet geweest en heeft bij een maat van me geslapen. Helaas had ik de avond al op gegeven en lag ik al lang op bed...
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 06:57 

Hardtraxx Veteran

Veel te vroeg :cry:
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 11:44 

Hardtraxx Crew

Heb het de laatste tijd niet op de Nederlandse arbiters, maar na gister is m'n vertrouwen helemaal weg. Zal hier niet gaan schelden (vorige keer werd m'n bericht verwijderd....), maar laat ik het zo zeggen; ik ben geen fan van meneer Pieter Vink. Wordt door zo'n kutschwalbe van die stinkduitsers heel je seizoen weggegooid. Want wat een dieptriest elftal is dat zeg; VVV-Venlo :sick: 2 wedstrijden de mindere en dan uit het niets scoren/geholpen worden door de scheids. Weet wel wie er volgend jaar direct degradeert :) Maar toch een heerlijke middag gehad gister in Venlo

Zo, dat is er uit :D
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 11:55 

Dat lucht op hè! :D
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 12:46 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Heb het de laatste tijd niet op de Nederlandse arbiters, maar na gister is m'n vertrouwen helemaal weg. Zal hier niet gaan schelden (vorige keer werd m'n bericht verwijderd....), maar laat ik het zo zeggen; ik ben geen fan van meneer Pieter Vink. Wordt door zo'n kutschwalbe van die stinkduitsers heel je seizoen weggegooid. Want wat een dieptriest elftal is dat zeg; VVV-Venlo :sick: 2 wedstrijden de mindere en dan uit het niets scoren/geholpen worden door de scheids. Weet wel wie er volgend jaar direct degradeert :) Maar toch een heerlijke middag gehad gister in Venlo

Zo, dat is er uit :D

I know the feeling.. Liesveld :sick: Voor iets dat nog maar leek op een klein duwtje een tweede gele kaart geven :') Heeft ons mooi onze eredivisieplaats gekost :/
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 12:52 

Hardtraxx Crew

Klopt, was echt schandalig dat hij daar z'n tweede gele kaart voor krijgt :/
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:06 

Hardtraxx Veteran

koppijn
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Hardstyle.com
One of the best Hardstyle tracks ever is now available for download at Hardstyle.com. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind http://www.hardstyle.com/album/brennan- ... mind/32651

:') kom op zeg
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:38 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Citaat:
Hardstyle.com
One of the best Hardstyle tracks ever is now available for download at Hardstyle.com. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind http://www.hardstyle.com/album/brennan- ... mind/32651

:') kom op zeg

:lol:
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:44 

Donateur

Is toch ook zo? Wel 1 van de betere tracks :cool:
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:02 

Hardtraxx Addict

Mensen op pf:
Citaat:

was egt gew eeen super feeestje egt goed vermaaakt ma de mense ware egt gew vooor de lol en konden teminste wa hebbe allleeen de volgende x gaaat er egt eeen slagbooom meeej en eeen tolhuisje want was net spits uuur hahahahaha maja hooort erbij he ma zou nog graaag wille weten wie da meisje was die bij me kwam zitte meeej nog 2 andere in de rokers ruimte rond 11 uur 12 uuur ofzo denk ik hahahaha ma de terrror mog wel wa btr ben er paaar x geweest maaar dagt ga ma weer snel na de frenchcore ma ze moete gew plague en smurf weeer optrommelen dan staat er weer een suprieur stel in de terror hun wete et zaaaltje daar wel bomvol te krijge want bij noisekick is et altyd et zelfde verhaaltje ma miste wel beetje the speedfreak in de frenchcore die hooort er tog wel bij de inboedel ma verders egt gew super goed vermaaakt hooop da smurf zoiezo weer meeer in nl kom draaien want is tog anders zonder die blije blauwe smurf die ons goed aaan et smurfen weeet te brengen :p­

Gaat toch nergens meer over.
Bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:03 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic