= Zwanuswrote:Klamheid
Irritatie moment: dat ik online geen cd's en dvd's om te branden kan bestellen door die kut regeling van Buma.
S
En dat illegaal download serieus moeilijk aan het worden, elk bestand is tegenwoordig geprivatiseerd, of wordt verwijderd. 
Torrents of spotnet ftw!wrote:En dat illegaal download serieus moeilijk aan het worden, elk bestand is tegenwoordig geprivatiseerd, of wordt verwijderd.
ligt eraan wat je downloadwrote:En dat illegaal download serieus moeilijk aan het worden, elk bestand is tegenwoordig geprivatiseerd, of wordt verwijderd.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
plakzakwrote:= Zwanuswrote:Klamheid
zwoksel
zweetreet
etc
Gewoon weten waar je moet zoeken. Het is niet meer zo makkelijk als vroegah, maar nog wel te doen.wrote:En dat illegaal download serieus moeilijk aan het worden, elk bestand is tegenwoordig geprivatiseerd, of wordt verwijderd.
Het is een sauna op mijn kamer. Dit staat hier goed.
A
Hier is het een reptielenhok
wrote:Zitten er bloten mannen op een houten bankje in je kamer dan?
wrote:Hier is het dinsdag
Irritatiemoment all-time:
Mensen die interesse tonen om wat te kopen, zij geven een prijs en ik ga daarmee akkoord. Vervolgens aangegeven geen interesse meer te hebben omdat hij/zij het product nieuw gaat kopen
me ma die me brood voor op werk opeet 
wrote:me ma die me brood voor op werk opeet

Mijn telefoon die het niet meer doet 
G
whatsapp die niet wil connecten
Maar als whatsapp faalt connect die ook nietwrote:Ik ben altijd ingelogd op whatsapp
Flink irritatiemomentje gister:
4 uur lang zonder stroom zitten door een grote stroomstoring hier
Nja nog nooit last van gehadwrote:Maar als whatsapp faalt connect die ook nietwrote:Ik ben altijd ingelogd op whatsapp![]()
Flink irritatiemomentje gister:
4 uur lang zonder stroom zitten door een grote stroomstoring hier
C
Normaal altijd pringels NAturel of Paprika hebben..
Denk pak eens een keer Vinegar and Salt..
BWUGH, wat een bocht
BWUGH, wat een bocht
Die zijn lekkkerrrr manwrote:Normaal altijd pringels NAturel of Paprika hebben..
BWUGH, wat een bocht
C
Die zure zoute smaak.. nee bedankt...

27 fucking graden op me kamer. FML
Tis ook nooit goed he.wrote:27 fucking graden op me kamer. FML