Hardtraxx Admin
10596 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
wootum wrote:
Case Dj wrote:
El Mare wrote:Dat de site steeds vastloopt, zwaar irritant -.-
inderdaad :(
Ik vind het wel relaxed, lekker wachten tot de pagina eindelijk geladen is ^^
i lol'd :lol:
G
Berenburg wrote:WiFi in de trein is echt moeilijk traag. Normaal ga ik gewoon tetheren vanaf mijn telefoon alleen is de accu bijna leeg.
doe ik al een half jaar lang, en 0 over gehoord van vodafone, haha
echte_oostzaner wrote:
KSwoosh wrote:nieuwe lenzen in hebben en daardoor ineens de helft minder kunnen zien, echt heel fucked up
Hahah, dat ondervond ik ook de afgelopen twee weken toen ik nieuwe lenzen kreeg. Ik zie nu wel weer wat beter, maar merk nog steeds dat ik af en toe veel minder scherp zie als voorheen.
maar het rare is ook dat het eigenlijk dezelfde lenzen zouden moeten zijn... alleen de sterkte is [volgens mij] lichtelijk toegenomen
maar nu voelt het echt alsof er een baksteen in elk oog zit, sodetering wat een heerlijk gevoel.
E
KSwoosh wrote:maar het rare is ook dat het eigenlijk dezelfde lenzen zouden moeten zijn... alleen de sterkte is [volgens mij] lichtelijk toegenomen
maar nu voelt het echt alsof er een baksteen in elk oog zit, sodetering wat een heerlijk gevoel.
Ik ging van -2 naar -2.25 voor beide.
G
echte_oostzaner wrote:
KSwoosh wrote:maar het rare is ook dat het eigenlijk dezelfde lenzen zouden moeten zijn... alleen de sterkte is [volgens mij] lichtelijk toegenomen
Ik ging van -2 naar -2.25 voor beide.
hmm apart, voor mij was het dus ook een overgang van -.25 [al heb ik het idee dat ze die er niet bij gedaan hebben]
waarmee ik op -3.25 en -2.25 uit kom. Wat volgens mij dus op -3.5 en -2.5 uit kom.
Wazig

Net op het station had ik ook weer zon vlaag van niks kunnen zien, en nu zit ik in de trein en kan ik weer zonder problemen naar buiten kijken.

Of... zou het een symptoom van hooikoorts kunnen zijn?
ookal zit ik op mn stage de hele dag binnen? [het was me namelijk wel opgevallen dat de laatste dagen alle bomen e.d. in bloei staan]
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Die belachelijke prijzen die de gemeente durft te vragen al je een of ander formulier nodig hebt :')
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Die vreselijke reclame van ici paris xl op de radio met de stem van thijs willekes :sick: :sick:

ter verduidelijking even een foto
Irritatiemomentjes
:sick: :sick:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dat de tijd veeeeelste traag gaat vandaag :sleep:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Naast het feit dat één van mn mixjes verwijderd is ten gevolge van een auteursrechten claim, is de optie om video's langer dan 15 minuten te uploaden ook uitgeschakeld op allebei mijn accounts.

Nogmaals hartelijk bedankt, Fusion.
K
Serieus, iedereen valt elkaar zo veel aan deze week. Wat is er gebeurt?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Oa is Ajax kampioen geworden, BtB is geweest, zijn allemaal redenen om te dippen.
K
El Mare wrote:Oa is Ajax kampioen geworden, BtB is geweest, zijn allemaal redenen om te dippen.

bullshit, iedereen wordt hier zwaar afgebrand om het feit dat er vergeten wordt dat dit forum niet alleen om hardstyle draait.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
kaboem wrote:
El Mare wrote:Oa is Ajax kampioen geworden, BtB is geweest, zijn allemaal redenen om te dippen.

bullshit, iedereen wordt hier zwaar afgebrand om het feit dat er vergeten wordt dat dit forum niet alleen om hardstyle draait.
Kaboem doet boehoe
K
Dakpan wrote:
kaboem wrote:

Kaboem doet boehoe
:innocent:
D
(L)
K
Dysphoria wrote:(L)

Er is ook haat tegen jou. terwijl jij gewoon een lieverd bent.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
kaboem wrote:

Ho ho We've A Bad Ass Over Here :$
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Industrial :cry:
K
Nando wrote:Industrial :cry:
Daar gaat het niet om :').
C
kaboem wrote:
Nando wrote:Industrial :cry:
Daar gaat het niet om :').
blijkbaar wel
K
Chris Two wrote: blijkbaar wel
Nee. Dominator en multigroove thread zijn het perfecte voorbeeld :').
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
kaboem wrote:
Chris Two wrote: blijkbaar wel
Nee. Dominator en multigroove thread zijn het perfecte voorbeeld :').
Ik ga op dominator lekker ni in de industrial tent staan :evil:

ok misschien wel een uurtje :$
K
Nja ik ga er niet weg. :P Doelde meer dat men alleen maar op de man pakt tegenwoordig, met wat voor argument dan ook :').
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
kaboem wrote:Nja ik ga er niet weg. :P Doelde meer dat men alleen maar op de man pakt tegenwoordig, met wat voor argument dan ook :').
niet persoonlijk bedoelt... maar misschien lok je dat zelf uit door ook in elke sectie over industrial te beginnen :P Maar da's weer offtopic :p

irritatiemomentje: bier en chinees die in men maag aant vechte zijn
K
nielstil wrote:
kaboem wrote:Nja ik ga er niet weg. :P Doelde meer dat men alleen maar op de man pakt tegenwoordig, met wat voor argument dan ook :').
niet persoonlijk bedoelt... maar misschien lok je dat zelf uit door ook in elke sectie over industrial te beginnen :P Maar da's weer offtopic :p

irritatiemomentje: bier en chinees die in men maag aant vechte zijn
Niet vergeten dat het gewoon hardcore is :P
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Te laat komen voor de bus waardoor je lekker een klein half uur aan de wandel mag

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago