nee joh speedcore misschien nog wel harderwrote:maar die is veel te vet hart!! das terror joh boemboemboemwrote:heb ik never fall asleep op staan en de helft wilt het af of zachter.
mja... je kan ook niet alles meehebben he
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
tering hard spierpijn hebben in alle lichaamsdelen die je maar kan bedenken 
Arme jongen, hebben ze je dan zo hard genomen?wrote:tering hard spierpijn hebben in alle lichaamsdelen die je maar kan bedenken
wrote:Arme jongen, hebben ze je dan zo hard genomen?wrote:tering hard spierpijn hebben in alle lichaamsdelen die je maar kan bedenken
of hijzelf heeft iemand te hard genomen
K
wrote:tering hard spierpijn hebben in alle lichaamsdelen die je maar kan bedenken
Was je ook op annefloor's barbecue
wrote:wrote:tering hard spierpijn hebben in alle lichaamsdelen die je maar kan bedenken
Was je ook op annefloor's barbecue
_0-
G
ik dacht precies hetzelfdewrote:Was je ook op annefloor's barbecuewrote:tering hard spierpijn hebben in alle lichaamsdelen die je maar kan bedenken
nee joh. ik vind het wel grappigwrote:doeje zelfwrote:haters
![]()
K
Was het leuk dan? Heeft ze je worst in haar bbq
oke ik maak de zin niet af
oke ik maak de zin niet af
wrote:Was het leuk dan? Heeft ze je worst in haar bbq laten dippen?
wrote:Heb je je worst op de grill gelegd?
was te klein...viel door het rooster
J
Limburgers vanaf vandaag, vooral in Venlo.
Muziek aan t luisteren door 1 oortje, komt een vriend even door het andere oortje luisteren, komt hij na 1 maat (8 beats) tot de conclusie dat hardcore alleen maar hetzelfde is 
Of net als mensen die zeggen dat ze best wel open minded zijn en elke muziekstijl wel kunnen waarderen.wrote:Muziek aan t luisteren door 1 oortje, komt een vriend even door het andere oortje luisteren, komt hij na 1 maat (8 beats) tot de conclusie dat hardcore alleen maar hetzelfde is
Laat je TOA - The Price is Right horen, zet hij hem na 2 seconden af omdat hij het kut herrie vond.
Alle Limburgers die niet in Maastricht wonen zijn gewoon een stelletje boeren.wrote:Limburgers vanaf vandaag, vooral in Venlo.
wrote:Alle Limburgers die niet in Maastricht wonen zijn gewoon een stelletje boeren.wrote:Limburgers vanaf vandaag, vooral in Venlo.

uhm limburgers en brabanders sinds al een hele tijd...wrote:Limburgers vanaf vandaag, vooral in Venlo.
Individueel vallen ze nog mee, maar zodra ze met een groep zijn... BRABANT KUT JONGE!!!
A
wrote:BRABANT
B
NIET GENOEG BIER1!!!!!!!!!!!!wrote:wrote:BRABANT![]()
Nou potverdrie niet meer mijn bier stelen yorick
Last edited by Banaanslak on , edited 1 time in total.