Wees blij dat het in je gezicht is geduwd.
K
A
Ja, een rasechte Jack Russel
Je hebt je handen vol aan dat beest, wel lief ding hoor
2 dagen weer n beetje lekker weer gehad en de periode met kutweer is weer begonnen. 
welkom in nederlandwrote:2 dagen weer n beetje lekker weer gehad en de periode met kutweer is weer begonnen.
E
wrote:Wees blij dat het in je gezicht is geduwd.
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Overbelaste lies.
Nou twee weken rustig aan doen. En dan kan kijken of ik de trainingen weer kan oppakken.
Gelukkig geen feest in de planning en is het seizoen bijna afgelopen
Nou twee weken rustig aan doen. En dan kan kijken of ik de trainingen weer kan oppakken.
Gelukkig geen feest in de planning en is het seizoen bijna afgelopen
B
Al dat gezanik over voetbal.
Alle personen die nu opeens voor Ajax zijn... Zak in de stront, stelletje gloryhunters
http://studenten.dejaap.nl/2012/04/25/h ... /#comments
:') ik mis deze smiley echt. Bij gebrek hieraan zal ik het moeten doen met:
Allereerst: moet dit een collumn voorstellen?wrote:http://studenten.dejaap.nl/2012/04/25/het-studentikoze-leven-van-anne-fleur-leenders-tentamenstress-becomes-tentamenseks/#comments
Voor de rest: what the ....
Het ergste vind ik nog dat ik zo een aantal personen uit mijn omgeving zou kunnen opnoemen die dit zouden kunnen hebben geschreven....
G
nieuwe lenzen in hebben en daardoor ineens de helft minder kunnen zien, echt heel fucked up
De reactieswrote:http://studenten.dejaap.nl/2012/04/25/het-studentikoze-leven-van-anne-fleur-leenders-tentamenstress-becomes-tentamenseks/#comments
Hoe kom je bij zo'n vaag iets terecht dan?
“Ik kom naar je feestje, breng je mij wel met volle buik thuis?”
WTF.
“Ik kom naar je feestje, breng je mij wel met volle buik thuis?”
WTF.
Drank... en dan vooral de day after...
Ook met een volle buik naar huis gebracht?wrote:Drank... en dan vooral de day after...
Vanwege het brandalarm in het Sportcentrum op 20 april ’s ochtends tijdens o.a. het tentamen Modelleren van Voortbrenging (191516200) is door de examencommissie besloten dat een nieuw tentamen moet worden ingepland voor de studenten die ten tijde van het alarm nog aanwezig waren bij dit tentamen.
Godverdomme zeg...
Godverdomme zeg...
E
Hahah, dat ondervond ik ook de afgelopen twee weken toen ik nieuwe lenzen kreeg. Ik zie nu wel weer wat beter, maar merk nog steeds dat ik af en toe veel minder scherp zie als voorheen.wrote:nieuwe lenzen in hebben en daardoor ineens de helft minder kunnen zien, echt heel fucked up
inderdaadwrote:Dat de site steeds vastloopt, zwaar irritant
Ik vind het wel relaxed, lekker wachten tot de pagina eindelijk geladen iswrote:inderdaadwrote:Dat de site steeds vastloopt, zwaar irritant
WiFi in de trein is echt moeilijk traag. Normaal ga ik gewoon tetheren vanaf mijn telefoon alleen is de accu bijna leeg.
B
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2009
last seen Jan 2018
dat de site regelmatig tot veel niet verbind vind ik vervelend.