D
BRABANT DE GEKSTUHHHHH!! :beer: BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! ALTIJD GEZELLIG HIERR! :beer:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Dysphoria wrote:ALTIJD GEZELLIG HIERR! :beer:
hahaha, Ik zat dan zeker in het verkeerde gedeelte van brabant. Was geen moer aan.

Er zijn voor mij maar twee goede dingen in brabant.

Mn vriendin en de efteling...
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Solis wrote:
Squid wrote:
JEFSKIII wrote:Limburgers vanaf vandaag, vooral in Venlo.
Alle Limburgers die niet in Maastricht wonen zijn gewoon een stelletje boeren.
Irritatiemomentjes
chauvinisme^^
D
oostzaner wrote:
Dysphoria wrote:ALTIJD GEZELLIG HIERR! :beer:
hahaha, Ik zat dan zeker in het verkeerde gedeelte van brabant. Was geen moer aan.

Er zijn voor mij maar twee goede dingen in brabant.

Mn vriendin en de efteling...
xd

ik weet het ook niet hoor. maar sommige mensen zijn er altijd helemaal weg van. :P
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
ontopic:
Dit nummer blijft de hele dag in mn kop zitten. :/
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Dysphoria wrote:BRABANT DE GEKSTUHHHHH!! :beer: BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! ALTIJD GEZELLIG HIERR! :beer:
Zegt de Zwolse malloot xd
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
oostzaner wrote:ontopic:
Dit nummer blijft de hele dag in mn kop zitten. :/
View on YouTube
Vraag me echt af hoeveel mensen geloven dat die muziek werkelijk door die band op de achtergrond is gespeelt...
D
Chukkels wrote:
Dysphoria wrote:BRABANT DE GEKSTUHHHHH!! :beer: BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! ALTIJD GEZELLIG HIERR! :beer:
Zegt de Zwolse malloot xd
zwolle :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :clap: :clap: :clap:

xd
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 25 days ago
VVV Venlo :')
E
en dan?
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
Gast op Q-dance radio :')
G
urbandesigner wrote:Gast op Q-dance radio :')
q-Dance radio is altijd een irritatiemomentje xd
is het niet een of andere debiele MC die er doorheen loopt te kwekken, dan is het wel de kwaliteit die zo kut is dat mn oren spontaan ontbranden
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Squid wrote:
Solis wrote:
Squid wrote:Alle Limburgers die niet in Maastricht wonen zijn gewoon een stelletje boeren.
Irritatiemomentjes
chauvinisme^^
Ja daar hebben veel Maastrichtenaren last van :P
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Die gast van psyko punkz is gisternacht in onze zuipkeet geweest en heeft bij een maat van me geslapen. Helaas had ik de avond al op gegeven en lag ik al lang op bed...
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Veel te vroeg :cry:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heb het de laatste tijd niet op de Nederlandse arbiters, maar na gister is m'n vertrouwen helemaal weg. Zal hier niet gaan schelden (vorige keer werd m'n bericht verwijderd....), maar laat ik het zo zeggen; ik ben geen fan van meneer Pieter Vink. Wordt door zo'n kutschwalbe van die stinkduitsers heel je seizoen weggegooid. Want wat een dieptriest elftal is dat zeg; VVV-Venlo :sick: 2 wedstrijden de mindere en dan uit het niets scoren/geholpen worden door de scheids. Weet wel wie er volgend jaar direct degradeert :) Maar toch een heerlijke middag gehad gister in Venlo

Zo, dat is er uit :D
D
Dat lucht op hè! :D
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
wootum wrote:Heb het de laatste tijd niet op de Nederlandse arbiters, maar na gister is m'n vertrouwen helemaal weg. Zal hier niet gaan schelden (vorige keer werd m'n bericht verwijderd....), maar laat ik het zo zeggen; ik ben geen fan van meneer Pieter Vink. Wordt door zo'n kutschwalbe van die stinkduitsers heel je seizoen weggegooid. Want wat een dieptriest elftal is dat zeg; VVV-Venlo :sick: 2 wedstrijden de mindere en dan uit het niets scoren/geholpen worden door de scheids. Weet wel wie er volgend jaar direct degradeert :) Maar toch een heerlijke middag gehad gister in Venlo

Zo, dat is er uit :D
I know the feeling.. Liesveld :sick: Voor iets dat nog maar leek op een klein duwtje een tweede gele kaart geven :') Heeft ons mooi onze eredivisieplaats gekost :/
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Klopt, was echt schandalig dat hij daar z'n tweede gele kaart voor krijgt :/
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 2 days ago
koppijn
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
Hardstyle.com
One of the best Hardstyle tracks ever is now available for download at Hardstyle.com. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind http://www.hardstyle.com/album/brennan- ... mind/32651
:') kom op zeg
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
urbandesigner wrote:
Hardstyle.com
One of the best Hardstyle tracks ever is now available for download at Hardstyle.com. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind http://www.hardstyle.com/album/brennan- ... mind/32651
:') kom op zeg
:lol:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Is toch ook zo? Wel 1 van de betere tracks :cool:
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Mensen op pf:

was egt gew eeen super feeestje egt goed vermaaakt ma de mense ware egt gew vooor de lol en konden teminste wa hebbe allleeen de volgende x gaaat er egt eeen slagbooom meeej en eeen tolhuisje want was net spits uuur hahahahaha maja hooort erbij he ma zou nog graaag wille weten wie da meisje was die bij me kwam zitte meeej nog 2 andere in de rokers ruimte rond 11 uur 12 uuur ofzo denk ik hahahaha ma de terrror mog wel wa btr ben er paaar x geweest maaar dagt ga ma weer snel na de frenchcore ma ze moete gew plague en smurf weeer optrommelen dan staat er weer een suprieur stel in de terror hun wete et zaaaltje daar wel bomvol te krijge want bij noisekick is et altyd et zelfde verhaaltje ma miste wel beetje the speedfreak in de frenchcore die hooort er tog wel bij de inboedel ma verders egt gew super goed vermaaakt hooop da smurf zoiezo weer meeer in nl kom draaien want is tog anders zonder die blije blauwe smurf die ons goed aaan et smurfen weeet te brengen :p­
Gaat toch nergens meer over.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
:lol:

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators